נהגו ועוד איך נהגועמישראל לא נהג את האיסור הזה כל השנים
יש לכם קשר לעוד ארגוני ימין קיצוני?
ואין לי שום קשר לארגוני ימין קיצוני
אני מדבר בתור ירושלמי שכואב לו ממה שסבלו תושבי עכו
נהגו ועוד איך נהגועמישראל לא נהג את האיסור הזה כל השנים
יש לכם קשר לעוד ארגוני ימין קיצוני?
אם פיצחתם השבת פיסטוקים, אז כנראה פיצחתם פיסטוק איראני הם היצואן העיקרי של הפיסטוקים בעולם...
למה רגש?אם מדובר ברגשות, אגב, הם טובים.
אז אין מקום לדיונים, כל אחד שישווה למה שהוא חושב ויעשה מה שהוא חושב
אבל אם מישהו רוצה להכריז חרם, ולשכנע
מי שמתשתכנע ברגש, יבושם לו
אבל אם יש כאלו שרוצים להבין בשכל, אז המשכנע [וכ"ש המתלהם...] צריך להסביר
אם הוא טוען שבאמת יש הבדל בין עכו לבין כל ערבי רגיל, שיסביר.
אם יש הבדל בין זה לבין מוצרים מגרמניה, שיסביר.
ואם מעניין אותו מה התורה אומרת על זה, אז שימצא מקור.
אז הפניה היא לאלו שמשום מה עד היום לא נהגו????נהגו ועוד איך נהגו
ואין לי שום קשר לארגוני ימין קיצוני
אני מדבר בתור ירושלמי שכואב לו ממה שסבלו תושבי עכו
טענה זו היא טענה רגשית, לא שכלית.למה לתת יד לכאלו דברים?
זה איסור חדש, או משהו שהיה תמיד?
איזה בן אדם כבד אתה, מה כ"כ קשה להבין, אמרו לך בסך הכל שאם אתה כבר הולך לעשות שייט, יהיה יפה מאד אם תעשה אצל יהודים שניזוקו מהפרעות, במקום לעשות אצל הפורעים בעצמם. לא אמרו לך שזה דין דאורייתא ולא עסקו כאן בשאלה אם זה יותר או פחות חמור ממצות ארבעת המינים. למה מכל דבר לעשות ענין? לא לימדו אותך לזרום בחיים?אז הפניה היא לאלו שמשום מה עד היום לא נהגו????
תכתוב על הכאב, אבל אל תשמיץ... ואל תקבע לאחרים מה מותר ומה אסור
יכול להיות שההבדל הוא של מי השכל ומה הכמות שלו.טענה זו היא טענה רגשית, לא שכלית.
השכל טוען שייתכן שאין הבדל בין זה לבין אלף ואחד דברים אחרים שבהם אנחנו מפרנסים דברים לא טובים, ממחללי שבת, ועד 'סתם' ערבים.
והשכל לא מבין מה קרה פה.
אם יש טענה ספציפית, שזה יעזור לתושבי עכו, ובאמת ימנע את ה'סיבוב' הבא רח"ל
זה מצויין, זה טענה שכלית הגיונית, ואפילו ציטטו פה איזה ח"כ ערבי שהבין את זה.
אבל אם זה סתם 'איך אפשר לקנות שם?' 'למה לתת יד לכאלו דברים?', אז זה נכנס בתוך רשימה ענקית, שאין שום הבדל ביניהם, ואנחנו לא מתחשבים בזה, בגלל אלף ואחת סיבות
תודה!יכול להיות שההבדל הוא של מי השכל ומה הכמות שלו.
אבקש סליחה, זה היה קצת יותר מידי.תודה!
הדיון הסתיים
יש רק אחד שמבין, כולנו עומדים דום!
מה בא מהשכל או מהרגשעיקר התרעומת. היתה על ההחלטה מה בא מהרגש ומה בא מהשכל.
יש עוד אנשים עם שכל שגם יודעים מה מגיע מאיפה?
לא כל טיעון שלא עומד בראש של מישהו אוטומטי שייך לרגש.
לא נכוןמה בא מהשכל או מהרגש
זה משהו שניתן לבדוק בבדיקה עניינית שכולם יסכימו עליה
לא יכול להיות בזה שני צדדים
עצם ההתרעמות הזו, בוודאי לא באה מהשכל..
תמיד אפשר לבדוק מה בא מהרגש.לא נכון
שכל זה לא שחור לבן.
סברות יכולות להיות לפה ולפה.
אין בזה בדיקה עניינית.
אולי באמת כדאי לפתוח נושא חדש, על שכל ורגש ,ומושכל ראשון?תמיד אפשר לבדוק מה בא מהרגש.
וגם אם לא במושכל ראשון, אז במבט עמוק יותר
(אני מדבר מידע מקצועי)
לא נכוןתמיד אפשר לבדוק מה בא מהרגש.
וגם אם לא במושכל ראשון, אז במבט עמוק יותר
(אני מדבר מידע מקצועי)
אם החוק היה מתיר לךרצייתה מקורות מהתורה על רוצחים? הבא להורגך השכם להורגו. אז נכון שאיננו לוקחים את החוק לידיים ולכן איננו הורגים, אבל כמובן איננו מפרנסים (עני כמת, )
יש הלכה להעדיף לקנות מיהודי ולא מגוי אפי' שאצל היהודי עולה יותר יקר החפץ חיים מאריך על זה באחד הספרים שלו לא זוכר בדיוק איזההאם יש הלכה כזו בשולחן ערוך?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: