איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
כוחות צה״ל פשטו על כמה יעדים ביהודה ושומרון, ביניהם כפר נעמה, סילוואד, חברון ושכם, ועצרו 12 מבוקשים. כמו כן, הכוחות החרימו אמצעי לחימה וחומרים לייצור מטענים, ותחקרו חשודים רבים. בנוסף, דובר צה"ל עדכן כי מבדיקה שערך עולה כי הפיצוץ שאירע אמש סמוך ליישוב בת חפר נגרם כתוצאה מהפעלת מטען בצידו הפלסטיני של מרחב התפר, סמוך לטול כרם. המטען הונח והופעל מרחוק על ידי מחבלים במטרה למשוך כוחות לאזור הפיצוץ. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.
 

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
טרור ההצתות ביהודה ושומרון נמשך: ערבים הציתו שטחי מרעה סמוך להתיישבות אש קודש שבגוש שילה. האש במקום מתפשטת במהירות וצוותי כיבוי בסיוע מתנדבים מנסים להשיג שליטה על האש לפני שתגיע לקו הבתים
 

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
גדוד טול כרם: “במסגרת קרב “מבול אל-אקצא” ביצענו הערב פיגוע ירי לעבר חיילי הכיבוש במחסום “נצני עוז” ממערב לטול כרם”
 

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי

מכה לאלוף פוקס: בית המשפט הצבאי קיצר במחצית את הצו נגד אריאל דנינו

ועדת הערעורים של בית המשפט הצבאי הורתה לקצר את צו ההרחקה מיהודה ושומרון נגד פעיל ההתיישבות אריאל דנינו משישה חודשים לשלושה • דנינו הוחזק במשך 7 חודשים במעצר מנהלי ומיד לאחר שחרורו קיבל את הצו.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
הלל ביטון:
ירי בוצע לעבר כוחותינו סמוך למבוא דותן, זוהתה פגיעה סמוך אליהם - אין נפגעים. המחבלים נמלטו.
 

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
ירושלים: שריפה גדולה מתרחש סמוך לבסיס ׳עפרית ׳ וגם בתחומו בהר הצופים. חשד שנגרמה מבקבוק תבערה
 

קבצים מצורפים

  • WhatsApp Image 2024-06-25 at 15.56.19_873b4c77 (1).jpg
    WhatsApp Image 2024-06-25 at 15.56.19_873b4c77 (1).jpg
    KB 27.7 · צפיות: 11
  • IMG_20240625_154616_026 (1).jpg
    IMG_20240625_154616_026 (1).jpg
    KB 65.9 · צפיות: 9
  • צילום מסך 2024-06-25 231203.png
    צילום מסך 2024-06-25 231203.png
    KB 152.2 · צפיות: 10

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי

קבצים מצורפים

  • Downloads.zip
    12.4 MB · צפיות: 15
  • 0e9c6d96aa62e653b9e0.png
    0e9c6d96aa62e653b9e0.png
    KB 77.2 · צפיות: 13
  • WhatsApp-Image-2024-06-25-at-23.44.22-1-1024x768.jpeg
    WhatsApp-Image-2024-06-25-at-23.44.22-1-1024x768.jpeg
    KB 131.5 · צפיות: 10
  • WhatsApp-Image-2024-06-25-at-23.44.22-1024x768.jpeg
    WhatsApp-Image-2024-06-25-at-23.44.22-1024x768.jpeg
    KB 137.5 · צפיות: 10

אין פאנץ'

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
כוחות הביטחון בהודעה משותפת: תושב מחנה הפליטים טולכרם, עמאר נצר אללה, החשוד במעורבות בפיגועי ירי לעבר היישוב בת חפר בסוף מאי נעצר. בחקירתו הודה כי הוא חבר בחוליית טרור שביצעה פיגועי ירי לעבר ישובים, והפליל אנשים נוספים החשודים בהשתייכות לחוליה
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
פרטים נוספים על האירוע בג'נין :
"כוח רפואי מהתאגד על גבי פנתר עלה על מטען רב עוצמה כתוצאה מכך נגרמו פציעות קלות בלבד בקרב הכוח, כוח נוסף של התאגד הגיע לטפל בפצועים, הלוחמים פרקו רגלית מהרכבים ואז הופעל מטען רב עוצמה נוסף לעבר הכוח הרגלי, כאמור - לוחם אחד נהרג וששה עשר נפצעו."
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
עוד מג'נין :
"טרם כניסת הכוחות כוח הנדסה פעל לחישוף הצירים עם דחפורים, אך לא איתרו את המטענים, המטענים ככל הנראה הוטמנו עמוק בקרקע - לפחות מטר עד מטר וחצי."
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
דורון קדוש:
פרטי התקרית בג׳נין שבה נפל לוחם צה״ל ונפצעו 16 נוספים מזירת מטענים שהופעלה על הכוח:
1. הלוחמים נכנסו למבצע באזור העיר ג׳נין ומחנה הפליטים שלה. מדובר באחד מתוך רצף ארוך של יותר מ-40 מבצעים במחנות הפליטים בצפון השומרון, שמטרתם לסכל טרור. רק במחנה הפליטים ג׳נין מדובר ב-25 מבצעים.
2. ⁠במהלך הכניסה למחנה - הכוח נכנס דרך אחד הצירים על גבי רכב מסוג פנתר, ולפני כניסתם, כלים הנדסיים (D-9 ושופל) ביצעו ״פתיחת ציר״ כדי לחשוף מטענים שמוטמנים בקרקע.
3. ⁠לאחר פתיחת הציר, כוח רפואי (תאג״ד) על גבי הפנתר עלה על מטען - שהתפוצץ על הרכב וגרם לפציעות קלות של חלק מחבריו. כוח נוסף של התאג״ד הוקפץ לשם כדי לחלץ את הפנתר התקוע ולטפל בפצועים, פרקו רגלית מהרכבים, ואז - הופעל מטען נוסף על הכוח הרגלי.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
עוד מדורון קדוש:
כתוצאה מהמטען הנוסף שהופעל על הכוח, מפקד מחלקת הצלפים של סיירת חרוב נהרג, ולוחמים נוספים נפצעו. מתחקיר ראשוני של האירוע עולה כי שני המטענים שהתפוצצו בזה אחר זה, היו גדולים במיוחד והוטמנו בעומק משמעותי בתוך הקרקע - כמטר וחצי. מטענים אחרים שאותם צה״ל חושף בצירים במחנות הפליטים באיו״ש מוטמנים בדרך כלל עשרות סנטימטרים בקרקע לכל היותר. מהממצאים בשטח עולה כי חלק מהמטענים במקום מופעלים בהפעלה חוטית, וחלקם באופן אלחוטי, עדיין לא ברור כיצד בדיוק הופעלו המטענים שהתפוצצו על הכוחות. בצה״ל אומרים כי ממשיכים לתחקר את האירוע וללמוד את פרטיו.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
דורון קדוש:
איום המטענים ביו״ש -
בחודשים האחרונים חלה עלייה ניכרת באיום המטענים ביו״ש. כוחות צה״ל מתמודדים מול היקפי מטענים שהולכים ומתרבים, והמטענים הופכים למתוחכמים וגדולים יותר. צה״ל מנהל מערכה שלמה מול המטענים - החל מניסיון לשים יד על הברחות חומרי הנפץ והגלם, ועד מעצרים וסיכול של מומחי הידע, מפעילי המטענים והמטמינים שלהם בצירים. המבצעים החוזרים ונשנים במחנות הפליטים ביו״ש, בדגש על צפון השומרון וג׳נין, נועדו בין היתר לטפל גם באיום הזה באמצעות חשיפת המטענים המוטמנים, ואיתור של מעבדות הנפץ והמטענים בשטח.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
הלל ביטון:
אירוע רב נפגעים בג׳נין ועולם כמנהגו נוהג. מפקד אוגדת איו״ש נוהג באדישות הבוקר, ומסיים את הפעילות כאשר לכוחותינו נפגעים רבים יותר משמעותית מלאויב. מחנה ג׳נין חייב לחדול מלהתקיים עוד היום. הודעת פינוי לכלל האוכלוסיה, תקיפות מהאוויר ו-D-9 על הקרקע. רק ככה מנצחים טרור.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כז

א לְדָוִד יְהוָה אוֹרִי וְיִשְׁעִי מִמִּי אִירָא יְהוָה מָעוֹז חַיַּי מִמִּי אֶפְחָד:ב בִּקְרֹב עָלַי מְרֵעִים לֶאֱכֹל אֶת בְּשָׂרִי צָרַי וְאֹיְבַי לִי הֵמָּה כָשְׁלוּ וְנָפָלוּ:ג אִם תַּחֲנֶה עָלַי מַחֲנֶה לֹא יִירָא לִבִּי אִם תָּקוּם עָלַי מִלְחָמָה בְּזֹאת אֲנִי בוֹטֵחַ:ד אַחַת שָׁאַלְתִּי מֵאֵת יְהוָה אוֹתָהּ אֲבַקֵּשׁ שִׁבְתִּי בְּבֵית יְהוָה כָּל יְמֵי חַיַּי לַחֲזוֹת בְּנֹעַם יְהוָה וּלְבַקֵּר בְּהֵיכָלוֹ:ה כִּי יִצְפְּנֵנִי בְּסֻכֹּה בְּיוֹם רָעָה יַסְתִּרֵנִי בְּסֵתֶר אָהֳלוֹ בְּצוּר יְרוֹמְמֵנִי:ו וְעַתָּה יָרוּם רֹאשִׁי עַל אֹיְבַי סְבִיבוֹתַי וְאֶזְבְּחָה בְאָהֳלוֹ זִבְחֵי תְרוּעָה אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה לַיהוָה:ז שְׁמַע יְהוָה קוֹלִי אֶקְרָא וְחָנֵּנִי וַעֲנֵנִי:ח לְךָ אָמַר לִבִּי בַּקְּשׁוּ פָנָי אֶת פָּנֶיךָ יְהוָה אֲבַקֵּשׁ:ט אַל תַּסְתֵּר פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי אַל תַּט בְּאַף עַבְדֶּךָ עֶזְרָתִי הָיִיתָ אַל תִּטְּשֵׁנִי וְאַל תַּעַזְבֵנִי אֱלֹהֵי יִשְׁעִי:י כִּי אָבִי וְאִמִּי עֲזָבוּנִי וַיהוָה יַאַסְפֵנִי:יא הוֹרֵנִי יְהוָה דַּרְכֶּךָ וּנְחֵנִי בְּאֹרַח מִישׁוֹר לְמַעַן שׁוֹרְרָי:יב אַל תִּתְּנֵנִי בְּנֶפֶשׁ צָרָי כִּי קָמוּ בִי עֵדֵי שֶׁקֶר וִיפֵחַ חָמָס:יג לוּלֵא הֶאֱמַנְתִּי לִרְאוֹת בְּטוּב יְהוָה בְּאֶרֶץ חַיִּים:יד קַוֵּה אֶל יְהוָה חֲזַק וְיַאֲמֵץ לִבֶּךָ וְקַוֵּה אֶל יְהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

מנדלה במטבח • אתגר 53

לוח מודעות

למעלה