Elementor טריגר לאחר גלילה לאלמנט - שאלה

Guy148

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
אני רוצה להגיע למצב שבו אני גולל את העכבר למטה, ולאחר הגלילה יופיע איזה פופ אפ (שמכיל אנימציית לוטי אבל זה לא העיקר) ויעלם לאחר 3 שניות.

אז הלכתי לטמפלטים ויצרתי פופ אפ חדש. שמתי שם את הלוטי.
בהגדרות הפופ אפ הגדרתי סגור אוטומטית לאחר 3 שניות.

לאחר מכן טרם השמירה ניגשתי לתנאים ושם הגדרתי בלכלול את כל האתר.

והחלק המשמעותי בו אני נתקע הוא הטריגרים. הפעולה שהמשתמש צריך לעשות כדי לפתוח את הפופ אפ. בחרתי את הטריגר לאחר גלילה לאלמנט, כתבתי את שם הסלקטור. (כשהסלקטור הוא בעצם איזור באתר עם CSS ID , ככה הבנתי שצריך לעשות. ואת שם הסלקטור בטריגר אני כותב עם נקודה לפני השם)

ו... כלום לא קורה.

רק אציין שסתם בשביל הנסיון שמתי איזה כפתור באתר והפופ אפ כן נפתח דרך לחיצת כפתור (וגם נסגר אוטומטית לאחר שלוש שניות כמו שהגדרתי.)

מה עושים כדי שטריגר לאחר הגלילה לאלמנט יעבוד?

תודה רבה, יום מבורך.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קח

א שִׁיר מִזְמוֹר לְדָוִד:ב נָכוֹן לִבִּי אֱלֹהִים אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה אַף כְּבוֹדִי:ג עוּרָה הַנֵּבֶל וְכִנּוֹר אָעִירָה שָּׁחַר:ד אוֹדְךָ בָעַמִּים יי וַאֲזַמֶּרְךָ בַּלְאֻמִּים:ה כִּי גָדוֹל מֵעַל שָׁמַיִם חַסְדֶּךָ וְעַד שְׁחָקִים אֲמִתֶּךָ:ו רוּמָה עַל שָׁמַיִם אֱלֹהִים וְעַל כָּל הָאָרֶץ כְּבוֹדֶךָ:ז לְמַעַן יֵחָלְצוּן יְדִידֶיךָ הוֹשִׁיעָה יְמִינְךָ וַעֲנֵנִי:ח אֱלֹהִים דִּבֶּר בְּקָדְשׁוֹ אֶעְלֹזָה אֲחַלְּקָה שְׁכֶם וְעֵמֶק סֻכּוֹת אֲמַדֵּד:ט לִי גִלְעָד לִי מְנַשֶּׁה וְאֶפְרַיִם מָעוֹז רֹאשִׁי יְהוּדָה מְחֹקְקִי:י מוֹאָב סִיר רַחְצִי עַל אֱדוֹם אַשְׁלִיךְ נַעֲלִי עֲלֵי פְלֶשֶׁת אֶתְרוֹעָע:יא מִי יֹבִלֵנִי עִיר מִבְצָר מִי נָחַנִי עַד אֱדוֹם:יב הֲלֹא אֱלֹהִים זְנַחְתָּנוּ וְלֹא תֵצֵא אֱלֹהִים בְּצִבְאֹתֵינוּ:יג הָבָה לָּנוּ עֶזְרָת מִצָּר וְשָׁוְא תְּשׁוּעַת אָדָם:יד בֵּאלֹהִים נַעֲשֶׂה חָיִל וְהוּא יָבוּס צָרֵינוּ:
נקרא  11  פעמים

אתגר AI

מלכות ה' • אתגר 119

לוח מודעות

למעלה