משתפת מעל במה זו- יש לי 100% הצלחה בקבלת החזר מלא בסכסוכים בעליאקספרס
ספרתי עכשיו ויש לי 98 סכסוכים- ובכולם FULL REFUND- החזר מלא
אז למה הלכתי היום על סכסוכים ולא על טיפים לקניה- כי אני מקבלת על זה יותר שאלות באישי
יאלה, נתחיל
למה אנחנו פותחים סכסוך?
1. כל מוכר מבטיח החזר מלא אם לא מקבלים את המוצר תוך X ימים (מוקף באדום) 60 יום
אם נשנה את שיטת השילוח- במקרה הזה לא משתלם כמובן...
גם מספר הימים אותם מבטיח המוכר להגעת החבילה- ירד- 27 יום
אם לא קיבלנו את החבילה עד סמוך למועד המובטח- יש לנו 2 אופציות:
א. לבקש מהמוכר להאריך את הגנת הרכישה ע"י המשפט הזה
Can you please extend the purchase protection for me?
Thanks
ב. לחכות שיעברו מספר הימים הכתוביחם ב"אחריות המוכר" ולפתוח סכסוך
מה אני בוחרת לעשות? את שניהם!
לדוגמא, הזמנתי מוצר ועברו 58 יום מההזמנה- אני מבקשת מהמוכר להאריך את הגנת הרכישה, הוא מאריך בשמחה- ומחכה עוד יומיים שלושה, כשעוברים 61- 62 יום- אני פותחת סכסוך
מה כותבים בסכסוך כזה? הנה דוגמא- למעלה רואים את ההתכתבות שלי עם המוכר- הבקשה להארכת הגנת הרכישה
ולמטה רואים את הסכסוך, 3 ימים אחרי הבקשה להארכה
בסכסוך כתבתי שהמוכר מבטיח החזר מלא תוך 60 יום וכבר ביקשתי ממנו להאריך וחיכיתי ועדיין לא קיבלתי את המוצר
המוכר הזה היה ממש חביב ועליאקספרס אפילו לא היו צריכים להתערב
המוכר הסכים להחזר
וקיבלתי אותו
בטח אתם חושבים עכשיו, זה מה שהיא השיגה? 75 סנט?
אז בבקשה כמה דוגמאות אקראיות
2. האופציה השניה לבקשת החזר היא שהמוצר לא כפי שתואר
חשוב!!! לא הכוונה שבתמונה זה היה נראה כחול רויאל חם וקיבלתי כחול רויאל חמים עד חם
אלא הבדל משמעותי בצבע או צבע אחר
פריט אחר ממה שהזמנתי
או הזמנתי שניים וקיבלתי אחד
או איכות לא טובה: שבור, מוכתם, לא עובד, שרוט וכו
דוגמאות שלי: מסך לפלאפון שרוט- לדעתי יד שניה
הזמנתי מכנס ורוד וקיבלתי תכלת
חולצה עם כתם אבק ענק (שירד בכביסה אבל לא רלוונטי לסכסוך)
שמלה בצבע חאקי שהגיעה חומה לגמרי
גודל לא נכון בטבל תהגדלים- הפרש משמעותי
שעון לא עובד
החלק החשוב בסכסוכים כאלו הוא ההוכחה- תמונה ורצוי וידאו שמראה היטב את הפגם
לדוגמא: הסרטה של 10 שניות שרואים שהמחוגים בשעון לא זזים
תמונה של החולצה עם הכתם
הסרטה שעוברת משריטה לשריטה במסך הפלאפון
תמונה של המכנס שהגיע לצד מה שהזמנתי
סרט לד שחסרים לדים, מפסק שחסר האופציה להדליק
דוגמאות? בבקשה
( 2 התמונות הראשונות זה המכנס והחולצה שהבטחתי הוראות איך לקבל אותם חינם- החולמה המוכתמת כובסה והמכנס התכול- גם כן התרגלתי ליופי של תכלת לבת ולא רק ורוד...)
יש עוד אופציות בהן פותחים סכסוכים- תכתבו לי אם מענין אתכם- כי זה עבודה די קשה לכתוב את הטיפים ולהעלות צילומי מסך- אם מענין מישו- אני אעלה
מזכירה שאני מאד אוהבת לעזור (בעיקר לעזור לאנשים לקבל את הכסף שלהם, סתאאםםם...) אז אני באישי לשאלות
אבל תשתדלו למקד ולשאול את כל השאלה בהודעה אחת ולא כל שניה להוסיף לי עוד 2 שורות בסיפור, אני לא פסיכולוגית שצריכה לחלוב מידע...)
לדוגמא
אני מקבלת הודעה:
הזמנתי פריט בעלי אקספרס
אני: נו
היא: הוא לא הגיע
אני: אויש, מה עשית?
היא: ואז פתחתי סכסוך
וכו'...
בטיפ הבא בס"ד
איך מזמינים עגלת תינוק ומה לא עושים!!! פוסט שיתוף רווי דמעות...סתאאאםם
ספרתי עכשיו ויש לי 98 סכסוכים- ובכולם FULL REFUND- החזר מלא
אז למה הלכתי היום על סכסוכים ולא על טיפים לקניה- כי אני מקבלת על זה יותר שאלות באישי
יאלה, נתחיל
למה אנחנו פותחים סכסוך?
1. כל מוכר מבטיח החזר מלא אם לא מקבלים את המוצר תוך X ימים (מוקף באדום) 60 יום
אם נשנה את שיטת השילוח- במקרה הזה לא משתלם כמובן...
גם מספר הימים אותם מבטיח המוכר להגעת החבילה- ירד- 27 יום
אם לא קיבלנו את החבילה עד סמוך למועד המובטח- יש לנו 2 אופציות:
א. לבקש מהמוכר להאריך את הגנת הרכישה ע"י המשפט הזה
Can you please extend the purchase protection for me?
Thanks
ב. לחכות שיעברו מספר הימים הכתוביחם ב"אחריות המוכר" ולפתוח סכסוך
מה אני בוחרת לעשות? את שניהם!
לדוגמא, הזמנתי מוצר ועברו 58 יום מההזמנה- אני מבקשת מהמוכר להאריך את הגנת הרכישה, הוא מאריך בשמחה- ומחכה עוד יומיים שלושה, כשעוברים 61- 62 יום- אני פותחת סכסוך
מה כותבים בסכסוך כזה? הנה דוגמא- למעלה רואים את ההתכתבות שלי עם המוכר- הבקשה להארכת הגנת הרכישה
ולמטה רואים את הסכסוך, 3 ימים אחרי הבקשה להארכה
בסכסוך כתבתי שהמוכר מבטיח החזר מלא תוך 60 יום וכבר ביקשתי ממנו להאריך וחיכיתי ועדיין לא קיבלתי את המוצר
המוכר הזה היה ממש חביב ועליאקספרס אפילו לא היו צריכים להתערב
המוכר הסכים להחזר
וקיבלתי אותו
בטח אתם חושבים עכשיו, זה מה שהיא השיגה? 75 סנט?
אז בבקשה כמה דוגמאות אקראיות
2. האופציה השניה לבקשת החזר היא שהמוצר לא כפי שתואר
חשוב!!! לא הכוונה שבתמונה זה היה נראה כחול רויאל חם וקיבלתי כחול רויאל חמים עד חם
אלא הבדל משמעותי בצבע או צבע אחר
פריט אחר ממה שהזמנתי
או הזמנתי שניים וקיבלתי אחד
או איכות לא טובה: שבור, מוכתם, לא עובד, שרוט וכו
דוגמאות שלי: מסך לפלאפון שרוט- לדעתי יד שניה
הזמנתי מכנס ורוד וקיבלתי תכלת
חולצה עם כתם אבק ענק (שירד בכביסה אבל לא רלוונטי לסכסוך)
שמלה בצבע חאקי שהגיעה חומה לגמרי
גודל לא נכון בטבל תהגדלים- הפרש משמעותי
שעון לא עובד
החלק החשוב בסכסוכים כאלו הוא ההוכחה- תמונה ורצוי וידאו שמראה היטב את הפגם
לדוגמא: הסרטה של 10 שניות שרואים שהמחוגים בשעון לא זזים
תמונה של החולצה עם הכתם
הסרטה שעוברת משריטה לשריטה במסך הפלאפון
תמונה של המכנס שהגיע לצד מה שהזמנתי
סרט לד שחסרים לדים, מפסק שחסר האופציה להדליק
דוגמאות? בבקשה
( 2 התמונות הראשונות זה המכנס והחולצה שהבטחתי הוראות איך לקבל אותם חינם- החולמה המוכתמת כובסה והמכנס התכול- גם כן התרגלתי ליופי של תכלת לבת ולא רק ורוד...)
יש עוד אופציות בהן פותחים סכסוכים- תכתבו לי אם מענין אתכם- כי זה עבודה די קשה לכתוב את הטיפים ולהעלות צילומי מסך- אם מענין מישו- אני אעלה
מזכירה שאני מאד אוהבת לעזור (בעיקר לעזור לאנשים לקבל את הכסף שלהם, סתאאםםם...) אז אני באישי לשאלות
אבל תשתדלו למקד ולשאול את כל השאלה בהודעה אחת ולא כל שניה להוסיף לי עוד 2 שורות בסיפור, אני לא פסיכולוגית שצריכה לחלוב מידע...)
לדוגמא
אני מקבלת הודעה:
הזמנתי פריט בעלי אקספרס
אני: נו
היא: הוא לא הגיע
אני: אויש, מה עשית?
היא: ואז פתחתי סכסוך
וכו'...
בטיפ הבא בס"ד
איך מזמינים עגלת תינוק ומה לא עושים!!! פוסט שיתוף רווי דמעות...סתאאאםם