דרוש מידע טיפים למניעת פריצה לבית שלכם. (מעודכן מהאשכול הישן)

שועל ספרות.

רודיום לשעבר. מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הגיע החופש. תענוג, אה? סתאאם...

אז זהו. יש כאלה שאצלם הימים הללו הם לא חופש, אלא זמן פורה במיוחד. פורצים! גן עדן בשבילם, בית ריק כמה ימים, מה יכול להיות יותר טוב מזה? אז הנה כמה עצות בשבילכם, שאתם לא תהיו המארחים הבאים שלהם.

1.הידוע, להשאיר אור דולק בחדרים רצוי עם שעון שבת לשעות מסוימות. אם האור דולק, אני במקום גנב, לא הייתי נכנס. למרות שהייתי יודע שחלק עושים את זה בכאילו, עדיין הייתי פוחד מאוד להיכנס ולגלות לפעמים את בעל הבית יושב וקורא עיתון.

2.לא להשאיר את המפתחות במקומות הרגילים. נכון, אתם בטוחים שאף לא חושב על זה לפני, אבל לא תאמינו, אני שמעתי על עוד מישהו ששם את המפתח מתחת לשטיח בכניסה! וחבר אחר שלי, תחזיקו חזק, גם הוא שם את המפתח בארון חשמל! הלם, אה? לא חשבתם שמישהו עלה על מחבואי הטופ שלכם... אז זה מוכר, לרבים, וגם לפורצים אני מאמין. אז לחפש מקומות טיפה יותר מקוריים. או הכי טוב, לשים את המפתח אצל מישהו שאתם באמת סומכים עליו.

3.להדליק מוזיקה בבית. זה בכלל יכול להיות מצוין, אם השכנים לא יתלוננו! (אפשר גם די בשקט, ואז הכל טוב) כמובן שלא מוזיקה רועשת בחמש לפנות בוקר, יש להניח שזה רק יחשיד... שימו לב! מה שבשקט יחסית לשעת צהריים רועשת הוא יכול להיות בקולי קולות יחסית לשעות הלילה המאוחרות. אם שמים רדיו עוד יותר חמור...

4.סימן שיש לפורצים על דירה ריקה, דואר שנערם. גם אם כל השנה, אתם לא מרוקנים את הדואר כל יום, אני לא חושב שבמשך שלושה ימים יוצא לכם שלא לרוקן. אז אם פורץ רואה את התיבה שלכם בחופש מלאה עד להתפקע בכל מרעין בישין, זה מדליק לו נורה ירוקה. אז תמנו מישהו להוציא לכם את הדואר. (המלצה קטנה, לא את השכנה ה"יאכנע" אבל תעשו מה שאתם רוצים!)

עוד כמה שהועלו על ידי הקהל הרחב בשנה שעברה.

1.לשים מאוורר מסתובב מול וילון (כמובן מחובר לשעון שבת)

2.לדאוג שמישהו יחזיר את השטיח בכניסה לדירה למקומו אחרי ניקיון הבניין

3. לשים קרוקסים או כל דבר דומה על יד דלת הכניסה.

כמובן יש המלצות סתם ככה של אמצעי בטיחות (לסגור תריסים וחלונות, אזעקה, מנעולים, דלת פלדלת וכו'). אבל חוץ מאמצעי הבטיחות, אני חושב שאלו הטיפים הכי נצרכים שיש. (אולי עוד משהו קטן. אם יש לכם שכנים נפלאים, להגיד להם להציץ מידי פעם על הבית. ושוב, כמובן, לא את השכנה המוזכרת לעיל...)

אחלה חופש שיהיה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ח

א לַמְנַצֵּחַ עַל הַגִּתִּית מִזְמוֹר לְדָוִד:ב יְהוָה אֲדֹנֵינוּ מָה אַדִּיר שִׁמְךָ בְּכָל הָאָרֶץ אֲשֶׁר תְּנָה הוֹדְךָ עַל הַשָּׁמָיִם:ג מִפִּי עוֹלְלִים וְיֹנְקִים יִסַּדְתָּ עֹז לְמַעַן צוֹרְרֶיךָ לְהַשְׁבִּית אוֹיֵב וּמִתְנַקֵּם:ד כִּי אֶרְאֶה שָׁמֶיךָ מַעֲשֵׂי אֶצְבְּעֹתֶיךָ יָרֵחַ וְכוֹכָבִים אֲשֶׁר כּוֹנָנְתָּה:ה מָה אֱנוֹשׁ כִּי תִזְכְּרֶנּוּ וּבֶן אָדָם כִּי תִפְקְדֶנּוּ:ו וַתְּחַסְּרֵהוּ מְּעַט מֵאֱלֹהִים וְכָבוֹד וְהָדָר תְּעַטְּרֵהוּ:ז תַּמְשִׁילֵהוּ בְּמַעֲשֵׂי יָדֶיךָ כֹּל שַׁתָּה תַחַת רַגְלָיו:ח צֹנֶה וַאֲלָפִים כֻּלָּם וְגַם בַּהֲמוֹת שָׂדָי:ט צִפּוֹר שָׁמַיִם וּדְגֵי הַיָּם עֹבֵר אָרְחוֹת יַמִּים:י יְהוָה אֲדֹנֵינוּ מָה אַדִּיר שִׁמְךָ בְּכָל הָאָרֶץ:
נקרא  4  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה