התייעצות טיפול אצל קלינאית תקשורת

רדרד

משתמש רשום
הבן שלי הופנה על ידי קופת החולים לטיפול אצל קלינאית תקשורת. התחלנו טיפול באחד המכונים שעובדים עם הקופה. לאחרונה היינו צריכים מכתב מהקלינאית לוועדה רב תחומית שבהתאם למצב רצוי שהילד ילמד בגן שילוב. במכון הסכימו לכתיבת המכתב אך ורק במקום פגישה שבועית אחת! כלומר, הם מוכנים לכתוב את המכתב רק בתמורה לטופס 17 מקופת החולים על טיפול שפתי שלם.
בנוסף, קופת החולים מאשרת את הטיפול בכל פעם רק ל12 טיפולים, ואם יש צורך בטיפולים נוספים קלינאית התקשורת צריכה לכתוב בקשה לקופת החולים להמשך טיפול. במכון כל כתיבת מכתב כזה היא על חשבון חצי טיפול.
בנוסף, כשהתחלנו את הטיפול הם דרשו תשלום חד פעמי של 50 ש''ח על ''פתיחת תיק'' למרות שקופת החולים משלמת להם עבור כל הטיפולים.

בעבר היו לי מספר ילדים שטופלו אצל קלינאית ב 2 מכונים אחרים, ושם מעולם לא נתקלנו בדרישות כאלו. כל המכתבים שהיה בהם צורך נכתבו ע''י הקלינאית שלא על חשבון זמן הטיפול. ולא נדרשנו לשלם שום תשלום נוסף מעבר לטפסי ה-17 שהבאנו.

האם הדרישות האלו חוקיות?
 

ואהבת כמוך

משתמש פעיל
אצלי הקלינאית פרטית אומנם היא מוכנה לכתוב את המכתב הזה בעלות פגישה של 350 שקלים בלי להחשיב את זה כטיפול שמגיע עליו סבסוד..​
 

א.ד.מ.

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
אם זמן כתיבת המכתב הוא כשעה
אכן מצדיק תשלום.
אם זה מכתב גנרי מהמחשב אז פחות מוצדק.
 

%IOO

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
מוזר מאוד,
כבר יצא לי לבקש מכתב מכמה מטפלות רגשיות,
מטפלת ריפוי בעיסוק
ריפוי בדיבור (קלינאי תקשורת)
ואף פעם לא בקשו ממני כסף!!
 

מתוק מדבש

משתמש מקצוען
גם אני קבלתי מכתב מהקלינאית ולא בקשה על זה כסף, ולא על חשבון זמן טיפול, מוזר מאד.
 

חרישאי

משתמש מקצוען
אשתי גננת בחנ"מ, מקובל אצלה בגן שנשות הפרא רפואי כותבות ע"ח שעות טיפול, זה בהחלט דבר שלוקח זמן, אם לא מדובר במכתב גנרי אלא בדוח מפורט.
(כמובן שאשתי תשרוף על זה שעות בלילה ולא תעשה את זה בגן, אבל זה חלק מהחבילה של עובדי הוראה)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיב

א הַלְלוּיָהּ אַשְׁרֵי אִישׁ יָרֵא אֶת יי בְּמִצְוֹתָיו חָפֵץ מְאֹד:ב גִּבּוֹר בָּאָרֶץ יִהְיֶה זַרְעוֹ דּוֹר יְשָׁרִים יְבֹרָךְ:ג הוֹן וָעֹשֶׁר בְּבֵיתוֹ וְצִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד:ד זָרַח בַּחֹשֶׁךְ אוֹר לַיְשָׁרִים חַנּוּן וְרַחוּם וְצַדִּיק:ה טוֹב אִישׁ חוֹנֵן וּמַלְוֶה יְכַלְכֵּל דְּבָרָיו בְּמִשְׁפָּט:ו כִּי לְעוֹלָם לֹא יִמּוֹט לְזֵכֶר עוֹלָם יִהְיֶה צַדִּיק:ז מִשְּׁמוּעָה רָעָה לֹא יִירָא נָכוֹן לִבּוֹ בָּטֻחַ בַּיהוָה:ח סָמוּךְ לִבּוֹ לֹא יִירָא עַד אֲשֶׁר יִרְאֶה בְצָרָיו:ט פִּזַּר נָתַן לָאֶבְיוֹנִים צִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד קַרְנוֹ תָּרוּם בְּכָבוֹד:י רָשָׁע יִרְאֶה וְכָעָס שִׁנָּיו יַחֲרֹק וְנָמָס תַּאֲוַת רְשָׁעִים תֹּאבֵד:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

דף חדש • אתגר 121

לוח מודעות

למעלה