דיון כלבבי.
תיאורים אכן מאוד תלויים בסיטואציה כמו שהטיב להבהיר נריה. לפעמים הם מתאימים כמו כפפה ליד ולפעמים כמו דגל למכונית.
המוקש העיקרי בתיאורים, לדעתי, הוא שהכותב, שנמצא בעומק הסצנה, יכול לדשדש בהם בריקוד יחיד מביך ביותר ולא קולט שאין לו שותפים למסיבה. לפעמים הוא נשאב למערבולת של תיאורים קסומים, אבל הקורא הממוצע לא מבין מה הוא רוצה מחייו. כולה חדר של רווק מסכן, סע הלאה. ושם הוא מאבד אותו, לא לפני שהוא סופג ממנו צרור קללות קזאחיות אכזריות.
דימויים הם אומנות בפני עצמה, לבחור את הדימוי הנכון והמקורי שיטיב לתאר את האווירה. וכשזה טוב, אין ספק שזה מוסיף לחווית הקריאה בלי שום השוואה.
ונדמה לי שיואל ארלנגר הוא המבצע המוצלח של כגון דא.
תיאורים אכן מאוד תלויים בסיטואציה כמו שהטיב להבהיר נריה. לפעמים הם מתאימים כמו כפפה ליד ולפעמים כמו דגל למכונית.
המוקש העיקרי בתיאורים, לדעתי, הוא שהכותב, שנמצא בעומק הסצנה, יכול לדשדש בהם בריקוד יחיד מביך ביותר ולא קולט שאין לו שותפים למסיבה. לפעמים הוא נשאב למערבולת של תיאורים קסומים, אבל הקורא הממוצע לא מבין מה הוא רוצה מחייו. כולה חדר של רווק מסכן, סע הלאה. ושם הוא מאבד אותו, לא לפני שהוא סופג ממנו צרור קללות קזאחיות אכזריות.
דימויים הם אומנות בפני עצמה, לבחור את הדימוי הנכון והמקורי שיטיב לתאר את האווירה. וכשזה טוב, אין ספק שזה מוסיף לחווית הקריאה בלי שום השוואה.
ונדמה לי שיואל ארלנגר הוא המבצע המוצלח של כגון דא.