שיתוף - לביקורת טום וג'רי - כשהמציאות דוקרת

רואים שקוף

משתמש מקצוען
ג'רי העיף את הקרפדה בבעיטה מוצלחת יחסית הישר אל תוך כוסו האדומה של טום, טום בלע את הקרפדה אגב כמה לגימות הגונות מהנוזל הוורדרד שהיה בכוסו. אל תשאלו איך בדיוק הקרפדה הצליחה לפלס את דרכה בחלל הצר שבקשית הצהובה, אך עובדה! הקרפדה הצליחה להקפיץ את גופו של טום, כך שהפעם טום באמת לא היה יכול להבליג. כאילו שבכל פעם טום אכן הבליג, אך נניח לזה...
טום נטל את האלה הצהובה בידו, והחל חובט בזעם בראשו של ג'רי האומלל, ג'רי לא נשאר חייב, וגייס לעזרתו את כל צבא הנמלים שירעידו את טום, שלא יעלה בידו דקת מנוחה.
ג'רי נטל בידיו את המגרפה הירוקה, ובעזרתה הצליח להעלות את צבאו לראש העץ, הם כבר ידעו איך להתנהל שם, הערסל של טום כבר לא יהיה כזה נוח, ג'רי חייב להגיע למשוואה כל שהיא אל מול טום. שטום ידע שג'רי הוא נחש. לא סתם עכבר. נוקם ונוטר כנחש.
טום התעורר מרבצו אגב נענועים חזקים ביותר, וכבר החל גופו רוחש נמלים, טום התנער מהם בקפיצה, נטל בידו את הדלי הכחול, והחל חובט בנמלים אחד אחרי השני, לכל אחד מהם מכת מוות. סביבותיו של טום מלאו בגופות נמלים, כל מה שנותר לו הוא רק לחסל את ג'רי בעצמו. באמת לא הרבה עבודה.
טום ניגש לג'רי עם סכין הקצבים שלו, והחל לנסר את גופו של ג'רי, ג'רי מתייסר אך מרוצה, נאנח וצוחק, הצלחתי להרגיז את טום!!!
לפתע טום נעצר בבהלה. רגע. אם אחסל את ג'רי לא יהיה לי עם מי לריב. טום היה נחוש. על אתר הוא עזב את ג'רי המתייסר לנפשו, והלך לישון שנת ישרים על הערסל שהספיק להיתפר מחדש בינתיים. באמת לישון. לא לשחק אותה ישן.
כדי שיהיה לג'רי מספיק זמן להתארגן. שג'רי ישיג ציוד חדש, לוחמים חדשים, ואולי, אולי כעת ג'רי יביא אפילו את הבולדוג שיעזור לו.

אולי.

אולי בפנטזיה טום לעולם לא מצליח על ג'רי, אבל המציאות עולה על כל דמיון...

ימים יגידו.

כשהמציאות דוקרת...​
 
נערך לאחרונה ב:

נחמת שוטים

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
:)

ממליצה לרווח בין שורות, לדחוף קצת אנטרים,
להוסיף אוויר.
טראאח!
ג'רי העיף את הקרפדה בבעיטה מוצלחת הישר אל תוך כוסו האדומה של טום.​
טום בלע את הקרפדה אגב כמה לגימות הגונות מהנוזל הוורדרד שהיה בכוסו,
אל תשאלו איך בדיוק הקרפדה הצליחה לפלס את דרכה בחלל הצר שבקשית הצהובה, אך עובדה!



רעיון מהמם!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  6  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה