נכתב ע"י הגראמער;1993105:יתכן וזה החרוזים הכי ארוך
שיכול מישהו לערוך
וכעת בענין הרעיון הטוב
חרוזים לפורים נא לכתוב
הכי טוב זה כמובן גראמען
לאירוע שכולם יושבים ציזאמען
נכתב ע"י נתן כ;1994260:חרוז הולך ,חרוז בא
היום אתמול ,לכל מסיבה
והמסר שנשלח מלב אטום
נשאר בחוץ כי הלב חתום
אם שורה אחת מהשכינה
והשניה מחברה בגינה
איך המילים יכילו רגשות
של לב הבנה ותחושות
מספר מילים מלב חמים
חודרות עמוק ומותירות רשמים
והלבבות שמבינים הם שפה חמה
יחברו את השורות לחריזה נעימה
נכתב ע"י הגראמער;1995319:וכעת - מה סוד ההשראה ?
נכתב ע"י אופק רחב;2026197:ו... יש גם דרך אחרת, פשוטה, אהובה - ולדעתי, יותר נוגעת ללב:
דוגמא:
חברותא יקר ואהוב
בהגיע יום הפורים אמצע לנכון להביע מעט מרגשי הלב
על ידידות אמיצה שמלווה כל צעד ושעל בחיי היומיום
על לימוד תורה בצוותא
ועל כל מה שיש בינינו
פורים שמח, כל השנה שמח!
שנזכה להמשיך הלאה והלאה וגו'
בהערכה
ממני
נכתב ע"י הגראמער;2027475:אני חושב שחרוזים מלמד על זה שהשקעת מחשבה עבור האדם, מקבל המכתב.
בכל מכתב יש יחס, ובכתב יד יותר ממייל, אבל בפירוש - לחרוזים יש משמעות.
נתתי לתורם מוסדות תורה מכתב בחרוזים - ולאחר זמן פגשתי אותו בשמחה משפחתית. הוא אמר לי : אה, זה אתה שכתבת את החרוזים.
ומזה למדתי, ומעוד סיפורים גם, שיש בזה משהו יפה וטוב.
מלבד זאת, הייתי מוסיף שיש ודרך החרוז אתה יכול לשחרר משפט שאחרת לא יכולת, כי זה מוגזם, ואנשים לא אוהבים שמגזימים. קצת כן, אבל לא הרבה.
ובחרוזים - זה כן הולך.
הנה שני דוגמאות :
לחברותא היקר, פורים שמח.
תודה לך על שאתה שותף ללימוד, ותודה על המאור פנים.
אני מודה לך ומאחל לך עוד הרבה שנים של לימוד תורה בשמחה, תוך פרנסה ברווח והצלחה בהכול.
לעומת :
לחברותא - שללימוד שותף
במאור הפנים שלך אני ללימוד נסחף
בהתמדה של אנו לומדים דף אחר דף
ואין ספק - אתה חבר מועדף
בפורים הזה לך אכתוב
תודה על לימוד מקרוב
ותדע רק פרנסה לרוב
שתראה כל ימיך רק טוב
לכאורה - במכתב הראשון, לכתוב 'בלימוד אני נסחף' - הוא לא מתאים.
אבל במכתב השני - זה ברור, שזה צריך להתחרז עם 'דף' 'שותף' וכדומה.
וכעת נשאל שאלה אחת :
האם מקבל המכתב - אוהב את המילה המוגזמת ?
על זה אתן לכם לחשוב, ואז לכתוב, מה נראה טוב, ואני יעקוב, ואז נחזור לכתוב מה דעת הרוב
נכתב ע"י הגראמער;2027475:אני חושב שחרוזים מלמד על זה שהשקעת מחשבה עבור האדם, מקבל המכתב.
בכל מכתב יש יחס, ובכתב יד יותר ממייל, אבל בפירוש - לחרוזים יש משמעות.
נתתי לתורם מוסדות תורה מכתב בחרוזים - ולאחר זמן פגשתי אותו בשמחה משפחתית. הוא אמר לי : אה, זה אתה שכתבת את החרוזים.
ומזה למדתי, ומעוד סיפורים גם, שיש בזה משהו יפה וטוב.
מלבד זאת, הייתי מוסיף שיש ודרך החרוז אתה יכול לשחרר משפט שאחרת לא יכולת, כי זה מוגזם, ואנשים לא אוהבים שמגזימים. קצת כן, אבל לא הרבה.
ובחרוזים - זה כן הולך.
הנה שני דוגמאות :
לחברותא היקר, פורים שמח.
תודה לך על שאתה שותף ללימוד, ותודה על המאור פנים.
אני מודה לך ומאחל לך עוד הרבה שנים של לימוד תורה בשמחה, תוך פרנסה ברווח והצלחה בהכול.
לעומת :
לחברותא - שללימוד שותף
במאור הפנים שלך אני ללימוד נסחף
בהתמדה של אנו לומדים דף אחר דף
ואין ספק - אתה חבר מועדף
בפורים הזה לך אכתוב
תודה על לימוד מקרוב
ותדע רק פרנסה לרוב
שתראה כל ימיך רק טוב
לכאורה - במכתב הראשון, לכתוב 'בלימוד אני נסחף' - הוא לא מתאים.
אבל במכתב השני - זה ברור, שזה צריך להתחרז עם 'דף' 'שותף' וכדומה.
וכעת נשאל שאלה אחת :
האם מקבל המכתב - אוהב את המילה המוגזמת ?
על זה אתן לכם לחשוב, ואז לכתוב, מה נראה טוב, ואני יעקוב, ואז נחזור לכתוב מה דעת הרוב
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: