ינשוף

משתמש פעיל
פרסום וקופי
עימוד ספרים
תל אביב...

תל אביב.jpg
 

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מישו יודע איפה השלט הזה?

צפה בקובץ המצורף 1487020
השלט של הסבתות: 200 מטרים – זה גודלו של שלט "החטופים" המודפס הגדול בעולם שעלה היום על הגג של דיור המוגן לב גנים נתניה באמצעות חוליית הסנפלינג של אחים ואחיות לנשק ומבוסס על העיצוב של קמפיין הגרילה הבין לאומי. "אנחנו נלחמים על הבית ואומרים לעולם – never again " אומר יוסי קפלן מנכל לב גנים נתניה שתוך שעה מהעלאת השלט קיבל פניות מדיורים נוספים שרוצים להעלות את שלטי הענק עם אנשי הגיל השלישי ומבקש לנצל את הבמה ולקרוא למנהלי דיורים מוגנים נוספים – להדפיס את השלטים גם אצלם.

ההתמקדות בסבתות וסבים הגיעה מאחר ויכולת ההישרדות הפיזית שלהם אינה כשל צעירים וכדיור מוגן ביקשו אנשי הבית להעלות את הנושא על סדר היום לצד הפעילות השוטפת של הדיירים כמו סריגת כובעים לחיילים, הכנת עוגות ועוד. ברגעים אלו מארחים בדיור מוגן לב גנים נתניה עשרות סבתות וסבים מיישובי עוטף עזה שלצד ילדיהם גדל קפלן כילד.
 

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עוד מהאתר הזה:
# מיצג ראווה ברשת קפה גרג ורשת ביגה להשבת החטופים.

מייצג-ראווה-ברשת-קפה-גרג-וביגה-להשבת-החטופים-צילום-יחצ-4-478x850.jpeg


אחרי 3 שבועות ממתקפת הפתע על עוטף עזה וכשתמונת הנחטפים והנעדרים בהירה יותר, על פיה שבויים בעזה 230 איש, כולל תינוקות, ילדים, נערים וקשישים, החליטה הנהלת רשת קפה גרג ורשת ביגה בשיתוף המטה למשפחות החטופים, במהלך להעלאת המודעות להשבת החטופים הנמצאים בעזה. כאות סולידריות ומחווה למשפחותיהם, עורכות שתי הרשתות קפה, מייצג בפריסה ארצית, לחטופים ולנעדרים.

במסגרת זו, יוצבו בסניפי קפה גרג וביגה, מייצג ראווה של עיצוב שולחן משפחתי ערוך, ללא סועדים. המייצג יוצב במרכז הסניפים, והוא כולל שולחן ערוך עבור שלושה סועדים, לרבות כיסא תינוק כשלצידו – דגל ישראל מתנוסס בגאווה.
 

ינשוף

משתמש פעיל
פרסום וקופי
עימוד ספרים
הפעם זה היימיש...

החרדים במונסי חשים בכאב גם מרחוק, מיצג שולחנות שבת וכיסאות ריקים עם שמות ותמונות החטופים שנלקחו לרצועת עזה באכזריות ע"י מחבלי חמאס – דעאש ביום שמחת התורה (כל רגע)​

צילום: ארי ווייזער, אידישער ווינקל
c578fd392a128f453287.jpg
b6affd847b2e6ff26ac1.jpg
8c40bf3e99a4909a4fbd.jpg
6cdb54bb8bc2ed1b333b.jpg
ad1b834ea5cd98b504ff.jpg
8ca78ac0623b7502c1c0.jpg
ca96d20641e4981c20ee.jpg
 

shraga0

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
F-HeIqfXUAAFU7V

קרדיט לא ידוע
 

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
קרדיט לא ידוע...

"באשר הוא שם" - (ר"ה טז) לפי מעשים שהוא עושה עכשיו הוא נדון ולא לפי מה שהוא עתיד לעשות לפי שהיו מלאכי השרת מקטרגים ואומרים רבש"ע מי שעתיד זרעו להמית בניך בצמא אתה מעלה לו באר והוא משיבם עכשיו מה הוא צדיק או רשע אמרו לו צדיק (ר"ל בענין זה שאינו ראוי לעונש מיתה בצמא ודו"ק) אמר להם לפי מעשיו של עכשיו אני דנו וזה באשר הוא שם.

1699352735479.png
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  2  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה