חמץ לאחר הפסח- הקוד המלא

שי613

משתמש מקצוען
D I G I T A L
נכתב ע"י עקיבא1;n4871242:
הנוסח של יוסי סטיינברג נשמע כבן ישיבה שנפלט מהמערכת ומצטיין בציניות (פורסם בחדרי חרדים, ד''ל)

חבל מאוד לדבר כך לשון הרע וזלזול מעל דפי הפורום. וחבל שכותבים בצורה לא עניינית. זכותו של כל רב לומר את דעתו, ומדובר פה ברב, מומחה כשרות, וניתן לשמוע אותו גם בתוכניתו בקול חי. ואגב, הוא לא היחיד שאומר את זה... רוב ככל גדולי הדור מדורות עברו סמכו על מכירת חמץ.
 

אפשרי

מהמשתמשים המובילים!
נכתב ע"י לאה גרין;n4871460:
הבנתי שהבדצי"ם לא משגיחים על המדבקות של "נאפה אחרי פסח" כי הם מבחינתם מכרו את החמץ כדין. ובאמת יש הרבה מדבקות מפוברקות.
נראה לי שהגלוטן הוא תערובת חמץ וזה אולי יותר קל, זה באמת בעיה כל הנושא, יש המון דברים עם תערובת חמץ שגם אחרי שנה ויותר עדין נמצאים בשוק. ולך תדע ממתי הפרורי לחם והשברי עוגיות שנמצאות בגלידה שקנית בחודש אלול, והשוקולד שקנית בכסליו

בד"צ העדה החרדית משגיחים על המדבקות. וגם מפעילים קו מידע טלפוני בנושא. שאר הבדצי"ם אולי לא. (איזה מאפים יש משאר הבדצ"ים? קצת הרב לנדא).
יש לנסח ביתר דיוק - בפורום פרוג יש תגובות מפוברקות.
 

אפשרי

מהמשתמשים המובילים!
נכתב ע"י שי613;n4871740:
הוא לא היחיד שאומר את זה... רוב ככל גדולי הדור מדורות עברו סמכו על מכירת חמץ.

מה עניין שמיטה אצל גלוטן חיטה. בוודאי שמותר לסמוך על מכירת חמץ, אסור להשמיץ בהשמצות זולות את הבדצי"ם והרבנים והרבה מאוד יהודים טובים שכן מקפידים, ולומר שהם מבלבלים במוח.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ה'

לג הוֹרֵנִי יי דֶּרֶךְ חֻקֶּיךָ וְאֶצְּרֶנָּה עֵקֶב:לד הֲבִינֵנִי וְאֶצְּרָה תוֹרָתֶךָ וְאֶשְׁמְרֶנָּה בְכָל לֵב:לה הַדְרִיכֵנִי בִּנְתִיב מִצְוֹתֶיךָ כִּי בוֹ חָפָצְתִּי:לו הַט לִבִּי אֶל עֵדְוֹתֶיךָ וְאַל אֶל בָּצַע:לז הַעֲבֵר עֵינַי מֵרְאוֹת שָׁוְא בִּדְרָכֶךָ חַיֵּנִי:לח הָקֵם לְעַבְדְּךָ אִמְרָתֶךָ אֲשֶׁר לְיִרְאָתֶךָ:לט הַעֲבֵר חֶרְפָּתִי אֲשֶׁר יָגֹרְתִּי כִּי מִשְׁפָּטֶיךָ טוֹבִים:מ הִנֵּה תָּאַבְתִּי לְפִקֻּדֶיךָ בְּצִדְקָתְךָ חַיֵּנִי:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

סוכות • אתגר חופשי

לוח מודעות

למעלה