תודה, אני חדשה בזה טוב לשמוע!
מה בעצם המשמעות של האחריות של קניה דרך סוכנת? לאיחור משמעותי למשל אין אחריות?
סוכנת יכולה לדבר ישירות עם המוכר ולשמוע בדיוק מה קורה עם החבילה...
לא לפי הנתונים שבאתרי מעקב שחצי מהם לא נכונים...
ואם באמת קרה משהו לחבילה היא אחראית שתקבלי את הכסף בחזרה
לאיחור אין לה כל כך איך לעזור לך אלא אם כן עבר זמן ההגנה שבדרך כל הוא 75 יום ואז היא אחראית שתקבלי את הכסף חזרה.
קורה לפעמים שעקבותיה של החבילה נאבדם ואז היא אומרת לך להגיש סכסוך וגם אומרת למוכר לאשר אתזה.
(לי קרה פעם שאמרו לי לפתוח סכסוך וקיבלתי את הכסף חזרה ואחרי איזה חודש קיבלתי פתק בדואר שמחכה לי חבילה והמוצר שכבר קיבלתי עליו תכסף הגיע, שאלתי את הסוכנת מה אני אמורה לעשות עם זה היא אמרה שאני ישתמש בזה לבריאות...)
אבל זה דברים שקוראים פעם ב, בד"כ זה מגיע אחרי איזה חודש והכל בסדר!