חיפוש עפ"י עיצוב - תכונות פסקה - מרווח לפני / אחרי

  • פותח הנושא zvis
  • פורסם בתאריך

zvis

משתמש צעיר
עימוד ספרים
בוודאי נתקלתם גם אתם כאשר מחפשים תכונות פיסקה עפ"י עיצוב, ועושים מרווח לפני התוכנה משבשת את הגודל שכתבתם לעיתים, וגם אם לא, היא לא מוצאת למרות שיש עיצוב כזה במסמך.


האם יש לכם פתרון לבעיה מרגיזה זו?
 

צורת הדף

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
אני לא נתקלתי בבעיה זה.

איזה וורד?
איזה ערך של "רווח לפני \ אחרי" אתה מחפש?
 

zvis

משתמש צעיר
עימוד ספרים
וורד 2003

אני מחפש רווח של 0.1 ס"מ. וברור שיש, ומסמן שלא מצא כלום.
 

zvis

משתמש צעיר
עימוד ספרים
טעיתי אני מחפש פיסקה לפי כניסה, ולא לפי רווח לפני.


וכל השאר כנ"ל - מתעלם ולא מוצא למרות שברור שיש.
ניסיתי במסמך חדש - ופעל טוב.

ואפרט הבעייה:
במסך הספציפי שאני עורך את החיפוש מדובר בחיפוש בהערות שוליים, כאשר מלבד העיצוב של כניסה של 0.1 ס"מ (שאותם אני רוצה כאמור לחפש ע"מ לשנות לכניסה של 0), יש עוד עיצובים כמו כניסה תלויה וכדו', אך בהגדרות העיצוב של החיפוש אינם מסומנים. והתוכנה לא מוצאת. (ולשם בדיקה סימנתי הערה עם כניסה של 0.1 - ומתעלם ואומר שלא קיים).
 

לייזער

משתמש צעיר
עימוד ספרים
כאשר יש הזחה תלוי' (דייקא), ווארד מצרף יחד (בחישוביו הפנימיים) את ב' השדות של ההזחה עם הכניסה, ואותה קובעת כהכניסה הכללית של הפיסקא (וכפי שהוא אכן בפועל), ואילו השורה הראשונה ווארד מחשיבה כהזחה שלילית מכניסת הפיסקא.
וכגון: באם יש הזחה תלוי' של 2ס"מ וכניסה (לפני טעקסט) של 1ס"מ, הנה ווארד מחשיב את הכניסה של הפיסקא בתור 3ס"מ, והשורה הראשונה בתור הזחה שלילית של -2ס"מ.
ובמסגרת הגבלה זו של צורת חישוב זה – ישנה כנראה ב' דרכים לחפש פיסקאות בעלות הזחה תלוי' כאשר נוסף לה גם כניסה בנפרד:
1) להשתמש בחיפוש הן בשדה ההזחה התלוי' והן בכניסה.
2) להשתמש בחיפוש רק בשדה הכניסה, אלא שאז נצטרך להזין בו 3ס"מ (בדוגמא הנ"ל).
– מקווה שהנ"ל יעזור.
נ.ב. בעת שמזינים ערכי מספרים בחיפוש (בשדות הנ"ל, כמו גם ברווח לפני\אחרי פיסקא וכו'), תמיד כדאי לוודא שרשום בו גם את מדת החישוב (ס"מ והדומה), שאז, גם באם מתחלף (אוטומטית) לפי מידת חישוב אחר שווארד בוחר לבצע את החיפוש על פי' (אם נקודות ואם משהו אחר) – זה יהי' כפי הערך שהוזן בו.
 

zvis

משתמש צעיר
עימוד ספרים
אין בפי מילים להודות על העזרה המהירה והיעילה מאד.

תזכו למצוות וכל טוב
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  2  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה