ש.כ

משתמש פעיל
יש למישהו את ההופעות המעודכנות בחיפה למייל?
 

ש.כ

משתמש פעיל
את יכולה לבקש במייל הם כתבו במשבצת את המייל
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
מה השעות פתיחה של החוף השקט?
באמת 8:00-18:00?
הם רציניים??
 

חנה אביטל

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
יש את החי פארק (גן חיות) ופארק יגאל בשן (גינה משודרגת פלוס פלוס) אבל זה יותר קרוב לקרית שמואל (שכונה אגב מאוד מומלצת)
וכן פארק טראמפ ועוד...
בהצלחה
 

YRN

משתמש מקצוען
חיפאים יקרים ונחמדים, זקוקה לעזרתכם.
אני אמורה לבקר מישהו במרכז הרפואי כרמל, מאחר ומדובר בבין הזמנים אבוא עם כל הילדים ברכבת ממודיעין עילית וננצל את היום לטיול.
מחפשת אטרקציה/פארק שווה, קרוב למכרז הרפואי ונגיש בתחבורה ציבורית. יש דבר כזה? (גילאי 2-11)
תודה רבה!
 

יש לך כנפי רוח

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
יערות כרמל
מעגן הדייג
יער עופר- חוף הכרמל
פארק זבוטינסקי- חוף הכרמל
יער קרית אתא
 

גברת חוקרת

משתמש פעיל
אשמח לקבל שמות של מקומות שכן ניתן למנגל בהם..
אנחנו כבר כמה שנים נופשים בבינהזמנים בחיפה, וכיוון שאנחנו עם רכב, יותר קל לנו פשוט לצאת מחיפה - לכיוון קרית אתא, לכיוון טירת הכרמל וכו' ושם יש פארקים שכן אפשר למנגל בהם.
 

uli

משתמש רשום
אנחנו בע"ה מתכננים ללכת לחיפה עם הילדים, רוצים להראות להם את הרכבלית (לא הרכבל בתשלום גבוה אלא ברב קו של 20 דקות) חשבנו מהתחנה הראשונה עד לאוניברסיטה שם הבנתי שיש תצפית יפה יש גם מוזיאון מעניין? גן האם וטיילת לואי זה במרחק הליכה? בנוסף איך אפשר לשלב אם אפשר נסיעה בכרמלית איכשהו שיהנו מהחויה , ופארק הכט כמובן
שמעתי גם על פארק הנשיא, פארק דונלד טראמפ מה קרוב למה שהזכרתי? ומה שווה?
אשמח מאד מאד לתשובה
וגם איפה לחנות בשביל להתחיל את כל המסלול הנ"ל או שבכלל עדיף להגיע בתחב"צ (מתכננים להיות ברכסים)
והאם לשלב את פארק נשר באותו יום או שרחוק מדי ואם רחוק אז פארק נשר ומה עוד מהנ"ל?
תודה תודה תודה
 
אפשר להתחיל את הרכבלית באוניברסיטה, חנייה בשפע בסביבה, לרדת ולעלות חזרה לאוטו, ולשלב טיול.
סמוך לאוניברסיטה, 2 דקות ברכב, חורשת הארבעים. נוף יפה וצל.
יש מול האוניברסיטה כניסה לשווצריה הקטנה. כמה דקות ברכב לחניון, אבל כביש מפותל וצריך תימרון כשבא רכב ממול. לקחת בחשבון שהשער לירידה [אחרי החניון] נסגר ב 16.00.
 

uli

משתמש רשום
עוד משהו מעניין, רוצה שגם הילדים יהנו איזה פארק מכל ההצע קרוב? ומה עם הכרמלית שמורה לטיול נפרד? מה קרוב אליה?
 

גברת חוקרת

משתמש פעיל
עד לאוניברסיטה שם הבנתי שיש תצפית יפה יש גם מוזיאון מעניין?
אם הבנתי נכון את שואלת על מוזיאון הכט. מדובר במוזיאון שמציג עתיקות וממצאים ארכיאולוגים שאסף ד"ר הכט שעל שמו נקרא המוזיאון.
מתוך אתר המוזיאון:
מוזיאון הכט, שבאוניברסיטת חיפה, נחנך בשנת 1984 ביוזמתו של ד״ר ראובן הכט ז״ל, מייסד ממגורות דגון בחיפה וממייסדי חבר הנאמנים של האוניברסיטה. גולת הכותרת של פעילותו למען האוניברסיטה, שבין היתר כללה הקמת קתדרה ע"ש ראובן הכט לציונות והיסטוריה, ואת הקמת מוסד הרצל לחקר הציונות ולימודה, הייתה הקמתו של המוזיאון. ד"ר הכט, שגילה כבר בימי נעוריו עניין בארכאולוגיה של ארץ־ישראל, שקד לאסוף במשך כשישים שנה פריטים ארכאולוגים, המייצגים את התרבות החומרית של ארץ־ישראל בתקופות הקדומות. במיוחד גילה עניין בממצאים שייצגו את התקופות שהייתה להן משמעות היסטורית בתולדות עם ישראל, הווה אומר למן התקופה הכנענית ועד לשלהי התקופה הביזנטית. ד"ר הכט שהצטיין בפעילותו הציונית, האמין שהארכאולוגיה היא אחד הביטויים החשובים של הציונות, וכי הממצאים הקדומים הם הוכחה לקשר בין העם היהודי לארץ־ישראל.
חלקו של אוסף הכט משולב בתצוגה הערוכה ברצף כרונולוגי החל מן התקופה הכלקוליתית ועד שלהי התקופה הביזנטית, וחלקו משולב בתצוגה הערוכה לפי נושאים ביניהם: מטבעות, חותמות, משקלות, תכשיטים, צעצועים, נרות שמן ושבעת המינים. בתצוגה זו ראויים לתשומת לב מיוחדת שני אוספים: האחד, אוסף מטבעות היהודים, והאחר הוא אוסף החותמות הכתובים מתקופת המקרא, שהוא מהאוספים הגדולים והחשובים בתחום זה.

אז לא ממש נראה לי שזה משהו שיעניין משפחה חרדית עם ילדים קטנים...

ועוד יותר, במוזיאון הכט אמנם לא הייתי, אבל כן הייתי בממגורות דגון שגם שם מוצג חלק קטן מאוסף הכט, ורוב העתיקות שם היו צלמיות של עבודה זרה...
 
מוזיאון הכט הוא מיוחד, אבל רק לגדולים, שיש להם רקע היסטורי וחוש. יש שם סירה עתיקה, בגודל טבעי, מוצגים המלמדים על אופן צביעת התכלת בזמן חז"ל ועוד הרבה דברים מעניינים מאד - ממש לא לילדים ובחורים משועממים.
הרכבל בחיפה הוא בכניסה לעיר, מסלול קצר , ואם יש את הרכבלית שמשלמים ברב-קו, הוא נהפך למיותר. מה שכן, יש בכניסה לעיר מוזיאון ההעפלה וחיל הים , מתאים מאד לילדים [אוניות וצוללות], נסגר כל יום ב 16.00. אפשר משם למערת אליהו, נפתחה מחדש, לתפילת מנחה וכו'.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קח

א שִׁיר מִזְמוֹר לְדָוִד:ב נָכוֹן לִבִּי אֱלֹהִים אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה אַף כְּבוֹדִי:ג עוּרָה הַנֵּבֶל וְכִנּוֹר אָעִירָה שָּׁחַר:ד אוֹדְךָ בָעַמִּים יי וַאֲזַמֶּרְךָ בַּלְאֻמִּים:ה כִּי גָדוֹל מֵעַל שָׁמַיִם חַסְדֶּךָ וְעַד שְׁחָקִים אֲמִתֶּךָ:ו רוּמָה עַל שָׁמַיִם אֱלֹהִים וְעַל כָּל הָאָרֶץ כְּבוֹדֶךָ:ז לְמַעַן יֵחָלְצוּן יְדִידֶיךָ הוֹשִׁיעָה יְמִינְךָ וַעֲנֵנִי:ח אֱלֹהִים דִּבֶּר בְּקָדְשׁוֹ אֶעְלֹזָה אֲחַלְּקָה שְׁכֶם וְעֵמֶק סֻכּוֹת אֲמַדֵּד:ט לִי גִלְעָד לִי מְנַשֶּׁה וְאֶפְרַיִם מָעוֹז רֹאשִׁי יְהוּדָה מְחֹקְקִי:י מוֹאָב סִיר רַחְצִי עַל אֱדוֹם אַשְׁלִיךְ נַעֲלִי עֲלֵי פְלֶשֶׁת אֶתְרוֹעָע:יא מִי יֹבִלֵנִי עִיר מִבְצָר מִי נָחַנִי עַד אֱדוֹם:יב הֲלֹא אֱלֹהִים זְנַחְתָּנוּ וְלֹא תֵצֵא אֱלֹהִים בְּצִבְאֹתֵינוּ:יג הָבָה לָּנוּ עֶזְרָת מִצָּר וְשָׁוְא תְּשׁוּעַת אָדָם:יד בֵּאלֹהִים נַעֲשֶׂה חָיִל וְהוּא יָבוּס צָרֵינוּ:
נקרא  13  פעמים

אתגר AI

מלכות ה' • אתגר 119

לוח מודעות

למעלה