נכון, אבל הגדול-גדול זה רק אחרי שבועותלמה צריך רעיונות חדשים?
אוטוטו עולה אתגר האקטואליה הגדול מיד אחרי פסח.
לא יפה.אוטוטו עולה אתגר האקטואליה הגדול מיד אחרי פסח.
אולי צריך להתלונן בתדירות גבוהה יותר... לא בטוח שכולם ראו את הקובלנא, ובטוח שהרוב לא זכרו שהגיע 'רגע האמת'. מה לעשות, בני אנוש אנו.קבלתי על כך בעבר,
שהאתגרים לא מאתגרים צורות כתיבה אלא נושאי כתיבה.
אז קבלתי.
אולי זה צריך להגיע ממקום אחר ולא באתגרים הדו-שבועיים הרציפים.יש כיוון?
אולי נפתח אשכול הצעות שיהיה זמין לציבור להעלאת רעיונות לאתגרים, והמנהלים ידוגו משמה כל פעם את הרעיונות שישאו חן וחסד?אולי זה צריך להגיע ממקום אחר ולא באתגרים הדו-שבועיים הרציפים.
לא כל הניקים שזוכים בפתיחת האתגר החדש אכן יכולים לאתגר בצורה כזו.
במחילה, לא בדיוק הבנתי.אולי זה צריך להגיע ממקום אחר ולא באתגרים הדו-שבועיים הרציפים.
לא כל הניקים שזוכים בפתיחת האתגר החדש אכן יכולים לאתגר בצורה כזו.
רעיון לא רע, אבל בהתחשב שאתגרים חדשים עולים לפני השטח אחת לשנה (בהגזמה) זה נראה לי די מיותר.אולי נפתח אשכול הצעות שיהיה זמין לציבור להעלאת רעיונות לאתגרים, והמנהלים ידוגו משמה כל פעם את הרעיונות שישאו חן וחסד?
אם הבנתי הטענה היא על האתגרים הדו שבועיים שמנוהלים בידי ניקים מתחלפים.במחילה, לא בדיוק הבנתי.
אפשר הסבר?
יש בזה.אם הבנתי הטענה היא על האתגרים הדו שבועיים שמנוהלים בידי ניקים מתחלפים.
אני אומרת שכנראה לא כל ניק שזכה באתגר הקודם ופותח את החדש - מספיק מקצועי כדי לפתוח אתגר מקצועי.
עדיף למצוא לאתגרים בטכניקות כתיבה מסגרת אחרת, כי לדעתי זה לא ילך עם המסגרת הנוכחית של האתגרים.
לפעמים באמת יש אתגר כזה, ואז מרגישים עוד יותר בנח לתת אתגר שהוא בעצם רק השראה "כי מותר אתגר כזה מדי פעם".או לחילופין לנצח באתגר, ואז לחנך את כל המעצבנים איך אמור להיראות אתגר
הפורום הוא למתלמדים ולא [רק] למקצוענים, הלא כן?אולי אפשר לתת דגש בתקנון האתגר על עניין המקצועיות והלמידה.
בוסריות לא סותרת את הכוונת האתגר למקום של התפתחות.הפורום הוא למתלמדים ולא [רק] למקצוענים, הלא כן?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: