עזרה חיבור מדפסת רשת

יש שדה

משתמש פעיל
אני עובד בחיידר, יש לי מכונת צילום שהיא מדפסת. איכשהו בהסבר שזכרתי מפעם, עשיתי IP תואם במחשב ובמכונה, והוספתי דרייבר... אופס זה עובד.
עכשיו אני מנסה לחבר עוד מחשב ולא מצליח. אולי מישהו יכול לעזור לי. מכונה קוניקה מינולטה Bizhub654
תודה מראש
 

שלס

משתמש מקצוען
בחרת לבד IP או שהשתמשת במה שהמכונה קיבלה אוטומטית?
אם עשית כתובת לבד - האם זה בתחום הכתובות של הרשת שלכם? ראוטר של בזק נותן בדר"כ בתחום 10.0.0, אם יש לכם רשת של משרד החינוך קישורים לעתיד, יתכן שהתחום הוא 10.12.11

בכל מקרה, עדיף לא לבחור לבד כתובת אלא שהראוטר יתן למכשיר כתובת, תבדוק במכשיר איזה כתובת הוא קיבל ותכניס את זה במחשב בהגדרות המדפסת.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  6  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה