להשראה חזרתי! עלית חוזרת למדפים

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
IMG-20221220-WA0010.jpg
IMG-20221220-WA0009.jpg
IMG-20221220-WA0008.jpg
 

מיכלי 100

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
מטורף...
הזוי לראות לעומת זאת את הסגנון החיובי שלקחו אצלנו...
אגב איזה פונט זה?
 

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
וואו מי הקופירייטרים האלופים הללו?
אני צריכה שישווקו לי חולצות שפעם היו חדשות ויפות ועכשיו קצת התלכלכו ודהו.
הלכלוך של 2022 זה (העונה) היופי של 2023..
 

רְעוּתָהּ

סטודיו לעיצוב גרפי
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
UX UI

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
החברה המתחרה של עלית הנקראת "מילקה" יצאו בקמפיין מבריק לרגל חזרתם למדף של מוצרי עלית..

מתוך פוסט שהעלה אחד ממשרדי הפרסום של חברת מילקה..

בנוסף למהלך שיווקי הרגשנו שיש פה גם אמירה חברתית ציבורית.
החברה בישראל מצויה במקום של קיטוב, שיח בוטה ולעתים אלים.
זה מתבטא גם ברשתות החברתית וגם בחיים עצמם לצערנו.
לכן כשפורסם שהפרה האדומה של עלית חוזרת סוף סוף למדפים אחרי חודשים של העדרות,
תקופה שהיתה לא פשוטה להרבה אנשים בשטראוס,

החלטנו יחד עם ענבר ליבאור מנהלת השיווק מדינות אירופה וישראל במונדליז,
יבואנית מילקה (להלן -המתחרים) לצאת למהלך יוצא דופן בנוף השיווקי:
מהלך שיברך את הפרה האדומה של עלית בראש חוצות על חזרתה למדפים,
עם מסר שמראה לחברה הישראלית מסביב שאפשר לנהל תחרות בריאה,
עם אחווה, קולגיאליות וגם קצת הומור לא יזיק פה לאף אחד.
לא הכל חייב להיות קולני וכוחני כמו באולפני החדשות.

החברים בשטראוס עלית הגיבו בגנטלמניות ראויה,
והתחיל שיח קליל גם בדפי הפייסבוק והאינסטגרם של שתי הפרות.
בנוסף צוות ההנהלה והשיווק של הפרה השיבולמילקה בשי מפנק משלהם מלא כל טוב:
פרה, טורטית, טעמי ועוד חטיפים מתוקים ומשמחים עם סלוגנים מרעננים ומצחיקים לרגל החזרה.


לפי כמות האתרים שסיקרו את המהלך, הניתוח היפה של טל ואביעד ולפי התגובות ברשת וברחוב,
הציבור צמא לשיח קצת יותר קליל ומפרגן.
שמח שהנענו את הרעיון הזה,
שהוא כאמור גדול בעיני מעוד רעיון שיווקי נחמד ככל שיהיה..

פרה, התגעגענו.
❤️



מצורף סרטון מהקמפיין
 

אדריכלית בעתיד בעז"ה

משתמש מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
תכלס כולם מאוד התגעגעו לעלית כל פעם שהלכנו לסופר רצנו למדפי שוקולד בצפייה דרוכה לראות אם משהו הגיע אפילו הכי קטן!!
זה הזוי שכל כך הרבה זמן אין את המוצרים שלהם והם עדיין נמבר 1!!!
 

גיא בוסי

תכתוב טוב יהיה טוב
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
זה בהחלט קמפיין גאוני גאוני גאוני
אבל בואו לא נשכח שזה סוג של אוקיינוס כחול במחינת עלית כי אין לה מתחרות לא במוצר ולא בטעם
היפה בקמפיין שהוא יושב בדיוק על מה שהלקוח חווה וחושב
אבל מבחינת לגרום לצקכן לרוץ ולקנות? גם אם היו מפרסמים רק את המוצר הצורה הכי יבשה זה היה תופס שוב מצד ה"מונופול" שיש להם על השוקולד יחד עם זאת הם השתמשבו בזה בגאונות
שפו ענק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
זה בהחלט קמפיין גאוני גאוני גאוני
אבל בואו לא נשכח שזה סוג של אוקיינוס כחול במחינת עלית כי אין לה מתחרות לא במוצר ולא בטעם
היפה בקמפיין שהוא יושב בדיוק על מה שהלקוח חווה וחושב
אבל מבחינת לגרום לצקכן לרוץ ולקנות? גם אם היו מפרסמים רק את המוצר הצורה הכי יבשה זה היה תופס שוב מצד ה"מונופול" שיש להם על השוקולד יחד עם זאת הם השתמשבו בזה בגאונות
שפו ענק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
במקום שיגידו חזרנו ואז להתנצל.. ויתחיל שיח ברשת אם זה עדיין מסוכן. או שיש חשש. ובלה בלה בלה (עיין רמדיה..)
הלכו לכיון אחר לגמרי. והשיח בהתאם..
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה