חו"ד ושיתוף בבניית קמפיין פרסומי לאדריכלית+קראייטיב פרינט

שוקי דיין

שוקי דיין - פונטשוק
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
D I G I T A L
בריף:​

רקע:
בשכונת רמת שלמה בירושלים אושרה והושלמה התב"ע (תכנית בניין עיר)
השכונתית ואפשר כיום להרחיב את הדירות ע"י בקשת היתר בניה מהערייה
תהליך "היתר הבנייה" מלווה ע"י אדריכל ולוקח כחצי שנה ויותר להנפיקו.
בכל אזור או בניין ניתן להרחיב לפי התב"ע שלו חלקם בגג חלקם בצד מסויים.

שמקבלים את האישור ההיתר בנייה ניתן להתחיל בעיצוב פנים של ההרחבה.

מוצר זה מתחלק לשניים

1. הליך ההיתר בניה הוא העיקרי.
2. תכנון חלקת ההרחבה. שמגישים לעירייה. ולאחר שמקבלים את ההיתר יש סוג של עיצוב פנים (מדובר לרוב בחדרים בסיסים).

בהליך היתר בנייה מה שרלוונטי ללקוח:
1. (כיוון שהאדריכל מנהל זאת מול העירייה לבד) שההליך יהיה זריז ככל האפשר, ובלי אדישות של האדריכל.
(שהליך זה לוקח גם כך כחצי שנה +).
2. אדריכל שאפשר לסמוך עליו בעל ניסיון בתחום ההיתר.
3. שהלקוח לא יתאכזב בסוף שניצלו את הזכות הקיימת בתב"ע בצורה המקסימאלית.
4. מחיר נוח.

בהליך תכנון ועיצוב החלקה מה שרלוונטי ללקוח:
1. ליוי אישי והתאמת התוכניות לצרכים חשמל, אינסטלציה, גבס, (עיצוב פנים)
2. ניצול השטח בצורה מקסימלית
3. המלצה ועבודה עם קבלן מוכר


לסיכום התובנה העיקרית שעליה מתבסס הקוספט
-אנשים מפחדים ליפול בפח ורוצים להיות בטוחים שקיבלו החלטה טובה.
בבחירה באדריכל, הן בתכנון השטח, ובביצוע הקבלן.
כשהתועלות הנוספות בתחום נכנסות בטקסט הקטן.


בהליך בניית הקראייטיב:
אני מייחס ללקוח 3 תחושות לפי הסדר הכרונולוגי:
1. שלווה. (בבחירת האדריכל) בגלל קבלת החלטה נכונה, ונימוקים להנ"ל
2. סיפוק. (תוצאות בשטח) בגלל בחירה מצוייינת, ונימוקים להנ"ל
3. שמחה. (יש מקום לכולם) בגלל קבלת תוצאה מצויינת, ונימוקים להנ"ל


מוצר: הוצאת היתר בנייה ותכנון הרחבה.
קהל יעד: מרחיבים
קונספט והבטחה פרסומית: החלטה נכונה(שמתורגמת לשורת מכר קראייטיבית)
הבטחת מותג: מחיר שפוי (סלוגן סוגר היתר בנייה בעלות שפוייה)
אוירת פרסום: מקצועיות, שימוש באלמנט החותם המשאיר רושם קבוע.


הפונטים מהמאגר האישי שעיצבתי.
 

קבצים מצורפים

  • קמפיין אדריכל_עמוד_1.png
    KB 161.4 · צפיות: 7
  • קמפיין אדריכל_עמוד_2.png
    KB 161.2 · צפיות: 7
  • קמפיין אדריכל_עמוד_3.png
    KB 160.5 · צפיות: 7

רחלי ר

משתמש מקצוען
הכל מדהים.
פרסום קולע למטרה!

המילים: "בעלות שפויה" צורמות לי משום מה.
 

ש. צ. וינמן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
עריכה תורנית
המילה שפויה זולה לפרסום כל כך מקסים ומכובד.
אולי עלות ראלית או עלות נמוכה, עלות מתחשבת, עלות מצוינת, עלות מינימלית, או היתר בניה במקסימום שירות, מקסימום איכות ומינימום מחיר.
 

שוקי דיין

שוקי דיין - פונטשוק
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
D I G I T A L
ההערה שלכם נכונה במובן מסויים.

אך עם זאת ערך המחיר הוא חשוב ורלוונטי מאוד לקהל יעד.
וקשה לוותר עליו במיוחד כשהוא מהייתרונות הבולטים.
הייתי בקונפליקט איך להעביר את הערך בצורה נכונה בלי לייצר למותג תדמית זולה.
אני חושב שעשיתי את זה הכי טובה שאפשר.
"היתר בנייה בעלות שפוייה"
שמטרת הסלוגן להעביר את ערך המחיר בלי להוזיל את המותג.

לצורך היחס וההמחשה סלוגן נוסף שהיה על הפרק, וירד הוא
"היתר מהיר במחיר סביר" שהוא באמת מוזיל את ערך המותג.
למרות שהוא מכניס בתוכו שתי תועלות רלוונטיות ביותר לקהל היעד.
המהירות שבקבלת ההיתר, והמחיר,
אך הוא מוותר מוחק את הערך המקצועי שעל איכות משלמים.
 

GRN

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
נכתב ע"י שוקירייטר;1806483:
אך עם זאת ערך המחיר הוא חשוב ורלוונטי מאוד לקהל יעד.
וקשה לוותר עליו במיוחד כשהוא מהייתרונות הבולטים.
הייתי בקונפליקט איך להעביר את הערך בצורה נכונה בלי לייצר למותג תדמית זולה.
אני חושב שעשיתי את זה הכי טובה שאפשר.
"היתר בנייה בעלות שפוייה"
שמטרת הסלוגן להעביר את ערך המחיר בלי להוזיל את המותג.

לצורך היחס וההמחשה סלוגן נוסף שהיה על הפרק, וירד הוא
"היתר מהיר במחיר סביר" שהוא באמת מוזיל את ערך המותג.
למרות שהוא מכניס בתוכו שתי תועלות רלוונטיות ביותר לקהל היעד.
המהירות שבקבלת ההיתר, והמחיר,
אך הוא מוותר מוחק את הערך המקצועי שעל איכות משלמים.
האם לאדריכלית הזאת חשוב להיות מותג, או להרוויח כסף?
תכל'ס, כשמוציאים היתר בניה מחפשים 3 דברים:
1. מהירות
2. ניצול זכויות (במילים אחרות: הרחבה גדולה כמה שיותר)
3. עלות

בדרך כלל אנשים מוכנים לשלם יותר אם מתקיימים 1 ו2.
כך שההתמקדות בעלות עלולה להיות בעוכרי המפורסמת.

ולגבי תחילת דברי: אדריכלית שמוצלחת ב1 וב2 היא מותג, ולכן מוכנים לשלם לה יותר.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  2  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה