בריף:
רקע:
בשכונת רמת שלמה בירושלים אושרה והושלמה התב"ע (תכנית בניין עיר)
השכונתית ואפשר כיום להרחיב את הדירות ע"י בקשת היתר בניה מהערייה
תהליך "היתר הבנייה" מלווה ע"י אדריכל ולוקח כחצי שנה ויותר להנפיקו.
בכל אזור או בניין ניתן להרחיב לפי התב"ע שלו חלקם בגג חלקם בצד מסויים.
שמקבלים את האישור ההיתר בנייה ניתן להתחיל בעיצוב פנים של ההרחבה.
מוצר זה מתחלק לשניים
1. הליך ההיתר בניה הוא העיקרי.
2. תכנון חלקת ההרחבה. שמגישים לעירייה. ולאחר שמקבלים את ההיתר יש סוג של עיצוב פנים (מדובר לרוב בחדרים בסיסים).
בהליך היתר בנייה מה שרלוונטי ללקוח:
1. (כיוון שהאדריכל מנהל זאת מול העירייה לבד) שההליך יהיה זריז ככל האפשר, ובלי אדישות של האדריכל.
(שהליך זה לוקח גם כך כחצי שנה +).
2. אדריכל שאפשר לסמוך עליו בעל ניסיון בתחום ההיתר.
3. שהלקוח לא יתאכזב בסוף שניצלו את הזכות הקיימת בתב"ע בצורה המקסימאלית.
4. מחיר נוח.
בהליך תכנון ועיצוב החלקה מה שרלוונטי ללקוח:
1. ליוי אישי והתאמת התוכניות לצרכים חשמל, אינסטלציה, גבס, (עיצוב פנים)
2. ניצול השטח בצורה מקסימלית
3. המלצה ועבודה עם קבלן מוכר
לסיכום התובנה העיקרית שעליה מתבסס הקוספט
-אנשים מפחדים ליפול בפח ורוצים להיות בטוחים שקיבלו החלטה טובה.
בבחירה באדריכל, הן בתכנון השטח, ובביצוע הקבלן.
כשהתועלות הנוספות בתחום נכנסות בטקסט הקטן.
בהליך בניית הקראייטיב:
אני מייחס ללקוח 3 תחושות לפי הסדר הכרונולוגי:
1. שלווה. (בבחירת האדריכל) בגלל קבלת החלטה נכונה, ונימוקים להנ"ל
2. סיפוק. (תוצאות בשטח) בגלל בחירה מצוייינת, ונימוקים להנ"ל
3. שמחה. (יש מקום לכולם) בגלל קבלת תוצאה מצויינת, ונימוקים להנ"ל
מוצר: הוצאת היתר בנייה ותכנון הרחבה.
קהל יעד: מרחיבים
קונספט והבטחה פרסומית: החלטה נכונה(שמתורגמת לשורת מכר קראייטיבית)
הבטחת מותג: מחיר שפוי (סלוגן סוגר היתר בנייה בעלות שפוייה)
אוירת פרסום: מקצועיות, שימוש באלמנט החותם המשאיר רושם קבוע.
הפונטים מהמאגר האישי שעיצבתי.