תארו לכם אתם נכנסים למכולת נגשים לעשות תשלום ו... אין, המוכר הלך. למה? מישהו אמר לו שזה לא בסדר שהוא לא עובד יותר מהר.
אתם נכנסים למרפאת שיניים, אין רופא! למה? אה, מישהו אמר לו שהוא זבל ולא מקצועי.
נשמע עולם מופרך, לא?
אז למה כשזה קורה יום יום באוטובוסים. הנהגים (בעיקר מבני דודנו) נעשים רגישים נורא. מישהו זורק להם איזה מילה, פופ! מכבים מנוע, צועקים כולם לרדת, וחלאס', נגמרה הנסיעה! ותשאלו אותי, כנראה שהם גם מקבלים תשלום רגיל, כי הרי לא עלינו מישהו אמר להם מילה!!
זה קורה באוטובוסים מלאי אנשים, עגלות, ילדים, תינוקות בוכים.
חייבים לעשות לתופעה הזוועתית הזו סוף!
הכתובת היא בעלי החברות ומשרד התחבורה. הם אלו שחובתם להבהיר לנהגים ה'רגישים' שלהם שהם חייבים לא להתייחס לקצת צעקות (אין הכוונה למקרים חריגים), ושאם הם עוצרים את הנסיעה, לא רק שלא ירוויחו כרגיל, אלא יקנסו!
וכך, בדיוק כמו שרופא שיניים ומוכר במכולת לא נעלבים בשנייה ופורשים, כי הם יפסידו, סוף סוף כך גם יהיה עם הנהגים החצופים.
אתם נכנסים למרפאת שיניים, אין רופא! למה? אה, מישהו אמר לו שהוא זבל ולא מקצועי.
נשמע עולם מופרך, לא?
אז למה כשזה קורה יום יום באוטובוסים. הנהגים (בעיקר מבני דודנו) נעשים רגישים נורא. מישהו זורק להם איזה מילה, פופ! מכבים מנוע, צועקים כולם לרדת, וחלאס', נגמרה הנסיעה! ותשאלו אותי, כנראה שהם גם מקבלים תשלום רגיל, כי הרי לא עלינו מישהו אמר להם מילה!!
זה קורה באוטובוסים מלאי אנשים, עגלות, ילדים, תינוקות בוכים.
חייבים לעשות לתופעה הזוועתית הזו סוף!
הכתובת היא בעלי החברות ומשרד התחבורה. הם אלו שחובתם להבהיר לנהגים ה'רגישים' שלהם שהם חייבים לא להתייחס לקצת צעקות (אין הכוונה למקרים חריגים), ושאם הם עוצרים את הנסיעה, לא רק שלא ירוויחו כרגיל, אלא יקנסו!
וכך, בדיוק כמו שרופא שיניים ומוכר במכולת לא נעלבים בשנייה ופורשים, כי הם יפסידו, סוף סוף כך גם יהיה עם הנהגים החצופים.
נערך לאחרונה ב: