זה התחיל מ"עיוורון הבאנרים" הידוע, והגיע לכדי מעל 2 מיליארד חוסמי פרסומות בסמארטפונים ובמחשבים.
בשנת 2015 תעשיית הדיגיטל העולמית איבדה 22 מיליארד דולר. עד שנת 2020 אובדן ההכנסות העולמי צפוי להגיע לכדי 35 מיליארד דולר בשנה.
אז לאן כל זה הולך?
מאמר מעניין בנושא הזה: https://www.websem.co.il/adblockers-gdpr-end-of-digital/
בשנת 2015 תעשיית הדיגיטל העולמית איבדה 22 מיליארד דולר. עד שנת 2020 אובדן ההכנסות העולמי צפוי להגיע לכדי 35 מיליארד דולר בשנה.
אז לאן כל זה הולך?
מאמר מעניין בנושא הזה: https://www.websem.co.il/adblockers-gdpr-end-of-digital/