לא ככה למדו אותנו בפרוג.....
אני זוכרת איך איריס המרצה לימדה אותנו איך משדרגים אתר (בסדר גודל כזה כמו של פרוג, עם משתמשים נאמנים ומכורים)
דבר ראשון חייבים לשתף, להתריע קודם, "להתייעץ", לבקש חוות דעת...בגדול לתת תחושה של שיתוף פעולה...שרוצים פה רק בטובתכם המשתמשים..
כמובן שלא טוב להעלם פתאום....וכאשר האתר לא באויר - לשים הודעה יותר חייכנית שמדברת לשפה של המשתמשים, פחות רשמית ובכך ליצור ציפייה בקרב הגולשים.....וחשוב מכך - להקטין את התלונות שיבואו אח"כ...
פה לא יישמו את הנ"ל ולכן אני רואה המון תלונות ואכזבות..., פורסמו הרבה הודעות בסגנון "לצערי אני פורשת מהאתר עד שהוא חוזר לקודם"
בכל אופן - תודה על השיעור החי....מקווה שתלמדו מכך...
או שאולי בעצם לחבר מנהלי האתר לא אכפת? ממילא יהיו פה מאות אלפי גולשים.....האתר הזה הוא יותר מידי טוב בשביל שיעזבו אותו בגלל נוחות או זוטות...טוב נו...זה עוד סוג גישה...
אני זוכרת איך איריס המרצה לימדה אותנו איך משדרגים אתר (בסדר גודל כזה כמו של פרוג, עם משתמשים נאמנים ומכורים)
דבר ראשון חייבים לשתף, להתריע קודם, "להתייעץ", לבקש חוות דעת...בגדול לתת תחושה של שיתוף פעולה...שרוצים פה רק בטובתכם המשתמשים..
כמובן שלא טוב להעלם פתאום....וכאשר האתר לא באויר - לשים הודעה יותר חייכנית שמדברת לשפה של המשתמשים, פחות רשמית ובכך ליצור ציפייה בקרב הגולשים.....וחשוב מכך - להקטין את התלונות שיבואו אח"כ...
פה לא יישמו את הנ"ל ולכן אני רואה המון תלונות ואכזבות..., פורסמו הרבה הודעות בסגנון "לצערי אני פורשת מהאתר עד שהוא חוזר לקודם"
בכל אופן - תודה על השיעור החי....מקווה שתלמדו מכך...
או שאולי בעצם לחבר מנהלי האתר לא אכפת? ממילא יהיו פה מאות אלפי גולשים.....האתר הזה הוא יותר מידי טוב בשביל שיעזבו אותו בגלל נוחות או זוטות...טוב נו...זה עוד סוג גישה...