חוצניק רציני

משתמש פעיל
משטרת רוסיה עצרה בסנט פטרסבורג נהג מירוצים ישראלי-קנדי, שמבוקש על-ידי ארה"ב בגין הונאה כספית גדולה שקשורה בסחר לא-חוקי של מניות ברשת. המבוקש, ג'ושוע קארטו, נעצר לצד אחיו דיוויד וג'ונתן ולצד חשודים אחרים, והם חשודים שביצעו את העבירות בשנים 2018-2013. קארטו נעצר ביום שני בשדה התעופה פולקובו, ומעצרו הוארך עד שבת.
מבזקי העדכונים
 

Ayala10

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
מחבל, עטוף בדגל פלסטין, כאפייה וחמוש באקדח, הצית בשבת כלי רכב ליד בית הכנסת "בית יעקב" בעיירה גרנד לה מוטה בדרום צרפת. קצין משטרה מקומי נפגע, ונזק נגרם לדלתות בית הכנסת.
unnamed (5).jpg
 

חוצניק רציני

משתמש פעיל
פרבר ב'בחדרי': צעיר חסידי בן 19 הוכה באגרופים בדאבוס - שוויץ על ידי שני אנטישמים "ממוצא מזרח תיכוני". השניים ירקו עליו וקראו לעברו "תשוחרר פלסטין". עובר אורח לא יהודי סייע לו והחזיר לו את הכיפה שהשניים העיפו, השוטרים הגיעו למלון וגבו עדות מהקרבן.
 

חוצניק רציני

משתמש פעיל
מחבל, עטוף בדגל פלסטין, כאפייה וחמוש באקדח, הצית בשבת כלי רכב ליד בית הכנסת "בית יעקב" בעיירה גרנד לה מוטה בדרום צרפת. קצין משטרה מקומי נפגע, ונזק נגרם לדלתות בית הכנסת.
צפה בקובץ המצורף 1749948
׳ויינט׳: חשד לפיגוע נגד יהודים מזעזע את צרפת - מחבל הצית לפחות שני כלי רכב ליד בית הכנסת "בית יעקב" בלה גראנד-מוט שבדרום צרפת כשהוא עטוף בדגל פלסטין, עם כאפייה על ראשו - וחמוש באקדח. האירוע נחקר כפיגוע טרור, ולזירה צפוי להגיע בהמשך ראש ממשלת צרפת, גבריאל אטל שמוצאו יהודי. באחד מכלי הרכב שהצית המחבל היה בלון גז, וכתוצאה מכך התפוצצו שתי המכוניות - ואש אחזה בדלתות המבנה. שוטר אחד נפצע ופונה לבית החולים, ולא נשקפת סכנה לחייו. לפי הדיווחים, המחבל פוצץ את כלי הרכב סמוך לשעה 09:00, ואז נמלט מהזירה ברגל.

נשיא צרפת, עמנואל מקרון, אמר כי "המחשבות עם המתפללים ועם כל יהודי ארצנו. אנו עושים הכול כדי למצוא את האחראי לפיגוע הטרור הזה ולהגן על מקומות הפולחן. המאבק באנטישמיות הוא מאבק עקבי של האומה כולה".

מנהיגת הימין בצרפת מרין לה פן על הצתת בית הכנסת בית יעקב בלה גרנד-מוטה: "המתקפה היא תוצאה של האנטישמיות שמתפשטת במדינתנו. מביעה את תמיכתנו המלאה בקהילה היהודית".
 

הצ'ייסר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
אבו עלי אקספרס
צרפת עצרה הלילה את מייסד טלגרם פאבל דורוב דורוב, שמחזיק באזרחות כפולה - צרפתית ורוסית נעצר לאחר שהגיע לצרפת במטוסו הפרטי. מיוחסות לו עבירות של תמיכה בטרור, בניצול ילדים, בסחר בסמים, בהלבנת כספים ובהונאה - זאת על רקע אי שיתוף הפעולה של טלגרם עם הרשויות בצרפת לשם מניעת פעילות המתבצעת באמצעות טלגרם. הענישה בגין העבירות המיוחסות לו מגיעה בצרפת לעד 20 שנות מאסר. המטבע הוירטואלי Ton אותו מקדמת טלגרם (מחזיקה בבעלות עליו) מגיב בירידה של כ 7%.
1724559910166.png
 

חוצניק רציני

משתמש פעיל
צרפת: המשטרה עצרה חשוד בניסיון הצתה של בית כנסת בעיירה לה גרנד-מוטה שבדרום צרפת. "שתי יחידות עילית של המשטרה עצרו את החשוד שניהל קרב יריות עם השוטרים. החשוד נפצע" כך הודיע שר הפנים הצרפתי.
מבזקי העדכונים
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
אסון בנוי יורק אחד מחשובי האברכים אב ל7 טבע בנהר בעת שהציל את בנו מתביעה.
פרבר ב'בחדרי': ר' מרדכי בוהם בן ה-49 ז״ל מניו יורק, טבע אתמול בנהר דלוואר בארה״ב. הטרגדיה אירעה באותו נהר בו טבע יום קודם הרב ברוך בער זימבה ז״ל.
 

מאירקה'

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
אזרחים מודאגים באוסלו דיווחו על אדם הנעול ברכב וזקוק לעזרה שוטרים שהגיעו למקום פרצו לרכב, רק כדי לגלות שמדובר בבובת גבס בדמותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מעשה ידיו של האמן הנורווגי מורטן ויסקום.
כל רגע.
 

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
בעיראק מדווחים: "גנרל המלווה לראש הממשלה העיראקי היה פעיל בכיר בארגון חיזבאללה, כוחות המשמר עצרו אותו דקות אחדות לפני שחיסל את ראש ממשלת עיראק"
 

!!!

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
וייטנאם:
גשר קרס לתוך נהר, ושלח כלי רכב לצלול למטה, בעוד וייטנאם עומדת בפני הרס מהטייפון יאגי. תשעה בני אדם מתו כאשר הטייפון נחת בווייטנאם בשבת לפני שנחלש לשפל טרופי. לפחות 50 אחרים נהרסו בשיטפונות ובמפולות.

כך דיווחה התקשורת הממלכתית VnExpress.

צפה בקובץ המצורף 2024-09-11 at 03.21.11.mp4
 
אדם נתקל בחפץ מוזר במגרש החניה של בית ספר בהנהאן, דרום קרוליינה.
החפץ הוא חלק מגוף המטוס של מטוס תובלה C-17 גלובמאסטר צבאי (בואינג) שהתרסק מהשמיים.
לא ידוע כרגע מה קרה ואיך הוא נפל בפתאומיות.
גורם המעורה בפרטים כותב כי הצבא מודע לכך
 

קבצים מצורפים

  • 20240912_201515.jpg
    20240912_201515.jpg
    KB 378.3 · צפיות: 4
  • 20240912_201510.jpg
    20240912_201510.jpg
    KB 381 · צפיות: 4

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה