RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
קנדה קוראת לאזרחיה לעזוב את לבנון!
שרת החוץ של קנדה מלאני ג'ולי קראה לאזרחי המדינה לעזוב את לבנון כל עוד הם יכולים. השרה ציינה שהמצב הביטחוני במדינה "הופך ליותר ויותר הפכפך ובלתי צפוי בשל הסכסוך בין ישראל לחיזבאללה הנתמך על ידי איראן".

עוד אמרה: "המסר שלי לקנדים היה ברור מאז תחילת המשבר במזרח התיכון - זה לא הזמן לנסוע ללבנון. ולקנדים שנמצאים כיום בלבנון, זה הזמן לעזוב, כל עוד טיסות מסחריות עדיין זמינות".
 

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
הקיסר היפני הירוהיטו הגיע היום ללונדון לביקור רשמי בן שלושה ימים.
הקיסר התקבל על ידי המלך הבריטי, ובהמשך היום תיערך ארוחה רשמית בארמון בקינגהאם.
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot 2024-06-25 202803-min.png
    Screenshot 2024-06-25 202803-min.png
    KB 340 · צפיות: 28

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
1.טייוואן חשפה נשק חדש בארסנל שלהם,סירה שלט רחוק.
2.אמריקה שלחה הודעה לסין, בדמות צי של מטוסי F-22 ו-F-35 ובליווי B-2, בטיול מעל האוקיינוס השקט.
3.הכוח של סין מול טיוואן
4.הצי של טייוואן וסין זה מול זה, ליד טייוואן
 

קבצים מצורפים

  • IMG_7107.jpeg
    IMG_7107.jpeg
    KB 120.4 · צפיות: 23
  • IMG_7246.jpeg
    IMG_7246.jpeg
    KB 58.1 · צפיות: 20
  • IMG_7245.jpeg
    IMG_7245.jpeg
    KB 251.8 · צפיות: 20
  • IMG_6756.jpeg
    IMG_6756.jpeg
    KB 78.1 · צפיות: 23
  • GOSKXF0W4AAdS0k.jpg
    GOSKXF0W4AAdS0k.jpg
    KB 75.4 · צפיות: 22

דיאלוג

מהמשתמשים המובילים!
10 ספרי תורה נשרפו. בית כנסת ענק, עם שתי מקוואות טהרה עלו בלהבות.
בנס של ממש לא נפגעו יהודים.
הרב והשליח לדאגסטן (שניצל מהתנקשות לפני מספר שנים) מדבר על הפיגוע הענק שהיה ביום ראשון האחרון
מתי הפעם הראשונה שחוויתם אנטישמיות באיזורכם?
התקופה הראשונה, בה נחשפתי בשליחות לאנטישמיות קשה, הייתה לפני 11 שנים, ביום ח"י מנחם אב תשע"ג, כשחזרתי משחיטה בשעת לילה מאוחרת עבור הקהילה היהודית במקום, מתנקש מוסלמי ירה בי בפתח ביתי, ונפצעתי אנושות. הירייה כוונה לעבר הלב, אך רגע קודם הפגיעה הסתובבתי, והקליע פגע בכבד ובריאות שלי, מה שהציל את חיי בנס.

כמה שנים לפני כן, בשנת תשס"ו הותקפנו על ידי מוסלמים אנטישמיים, כשאבן גדולה נזרקה לחדר השינה בבית שלי, בזמן שהייתי שם עם אשתי ובני הקטן. בנס לא נפגענו. יומיים קודם לכן חווינו לראשונה גם אנטישמיות כאשר נופצו חלונות בית הכנסת החדש של הקהילה. זאת טעימה קטנה מהאנטישמיות שחווינו פה בעבר.

אך לפני 11 שנים, זאת הייתה תקופה קשה מאוד באיזור שלנו, בכל יום היו מקרי אנטישמיות קשים נגד היהודים במקום, אנחנו נסענו משם בתקופה זו ולאחר שנה של התאוששות חזרתי לשם, באופן קצת שונה, ואנחנו ממשיכים שם בשליחות מרחוק, אנחנו גרים במוסקבה, שני הילדים הגדולים שלי לומדים בישיבה בארץ והילדים הקטנים ב'חדר' במוסקבה ובאופן כזה אנחנו ממשיכים בשליחות שם בעיר שלנו.

25-06-2024-20-49-43-PHOTO_0027-5-1280pxphoto_2024-01-18_11-09-14-758x569.jpg


איך פועלים בשליחות מרחוק?

בחגים, בסוכות, בפורים, בשבועות ובקיץ אנחנו מגיעים לעיר שלנו לפעילות.

בנוסף, אני גם שוחט ומוהל, מתוקף תפקידי אני מגיע לקהילה עבור משימות אלו וכן אחת לחודש גם מגיע לשבת לבקר את הקהילה.

בתקופה האחרונה לפני המתקפה האכזרית בשמחת תורה בארץ הקודש, המקום פה בדאגסטן התפתח ממש, התיירות פה התרבה ממש, השקיעו פה ממש ושיפצו את המקום לתיירות ברמה גבוהה, החלו אפילו טיסות מארץ הקודש לדאגסטן פעם אחת בחודש, ואפילו פעם בשבוע עד פעמיים-שלוש בשבוע לעיר שלנו, והייתי יושב בבית כנסת כל היום, אנשים היו מגיעים מכל מיני מקומות לטייל, מצאנו בין התיירים יהודים רבים, הנחנו להם תפילין וזה היה מאוד יפה ומרגש.

25-06-2024-20-48-59-WhatsApp-Image-2024-06-25-at-10.37.06-AM-1-758x505.jpeg


מה השתנה בפעילות מתחילת המלחמה בארץ הקודש?

עם תחילת המלחמה בארץ, הטיסות מארץ הקודש לכאן נפסקו. משמחת תורה נהיה פה תקופה של לחץ, המצב פה התחמם, נהיה סכנה מאוד גדולה ליהודי ללכת ברחוב, עד כדי כך שאני לא יכול אפילו להגיע במטוס עם ה"לבושים" כובע וחליפה, השארתי את הכובע והחליפה בבית כנסת והייתי צריך להגיע בלבוש שונה, עם כובע אחר של רוסים ובגד של ספורט כדי שלא יזהו שאני רב יהודי שמגיע, עד כדי כך זה היה כל כך מסוכן.

ליד בית הכנסת, ב"ה לשמחתי, לבד מהשמירה הקבועה שלנו של שני שומרים משני צידי הבנין, התווספה ניידת משטרה לעמוד כאן בקביעות, במשך המעת-לעת יש כאן ניידת חונה עם שוטרים ורובים שלופים, ואני שמחתי בתועלת הגדולה ונרגעתי שאני בטוח פה בבית הכנסת.

בחג שבועות זה בעצם הפעם האחרונה שהייתי שם בעצמי, גם לפני שלושים יום הייתי שם בעקבות שאמא של ראש הקהל שלנו ר' ברוך אלישייב נפטרה, אז הוא נסע לארץ הקודש להלוויה, ואני הייתי צריך ליסוע לעיר השליחות שלנו לפעול ולתחזק את המקום והקהילה, לקרוא בתורה במקומו ולהתפלל כשליח ציבור וכיו"ב.

גם בשבוע הזה הייתי אמור להיות שם, אך לא הסתדר לי פתאום מכיוון שאשתי נסעה לטיול, לשבתון מחוץ למוסקבה, ואני נשארתי עם הילדים הקטנים ובלית ברירה הייתי חייב להישאר.

חשבתי אולי לקחת שני ילדים ליסוע לשם, אבל בהשגחה פרטית שמוליק הקטן שלי היה צריך במוצ"ש ליסוע לקעמפ גן ישראל, ואני ידעתי שלא אספיק לבוא ולטוס שלוש שעות, אז דיברתי את שני בחורים שיכולים לקרוא בתורה ולהתפלל בעמוד, שיסדרו שם יחד את המקום בשבת עם הקהילה במקומי.

25-06-2024-21-39-32-WhatsApp-Image-2024-06-26-at-12.37.36-AM.jpeg


מה קרה אצלכם בדיוק ביום ראשון האחרון?

ביום ראשון, פתאום קצת אחרי השעה 16:00 אחה"צ, אני נמצא במוסקבה, מתקשרים אליי אנשים, ושולחים לי תמונות ותיעודי ווידאו מבית הכנסת, ואני רואה משהו נורא ואיום, שהבית כנסת המפואר שלנו, שנבנה לפני 15 שנה, המבנה בן שלוש קומות, כל הקירות שם מעץ יוקרתי, במבנה יש שני מקוואות טהרה וגן ילדים, כל המקום עולה בלהבות ונשרף כליל.

25-06-2024-20-49-46-WhatsApp-Image-2024-06-25-at-8.04.05-PM-758x1348.jpeg


היית באיזור כשזה קרה? איך הגבת כששמעת על הטרור? יש נפגעים ל"ע?

תודה לה' ישתבח שמו, אני בנס כאמור לא הייתי שם.

כששמעתי וראיתי את התיעודים הקשים שאלתי אותם מיד אם היו שם אנשים, וברוך השם, בניסי ניסים, גם ראש הקהל לא היה שם, ואף יהודי לא היה בבית הכנסת.

לצערנו, שני השומרים הוותיקים שלנו שהוצבו על יד בית הכנסת, שאינם יהודים, והיו איתנו בקשר ממש טוב, נהרגו במקום מיד על-ידי המחבלים החמושים.

התוקפים האכזריים יידו מספר בקבוקי תבערה על המבנה והעלו אותו באש.

גם את השוטרים הקבועים שהגיעו לשמור פה מתחילת המלחמה בארץ, וניסו למנוע את המתקפה נרצחו במקום.

נהרגו שם מאות אנשים, התחיל ממש מלחמה ברחוב, אפילו הרגו אצל הנוצרים את הכומר שלהם (ערפו לו את הראש)… אך ב"ה כאמור לא ידוע על יהודים שנהרגו ל"ע.

מה קרה עם הספרי תורה שהיו בארון הקודש?

הלב מזועזע לחשוב ולדבר על זה, מאז שבנינו את בית הכנסת (לפני חמש-עשרה שנים) הכניסו עשרה (!) ספרי תורה יקרי ערך לבית הכנסת שלנו, הכל נשרף כליל עם שאר החפצים שהיו בבית הכנסת, לא נותר ספר תורה אחד…

מה מחזיק אותך להישאר בשליחות בכל פעם שנפתח באיזורכם מתקפת טרור או אנטישמיות?

ראשית כל, אנחנו שלוחים של הרבי, ואנחנו לומדים בשיחות של הרבי, שעבודת השליחות הינה קשורה למטרה של החיים של האדם, לשם כך נוצרנו ובאנו לעולם – לעשות את עבודתנו נאמנה, בכל מצב שאנחנו יכולים – אנחנו משתדלים לעשות את העבודה שלנו.
כשהיינו שם, אחרי הפיגוע שהיה לפני 11 שנים, אמרו לנו שאסור לחיות עם כל המשפחה שם, מטעם המשטרה והרבנות הראשית של רוסיה, אז החלטנו לבוא לכאן לחגים הלוך וחזור וכו' ועשינו שם הרבה דברים טובים מרחוק אחר כך, כמו חתונה מרגשת לבחור שהציל את החיים שלי כששמע את הירי ליד הבית שלי ועוד. זה מה שמחזיק אותנו במצבים הקשים, דווקא כשאנחנו עושים את השליחות של הרבי.
שנית, אני מסתכל על המצב הכללי בכל העולם, בכל מקום שנמצאים יהודים לא פשוט לחיות, הזמנים קשים, וגם כשחושבים ששמירה תעזור בתכל'ס רק השם יכול לעזור, ואני מאמין חזק שהכל בהשגחה פרטית ואנחנו רק בידיו של השם.
כשקרה המתקפה האכזרית ל"ע בארץ הקודש בשמחת תורה, חלק מהקהילה (שלא שומרים תורה ומצוות לעת-עתה) כבר ידעו את זה בעיצומו של שמחת תורה ואמרו לנו שקרה אסון נורא, קיבלנו את זה קשה מאוד בלב, כל הקהילה יחד ישבנו ואמרנו 'לחיים' לרומם את המצב, והרגשנו אחד את השני.
כל היהודים הם גוף אחד, ומרגישים אחד את השני. כאשר יש צער בחלק אחד – החלק השני מרגיש.
הרגשתי זאת גם בפיגוע לפני 11 שנה, האחדות סביב התפילות עבורי, האהבה הגדולה, כל רגע היה שליח ליד מיטתי, למדו לידי וחיזקו אותי כל הזמן – זה היה הרגשה שאנחנו כולנו באמת כמו משפחה אחת ממש.

גם עכשיו, כשזה קרה, אני רואה אנשים רבים, מקרוב ומרחוק שמשתתפים בצער ואנשים רבים רוצים לעזור ולהשתתף, לשלוח לכאן ציוד, לקנות ספרים חדשים, ורוצים לעזור לבית הכנסת שיבנה במהרה בחזרה.

ואסיים בכך שאנחנו בריאים כשאנחנו מרגישים אחד את השני, אז שבעזרת השם נרגיש עוד יותר אחד את השני, נתראה בשמחות ונשמע רק בשורות טובות בביאת משיח צדקנו בקרוב ממש!


1719356143781.png1719356230241.png
 

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי

הבחירות לנשיאות באיראן

שלושה ימים לפני פתיחת הקלפיות מדווחים מקורות המזוהים עם הציר השיעי כי נערכים מגעים בין שני המועמדים המובילים מחמד קאליבאף וסעיד ג’לילי בדבר פרישתו של אחד מהם כדי לסלול את דרכו של האחר לזכיה ודאית בבחירות.

שני המועמדים חביבים על הבוס הגדול באיראן ושניהם נמנים עם הזרם השמרני ונחשבים ניצים בעמדותיהם.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
מפקד צבא בוליביה המוביל את ניסיון ההפיכה: "הצבא כועס על הממשלה. תהיה ממשלה חדשה, דברים בטוח ישתנו, המדינה אינה יכולה להמשיך כך"
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
נשיאת הונדורס, המכהנת כנשיאה הזמנית של קהילת אמריקה הלטינית והמדינות הקריביות הודיעה על כינוס חירום של מנהיגי מדינות הארגון בעקבות ניסיון ההפיכה בבוליביה
 

JLJ

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עוד מבוליביה:
טנקים נראו בכניסה לארמון הממשלה בבירת בוליביה, לה פאס, כך דווח בסוכנות הידיעות רויטרס. על פי הדיווח, חיילים החלו להיכנס למבנה. בתיעודים המופצים ברשתות החברתיות, נראו התאספויות של כוחות צבא במספר מוקדים בבירה.

נשיא המדינה לואיס ארסה שניתק את הקשר עם ישראל בגלל המלחמה, כתב בחשבון ה-X שלו: "מגנה את ההתגייסות הבלתי סדירה של כמה יחידות צבאיות, לכבד את הדמוקרטיה".

הנשיא לשעבר אבו מוראלס כתב כי "במדינה מתבשלת הפיכה". מוראלס האשים את הגנרל חואן חוסה סוניגה בניסיון לבצע הפיכה וקרא לעם לצאת לרחוב "כדי להגן על הדמוקרטיה".

הוא הוסיף: "לא נאפשר לכוחות המזוינים להפר את הדמוקרטיה ולהפחיד אנשים".

מפקד צבא בוליביה, הגנרל חואן חוסה זוניגה, המנהיג את ניסיון ההפיכה, אמר כי כוחותיו, שנפרסו בכניסה לארמון הנשיאות בבירה, "באו להביע את מורת רוחנו, יהיה קבינט חדש של שרים, בוודאי דברים ישתנו, אבל המדינה שלנו לא יכולה להמשיך כך יותר".
[כל רגע]
 

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
1.הנשיא ארסה עומד פנים אל פנים עם הגנרל הצבאי עם כוחותיו ודרש נסיגה מיידית וחזרה לבסיסים... מפקד הצבא מסרב
2.הנשיא בפועל אלברטו ארסה מגנה את ניסיון ההפיכה
3.הגנרל המורד
4.הצבא מקים בריקדות בעיר לה פאס
5.הרגע בו משוריין צבאי פורץ את דלת בניין הממשלה כדי לתפוס את השלטון
6.משרד החוץ של בוליביה מגנה את המעשה של אנשי הצבא
7.בוליביה על המפה בדרום אמריקה
8.הקרבות ברחוב עם גז מדמיע
 

קבצים מצורפים

  • 20240626_170142.jpg
    20240626_170142.jpg
    KB 62 · צפיות: 26
  • Locator-map-Santa-Cruz.jpg
    Locator-map-Santa-Cruz.jpg
    KB 228.5 · צפיות: 22
  • 20240626_165656~2.jpg
    20240626_165656~2.jpg
    KB 37.3 · צפיות: 23
  • 20240626_165432.jpg
    20240626_165432.jpg
    KB 125.8 · צפיות: 25
  • 20240626_165048.jpg
    20240626_165048.jpg
    KB 115 · צפיות: 25
  • 20240626_164153.jpg
    20240626_164153.jpg
    KB 79.5 · צפיות: 25
  • ezgif-3-9121089fce.png
    ezgif-3-9121089fce.png
    KB 380.2 · צפיות: 26
  • 20240626_163738.jpg
    20240626_163738.jpg
    KB 175 · צפיות: 29
  • 20240626_170137~2.jpg
    20240626_170137~2.jpg
    KB 120.9 · צפיות: 24

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
1.הנשיא ארסה עומד פנים אל פנים עם הגנרל הצבאי עם כוחותיו ודרש נסיגה מיידית וחזרה לבסיסים... מפקד הצבא מסרב
2.הנשיא בפועל אלברטו ארסה מגנה את ניסיון ההפיכה
3.הגנרל המורד
4.הצבא מקים בריקדות בעיר לה פאס
5.הרגע בו משוריין צבאי פורץ את דלת בניין הממשלה כדי לתפוס את השלטון
6.משרד החוץ של בוליביה מגנה את המעשה של אנשי הצבא
7.בוליביה על המפה בדרום אמריקה
8.הקרבות ברחוב עם גז מדמיע
1.תמונה ברורה יותר של האופן שבו הנשיא ארסה עומד מול מפקד הצבא בנוקשות
2. רגעי הפלישה
 

קבצים מצורפים

  • 20240626_170635~2.jpg
    20240626_170635~2.jpg
    KB 106.9 · צפיות: 27
  • 20240626_161026.jpg
    20240626_161026.jpg
    KB 191 · צפיות: 23
  • GRBmsw2WEAAoKvT.jpeg
    GRBmsw2WEAAoKvT.jpeg
    KB 74.5 · צפיות: 27
  • GRBifhiWMAAaQFA.jpeg
    GRBifhiWMAAaQFA.jpeg
    KB 131.3 · צפיות: 25
  • IMG_7506.jpeg
    IMG_7506.jpeg
    KB 203.6 · צפיות: 20
  • Screenshot_20240626_155807_X.jpg
    Screenshot_20240626_155807_X.jpg
    KB 360.6 · צפיות: 21
  • Screenshot_20240626_153905_X.jpg
    Screenshot_20240626_153905_X.jpg
    KB 325.1 · צפיות: 24
נערך לאחרונה ב:

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
9 קרונות של רכבת נוסעים ברוסיה התהפכו יש דיווחים על עשרות הרוגים
 

קבצים מצורפים

  • VKL.B.jpg
    VKL.B.jpg
    KB 103.5 · צפיות: 20
  • BKM.NK,..jpg
    BKM.NK,..jpg
    KB 191.5 · צפיות: 17
  • IMG_7120.jpeg
    IMG_7120.jpeg
    KB 184.7 · צפיות: 18

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
מקור רוסי טוען כי ניסוי טיל ישראלי נחת באזור לא מיושב ליד מלטה.
לצורך השוואה, המרחק דומה למרחק בין מדינת ישראל לטהראן.
להזכירכם השבוע בוצע ניסוי מבסיס פלמחים של טיל ישראלי
 

קבצים מצורפים

  • IMG_7126.jpeg
    IMG_7126.jpeg
    KB 187.3 · צפיות: 16

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
צפון קוריאה שיגרה ביום רביעי טיל היפרסוני, שהסתיים בכישלון לאחר שהתפוצץ באמצע טיסה, והטילים נחתו במים 250 ק"מ מהמקום בו שוגר. הניסוי נערך כמחאה של פיונגיאנג לרגל הגעתה של נושאת המטוסים האמריקאית USS תאודור רוזוולט לחופי קוריאה הדרומית, במסגרת תרגילים צבאיים משותפים בין ארה"ב, יפן ודרום קוריאה.
 

קבצים מצורפים

  • Capture (1) (1).JPG
    Capture (1) (1).JPG
    KB 65.2 · צפיות: 15

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
1.הנשיא ארסה עומד פנים אל פנים עם הגנרל הצבאי עם כוחותיו ודרש נסיגה מיידית וחזרה לבסיסים... מפקד הצבא מסרב
2.הנשיא בפועל אלברטו ארסה מגנה את ניסיון ההפיכה
3.הגנרל המורד
4.הצבא מקים בריקדות בעיר לה פאס
5.הרגע בו משוריין צבאי פורץ את דלת בניין הממשלה כדי לתפוס את השלטון
6.משרד החוץ של בוליביה מגנה את המעשה של אנשי הצבא
7.בוליביה על המפה בדרום אמריקה
8.הקרבות ברחוב עם גז מדמיע
גנרל הצבא חוזי זוניגה ערך מסיבת עיתונאים מוקדם יותר בפלאזה מוריו (שם ממוקמים מוסדות הממשלה) על האופן שבו הוא רוצה להחזיר את הדמוקרטיה,
הנשיא גם דיבר.
 

קבצים מצורפים

  • 20240626_172504.jpg
    20240626_172504.jpg
    KB 209.5 · צפיות: 19
  • WhatsApp Image 2024-06-26 at 5.23.23 PM.jpeg
    WhatsApp Image 2024-06-26 at 5.23.23 PM.jpeg
    KB 151.3 · צפיות: 29
  • Screenshot_20240626_171538_X.jpg
    Screenshot_20240626_171538_X.jpg
    KB 326.2 · צפיות: 19
  • Screenshot_20240626_171528_X.jpg
    Screenshot_20240626_171528_X.jpg
    KB 370.6 · צפיות: 22

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
חברי ברית נאט"ו בחרו בראש ממשלת הולנד היוצא מארק רוטה למזכיר הכללי במקום ינס סטולטנברג, שתקופת כהונתו מסתיימת ב-1 באוקטובר.
2. רוטה עם סטולטנברג
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_20240626_071233_X.jpg
    Screenshot_20240626_071233_X.jpg
    KB 208.8 · צפיות: 6
  • 20240626_071215.jpg
    20240626_071215.jpg
    KB 66 · צפיות: 6

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
גנרל הצבא חוזי זוניגה ערך מסיבת עיתונאים מוקדם יותר בפלאזה מוריו (שם ממוקמים מוסדות הממשלה) על האופן שבו הוא רוצה להחזיר את הדמוקרטיה,
הנשיא גם דיבר.
הגנרל החדש שזה עתה הושבע לנשיא מוציא הוראה לפיזור הצבא. בוא נראה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כז

א לְדָוִד יְהוָה אוֹרִי וְיִשְׁעִי מִמִּי אִירָא יְהוָה מָעוֹז חַיַּי מִמִּי אֶפְחָד:ב בִּקְרֹב עָלַי מְרֵעִים לֶאֱכֹל אֶת בְּשָׂרִי צָרַי וְאֹיְבַי לִי הֵמָּה כָשְׁלוּ וְנָפָלוּ:ג אִם תַּחֲנֶה עָלַי מַחֲנֶה לֹא יִירָא לִבִּי אִם תָּקוּם עָלַי מִלְחָמָה בְּזֹאת אֲנִי בוֹטֵחַ:ד אַחַת שָׁאַלְתִּי מֵאֵת יְהוָה אוֹתָהּ אֲבַקֵּשׁ שִׁבְתִּי בְּבֵית יְהוָה כָּל יְמֵי חַיַּי לַחֲזוֹת בְּנֹעַם יְהוָה וּלְבַקֵּר בְּהֵיכָלוֹ:ה כִּי יִצְפְּנֵנִי בְּסֻכֹּה בְּיוֹם רָעָה יַסְתִּרֵנִי בְּסֵתֶר אָהֳלוֹ בְּצוּר יְרוֹמְמֵנִי:ו וְעַתָּה יָרוּם רֹאשִׁי עַל אֹיְבַי סְבִיבוֹתַי וְאֶזְבְּחָה בְאָהֳלוֹ זִבְחֵי תְרוּעָה אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה לַיהוָה:ז שְׁמַע יְהוָה קוֹלִי אֶקְרָא וְחָנֵּנִי וַעֲנֵנִי:ח לְךָ אָמַר לִבִּי בַּקְּשׁוּ פָנָי אֶת פָּנֶיךָ יְהוָה אֲבַקֵּשׁ:ט אַל תַּסְתֵּר פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי אַל תַּט בְּאַף עַבְדֶּךָ עֶזְרָתִי הָיִיתָ אַל תִּטְּשֵׁנִי וְאַל תַּעַזְבֵנִי אֱלֹהֵי יִשְׁעִי:י כִּי אָבִי וְאִמִּי עֲזָבוּנִי וַיהוָה יַאַסְפֵנִי:יא הוֹרֵנִי יְהוָה דַּרְכֶּךָ וּנְחֵנִי בְּאֹרַח מִישׁוֹר לְמַעַן שׁוֹרְרָי:יב אַל תִּתְּנֵנִי בְּנֶפֶשׁ צָרָי כִּי קָמוּ בִי עֵדֵי שֶׁקֶר וִיפֵחַ חָמָס:יג לוּלֵא הֶאֱמַנְתִּי לִרְאוֹת בְּטוּב יְהוָה בְּאֶרֶץ חַיִּים:יד קַוֵּה אֶל יְהוָה חֲזַק וְיַאֲמֵץ לִבֶּךָ וְקַוֵּה אֶל יְהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

מנדלה במטבח • אתגר 53

לוח מודעות

למעלה