חרדים חדשות המגזר | כל מה שקורה בציבור החרדי

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
משה ויסברג: חתיכת היסטוריה הבוקר בבני ברק. הבניין במרכז גן ורשא נהרס

1723719202116.png
 

הצ'ייסר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
1724025491953.png

(אופס... נפל במלכודת...)
 

הצ'ייסר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
משה ויסברג: שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף משתתף בשמחת החתונה לנכד האדמו"רים מזוועהיל וסטריקוב.

1724025530895.png
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
חסידי ראחמסטריווקא ברחבי העולם שרויים במתח ובדאגה לאחר שהודיעו מבית האדמו”ר מראחמסטריווקא שליט”א כי הרבי צפוי לעבור ניתוח ביום שלישי הקרוב. ההחלטה על הניתוח התקבלה לאחר שהאדמו”ר סבל בתקופה האחרונה מכאבים בראשו.

לאחר בדיקות מקיפות שערכו הרופאים, הוחלט כי יש צורך בביצוע הליך מיוחד בסינוסים. מטרת הניתוח היא לאבחן את מקור הכאבים ולאפשר לאדמו”ר להמשיך בעבודת הקודש ללא מכאובים, בעזרת השם.

חסידי ראחמסטריווקא נערכים להרבות בתפילה ובתחנונים ביום שלישי הקרוב לרפואתו השלמה של הרבי, מרן דוד בן שרה גרינא. הניתוח יתקיים בבית חולים בתל אביב.

לאחר הניתוח, האדמו”ר צפוי לשהות בגבעת זאב לתקופת התאוששות עד שיתאושש וישוב לכוחותיו. לאחר מכן, הוא יחזור למעונו בירושלים.

קהילת החסידים מבקשת מהציבור הרחב להצטרף לתפילות לרפואתו השלמה של האדמו”ר. בבתי הכנסת של החסידות יערכו תפילות מיוחדות וייאמרו פרקי תהילים לשלומו של הרבי.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
אירוע יוצא דופן ומעורר סערה התרחש בשבת האחרונה בחסידות בעלזא, כאשר נערכה שמחת ‘שלום זכר’ לילד בן שמונה שנים. המקרה הנדיר הזה, התרחש בעקבות הוראה מפתיעה של האדמו”ר מבעלזא – שהפכה לשיחת היום בחסידות, ומחוצה לה.
לפני כשבוע, במהלך קבלת קהל שגרתית, פנה אחד מחסידי בעלזא המתגורר באשדוד אל האדמו”ר. החסיד, אב לילד בן שמונה, שיתף את האדמו”ר בצערו על כך שבנו מתקשה בקריאה ובלימוד התורה. הוא ביקש את עצת הרבי באשר לשיטת הלימוד המתאימה ביותר עבור הילד.
במקום לענות ישירות על השאלה, האדמו”ר הפתיע את החסיד בשאלה משלו: “האם ערכת שמחת שלום זכר לבנך כשנולד?” שאלה זו הותירה את האברך המום, שכן היא חשפה פרט שלא הוזכר בשיחה. לאחר רגע של שתיקה, נזכר החסיד כי אכן, בשל נסיבות מיוחדות, לא נערכה שמחת ‘שלום זכר’ לבנו.
הילד, כך התברר, נולד בערב שבת של חול המועד פסח. בשל הטרדות הרבות הכרוכות בהכנות לחג ולשבת, ובהתחשב בעובדה שרבים מבני הקהילה היו עסוקים בענייני החג, לא התאפשר לערוך את השמחה. בתגובה, הורה האדמו”ר לחסיד לערוך ‘שלום זכר’ לבנו בן השמונה בשבת הקרובה. הרבי הדגיש כי קיום השמחה המאוחרת הזו יביא לפתרון הבעיה ו”הכל יבוא על מקומו בשלום”.
בהתאם להוראת האדמו”ר, בשבת האחרונה התקיימה שמחת ה’שלום זכר’ המיוחדת. מאות מחסידי בעלזא באשדוד הגיעו לבית משפחתו של הילד כדי להשתתף באירוע הנדיר ולברך את הילד ומשפחתו. האווירה הייתה מרוממת ומלאת התרגשות, כאשר החסידים חגגו את המאורע הייחודי.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
מאות סטים של הרמב"ם מחולקים חינם
לקראת חודש אלול, מאות סטים של הרמב"ם השלם על הלכות שבת בראשות הרב שלום דב וולפא, מחולקים כעת על ידי עיריית בני ברק לכוללים וישיבות על ידי יו"ר הוועדה לענייני דת הרב שלמה פדר.

1724959806486.png
 

מייל

משתמש פעיל
ושמעתי שיש גם תמונה משעשעת שבני גנץ מסתכל ל האדמו"ר מגור.
 

קבצים מצורפים

  • ה_חתונת_הבת_של_בבציק.jpg
    ה_חתונת_הבת_של_בבציק.jpg
    KB 323 · צפיות: 6
  • ה_גלנט_מחכה_בגוטניק_לסיום_החופה_של_הבת_של_בבציק.jpg
    ה_גלנט_מחכה_בגוטניק_לסיום_החופה_של_הבת_של_בבציק.jpg
    KB 145.8 · צפיות: 6
  • ה_חתונת_הבת_של_בבציק__.jpg
    ה_חתונת_הבת_של_בבציק__.jpg
    KB 124.2 · צפיות: 7
  • ה_חתונת_הבת_של_בבציק_.jpg
    ה_חתונת_הבת_של_בבציק_.jpg
    KB 100.6 · צפיות: 6
  • Screenshot_20240904_212502_X.jpg
    Screenshot_20240904_212502_X.jpg
    KB 444.5 · צפיות: 6
  • Screenshot_20240903_102738_X.jpg
    Screenshot_20240903_102738_X.jpg
    KB 636.8 · צפיות: 8

יהודה גל

משתמש מקצוען
רבינו ראש הישיבה הגר''ש אלתר שליט"א בקטע חזק בעת שיעור לבחורי הקהילה.
 

קבצים מצורפים

  • 4_5965411821241243709.mp4
    3.2 MB

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
1000640169_optimized.jpg
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צז

א יי מָלָךְ תָּגֵל הָאָרֶץ יִשְׂמְחוּ אִיִּים רַבִּים:ב עָנָן וַעֲרָפֶל סְבִיבָיו צֶדֶק וּמִשְׁפָּט מְכוֹן כִּסְאוֹ:ג אֵשׁ לְפָנָיו תֵּלֵךְ וּתְלַהֵט סָבִיב צָרָיו:ד הֵאִירוּ בְרָקָיו תֵּבֵל רָאֲתָה וַתָּחֵל הָאָרֶץ:ה הָרִים כַּדּוֹנַג נָמַסּוּ מִלִּפְנֵי יי מִלִּפְנֵי אֲדוֹן כָּל הָאָרֶץ:ו הִגִּידוּ הַשָּׁמַיִם צִדְקוֹ וְרָאוּ כָל הָעַמִּים כְּבוֹדוֹ:ז יֵבֹשׁוּ כָּל עֹבְדֵי פֶסֶל הַמִּתְהַלְלִים בָּאֱלִילִים הִשְׁתַּחֲווּ לוֹ כָּל אֱלֹהִים:ח שָׁמְעָה וַתִּשְׂמַח צִיּוֹן וַתָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ יי:ט כִּי אַתָּה יי עֶלְיוֹן עַל כָּל הָאָרֶץ מְאֹד נַעֲלֵיתָ עַל כָּל אֱלֹהִים:י אֹהֲבֵי יי שִׂנְאוּ רָע שֹׁמֵר נַפְשׁוֹת חֲסִידָיו מִיַּד רְשָׁעִים יַצִּילֵם:יא אוֹר זָרֻעַ לַצַּדִּיק וּלְיִשְׁרֵי לֵב שִׂמְחָה:יב שִׂמְחוּ צַדִּיקִים בַּיהוָה וְהוֹדוּ לְזֵכֶר קָדְשׁוֹ:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה