הייתי בכמה חדרי בריחה,
והמסקנא היא שאם זה הולך להיות חדר מושקע,
אבל מושקע ברמה הגבוהה הביותר, שממש ייכנסו לתוך העלילה זה כדאי מאד,
אך אם זה לא יהיה מטורף חבל על הזמן והכסף,
למשל הייתי בחדר בריחה כאילו ב'קזינו' שצריך להציל את הכסף, וממש לא נהניתי,
וכן בחדר בריחה על רכבת שהולכת להתפוצץ, אפילו שזה נשמע מפוצץ, היה נחמד אבל לא יותר מזה,
ולעומת זה הייתי בחדר שנקרא 'מחנה 23' והיה אחד הדברים מטורף לגמרי, אין דברים כאלה,
אתה שוכח שזה משחק ואתה מרגיש באמת בתוך הסיפור, העלילה היא כאילו אתה אסיר בכלא בצפון קוריאה,
ואתה צריך לברוח משם, היה מטורף לגמרי, ברוב החדרי בריחה אתה מקבל רמזים עם רמקול מובנה כשאתה מבקש,
ואפילו זה שם היה בתוך העלילה, כלומר לדוגמא ישב בתא כלא לידינו בצינוק אסיר שכבר נמק בכלא שנים רבות,
שלא נדבר איך שהוא היה נראה, והוא כאילו מנסיונו עזר לנו בכל מיני דברים, גם הסוהרים היו ממש כמו אמיתי,
צווחו ואיימו עלינו ובאמת הרגשנו בכלא, על אף שידענו שזה משחק, בקיצור הרעיון הוא שאם ירגישו ממש בתוך העלילה
כל הזמן ובאמת יבער וירצו לצאת החוצה זה שווה ואם לא אז לא.
והמסקנא היא שאם זה הולך להיות חדר מושקע,
אבל מושקע ברמה הגבוהה הביותר, שממש ייכנסו לתוך העלילה זה כדאי מאד,
אך אם זה לא יהיה מטורף חבל על הזמן והכסף,
למשל הייתי בחדר בריחה כאילו ב'קזינו' שצריך להציל את הכסף, וממש לא נהניתי,
וכן בחדר בריחה על רכבת שהולכת להתפוצץ, אפילו שזה נשמע מפוצץ, היה נחמד אבל לא יותר מזה,
ולעומת זה הייתי בחדר שנקרא 'מחנה 23' והיה אחד הדברים מטורף לגמרי, אין דברים כאלה,
אתה שוכח שזה משחק ואתה מרגיש באמת בתוך הסיפור, העלילה היא כאילו אתה אסיר בכלא בצפון קוריאה,
ואתה צריך לברוח משם, היה מטורף לגמרי, ברוב החדרי בריחה אתה מקבל רמזים עם רמקול מובנה כשאתה מבקש,
ואפילו זה שם היה בתוך העלילה, כלומר לדוגמא ישב בתא כלא לידינו בצינוק אסיר שכבר נמק בכלא שנים רבות,
שלא נדבר איך שהוא היה נראה, והוא כאילו מנסיונו עזר לנו בכל מיני דברים, גם הסוהרים היו ממש כמו אמיתי,
צווחו ואיימו עלינו ובאמת הרגשנו בכלא, על אף שידענו שזה משחק, בקיצור הרעיון הוא שאם ירגישו ממש בתוך העלילה
כל הזמן ובאמת יבער וירצו לצאת החוצה זה שווה ואם לא אז לא.