באחד המוצרים היקרים שהזמנתי מהדוד עלי, קבלתי מספר מעקב מוזר שמתחיל בJNT
זה אומר שהמוצר נשלח על ידי חברת השליחויות הסינית- JNET
לאחד שחיכיתי והמתנתי כנהוג, היה כתוב במעקב באתר שהמוצר מחכה לי בחנות השירות. שוב ושוב קבלתי את ההודעה הזו .
במקרה (בהשגחה !) דברתי עם מישהי שספרה לי שהיא קבלה הודעת SMS שהמוצר שלה מחכה לה בחנות תינוקי במודיעין עילית.
כשהשווינו את המספרים, ראיתי שגם המוצר שלה נשלח על ידי החברה ההיא, והועבר למשלוח בארץ על ידי צ'יטה שליחויות.
פניתי לתינוקי , הם בדקו אצלם ואכן החבילה שלי ישבה וחיכתה לי שם.
מתברר שמה שנשלח על ידי JNET עובר לצ'יטה שליחויות, ולא לדואר רגיל.
אין לי מושג מה קורה בערים אחרות בארץ, אבל במודיעין עילית יש להם נקודת הפצה- תינוקי בברכפלד.
והנקודה הכי חשובה כאן - צ'יטה עובדים אך ורק עם SMS. שולחים הודעה וזהו.
כך שאם אין לך SMS , אין לך אופציה לדעת מה קורה עם החבילה שלך. היא יכולה לחכות ולחכות.......
בתינוקי אמרה לי המוכרת שזה לא קשור אליהם, ואין לה דרך לעזור.
ניסיתי להתקשר לצ'יטה כדי להסביר להם שיש ציבור גדול מאד בארץ שאין לו SMS, והם חייבים לשנות את השיטה.
יותר מארבע פעמים השארתי הודעות לנציגי הלקוחות שענו לי, והבטיחו שיחזרו אלי, ובפועל - מעל שבוע , שעדיין לא חזרו אלי.
נסיון לתקשר איתם דרך האתר שלהם - גם לא צלח. כי צריך להרשם שם על ידי SMS....
אז -
א. - אשמח אם הועלתי למישהו שמחכה לחבילה ולא מבין איפה היא...
ב. - אם יש למישהו אופציה להתלונן לצ'יטה שליחויות הוא יועיל לכולם. אולי כשהם יבינו שזה ציבור רחב , משהו ישתנה.
זה אומר שהמוצר נשלח על ידי חברת השליחויות הסינית- JNET
לאחד שחיכיתי והמתנתי כנהוג, היה כתוב במעקב באתר שהמוצר מחכה לי בחנות השירות. שוב ושוב קבלתי את ההודעה הזו .
במקרה (בהשגחה !) דברתי עם מישהי שספרה לי שהיא קבלה הודעת SMS שהמוצר שלה מחכה לה בחנות תינוקי במודיעין עילית.
כשהשווינו את המספרים, ראיתי שגם המוצר שלה נשלח על ידי החברה ההיא, והועבר למשלוח בארץ על ידי צ'יטה שליחויות.
פניתי לתינוקי , הם בדקו אצלם ואכן החבילה שלי ישבה וחיכתה לי שם.
מתברר שמה שנשלח על ידי JNET עובר לצ'יטה שליחויות, ולא לדואר רגיל.
אין לי מושג מה קורה בערים אחרות בארץ, אבל במודיעין עילית יש להם נקודת הפצה- תינוקי בברכפלד.
והנקודה הכי חשובה כאן - צ'יטה עובדים אך ורק עם SMS. שולחים הודעה וזהו.
כך שאם אין לך SMS , אין לך אופציה לדעת מה קורה עם החבילה שלך. היא יכולה לחכות ולחכות.......
בתינוקי אמרה לי המוכרת שזה לא קשור אליהם, ואין לה דרך לעזור.
ניסיתי להתקשר לצ'יטה כדי להסביר להם שיש ציבור גדול מאד בארץ שאין לו SMS, והם חייבים לשנות את השיטה.
יותר מארבע פעמים השארתי הודעות לנציגי הלקוחות שענו לי, והבטיחו שיחזרו אלי, ובפועל - מעל שבוע , שעדיין לא חזרו אלי.
נסיון לתקשר איתם דרך האתר שלהם - גם לא צלח. כי צריך להרשם שם על ידי SMS....
אז -
א. - אשמח אם הועלתי למישהו שמחכה לחבילה ולא מבין איפה היא...
ב. - אם יש למישהו אופציה להתלונן לצ'יטה שליחויות הוא יועיל לכולם. אולי כשהם יבינו שזה ציבור רחב , משהו ישתנה.