שלום לכולם
האמת שאני לא יודע מאיפה להתחיל , מרוב התגובות
אולי , קודם נתחיל בכבוד האכסניה - פרוג , מקום מדהים שבו יש שיתוף ידע ומידע ברמה הכי גבוהה ששייך בצורה נקיה ושמורה , ועל כך מגיע להם יישר כוח !
לגופו של עניין , אולי אני יתחיל קודם מהדברים הברורים ...
מקווה שיהיה לכם כוח לקרוא עד הסוף ... כי זה הכי חשוב !!!
נתחיל
אז ככה אותו ניק (שהורחק ונמחקו הודעותיו מפרוג)
קודם כל הסיבה שהורחקתי , זה לא היה כזאת דרמה .... מאוד פשוט , כי בשגגה עברתי על אחד מכללי פרוג - שאסור לפרסם מידע על קבוצות רכישה . כך כתב לי אחד מהמנהלים כאן , והוא הציע לי לפתוח שם חדש וכמובן לא לפרסם בו על קבוצות רכישה . משתדל לקיים... (ואכן משמים יצא הדבר שנמחקו כל ההודעות שכתבתי , וד"ל )
האם התחבאתי ופתחתי שם אחר ? ממש לא !
הנה :
דבר נוסף :
הניק לא הורחק, הוא כאן בשם אחר
למה סתם להמציא ?
האם זה שם אחר ?????????????
ממש לא !
(אתגר : תנסו למצוא מה ההבדל בין הניק הקודם שנמחק , כי יש הבדל , אבל הוא מינורי לחלוטין ... !
ממש לא שם אחר !)
מעניין מה הניק החדש שלו כאן בפרוג
אולי זה הוא ששם כאן כל מיני כאלו
אז אם הסתפקת מה השם החדש ?
אתה רואה אותו ?
אותו דבר .
ואני ממש לא שם כל מיני כאלה - זה ממש לא מעניין אותי ולא לרמה שלי
מה שכן - אין אדם מדבר אלא מהרהורי ליבו , וד"ל .
לגופו של עניין -
בקשר לקבוצה - ואני לא בא לפרסם פה על הקבוצה ! (אני לא רוצה לעבור על הכללים)
אלא על הרעיון שעמד מאחורי העניין שקצת תבינו ... וכדי שתדעו את זה כאשר אתם נמצאים מול חברת מטבחים , איזה שלא תהיה... !
שתדעו את זה , ואולי זה ייתן לכם קצת ביטחון ביכולת המיקוח שלכם מולם (גם כשאתם באים לבד)
צריך לדעת שבמטבחים - החברות מרוויחות הון רב
למיטב ידיעתי (יתכן שאני טועה , אבל ככה יצא לי משיחה עם כמה וכמה מנהלי חברות מטבחים )
מחיר החומר גלם של הארונות/מגירות קלאפות הוא יחסית ממש זול ! והם מרוויחים עליו מאות אחוזים !
לדוגמא - ארון מסנדוויץ' אדום עולה לחברה כ300 שקל ואם הם מוכרים אותו ביותר מ1,200 שקל למטר
זה אומר שהם מרוויחים כאן המון על כל מטר
( זה נכון שיש להם הוצאות של תפעול ומעצבות וכו' וכו' , אבל עדיין על כל מטר אחד של ארון הם מרוויחים ממש יפה מאוד ! וכמובן שאף אחד לא מזמין מטר אחד , אז תכפילו את המטר הזה בכמויות המטרים של ההזמנה ...
ואותו חשבון במגירות ובקלאפות ... יוצא שהחברה מרוויחה ממש יפה !!!
ולכן - אם אתה בא לחברה , ואתה מנהל איתם משא ומתן חזק , ואתה נותן להם להבין שאם הם יורידו את המחיר הם יקבלו ה-מ-ו-ן לקוחות , אז בהחלט שייך לקבל מחיר יותר מוזל ! (ולאוו דווקא על חשבון האיכות .)
(כמובן שזו הבנתי יתכן שאני טועה , אבל תחשבו/תבררו על זה ...)
וזה מה שעשינו !
בעבר עשינו את זה עם חברה מסויימת (מפני כללי פרוג כמובן שלא אפרסם שום רמז מי היתה החברה)
והיו מחירים ממש זולים וכולם היו ממש מרוצים מהם (מבית שמש לבד עשו אצלהם לפחות 100 משפחות ,אני לא יודע בדיוק כמה עשו ... אבל אני לא מגזים במספרים , !) וברוך ה' , זה רץ מעצמו והכל הלך כשורה .
ואז ... באו אנשים אחרים (ק"י , וד"ל ) ופנו אליהם גם לעשות אצלם קבוצה
וזה גרם לי לאבד את יכולת המיקוח איתם , מה שהביא במהרה לעליית מחירים והם העלו את המחירים בצורה דרסטית !
ופנו אלי הרבה אנשים ורצו שנעשה את הקבוצה במקום אחר - כדי שיהיה יותר זול , וכנ"ל .
ו
עכשיו נגיע לנושא האשכול -
לאחר הנ"ל - פנינו לחברה שעל שמה האשכול נרשם פה
ועשינו איתם מו"מ ולהבנתי קיבלנו מחירים ממש זולים
כמובן שלא דיברנו רק על מחירים אלא ביררנו על האיכות
דיברנו עם לקוחות שלהם מהעבר
היתה אדריכלית מנוסה שבדקה את האיכות שלהם , ! והיא מאוד התרשמה
והכל היה נשמע מצויין !
ולכן גם המלצנו לאנשים .
כמובן שלא חלמנו איזה סיפורים יסופרו כאן ...
(דרך אגב - בתחילת האשכול כתבה כאן עוד מעצבת ואדריכלית בשם
Special את הדברים הבאים :
"מעדכנת..
התקינו
נראה מושלםםםם
חמרים טובים מאודד
נראו מושלמת לגמריי")
ככה שבהחלט היה אינדיקציה טובה לכיוון טוב .
וכמובן שגם ההודעה הזאת שנכתבה בהמשך , שנכתבה בצורה מאוד ברורה יצרה אצלי עוד יותר את הביטחון בחברה -
רוצה לעדכן שהתקשרו היום לבעלי להגיד שהצבע כמובן יוחלף ושהייתה פה טעות של המודד.
אם כך הם פני הדברים - יש פה אמינות שנעמדה למבחן והצליחה. זה ההמלצה הכי טובה שיכולה להיות.
לגבי עצם ההזמנה התקינו מטבח מאוד מהר - לקח פחות מ3 שבועות עד ההתקנה.
בקיצור יש עם מי לדבר
דברים מאוד ברורים ומשכנעים . !!! יש בהודעה הזאת הכל ...
למעשה -
א. לגבי מי שרוצה לעשות שם מטבח - שכל אחד יחליט לבד האם ללכת אליהם או שלא . ואכמ"ל ....
כמובן לפני שהוא הולך אליהם שיברר אצל כל מי שעשה שם , ויברר על השירות ויברר על האיכות , ויחליט את ההחלטה שלו , מומלץ מאוד לברר אצל אלה שעשו אצלהם ונמצאים כאן בפרוג . !
ב. לגבי מי שהמלצתי ואכן הלך לעשות שם -
תראו , קודם כל אני באופן אישי לא לקחתי אחריות מול אף אחד !
כל אחד בחר בעצמו איפה והיכן לעשות !
וכמו שכתבו כאן -
לכל אחד יש זכות בחירה וכל אדם בסופו של דבר אחראי לבחירות של עצמו...
באתי רק לחדד את הנקודה, שגם המלצות מתוככי הציבור החרדי, צריך לבדוק בשבע עיניים ולהאמין לנטיית לב....
אבל מכיוון שאני המלצתי ואני מטבעי אחד שכן מרגיש אחריות (גם מתי שלא צריך לקחת...) וכ"ש כאן ...
אז שתדעו (האמת שאתם יודעים... )אני בקשר עם כולם ומשתדל לעזור להם כפי יכולתי !
אני ממש לא נעלמתי !!!
וכל מי שהיה צריך עזרה איתם יודע את זה !!!
וזה כולל שעות רבות של שיחות בכל שעות היממה , אנשים התקשרו אלי אחרי שתים עשרה בלילה ולפני שמונה בבוקר ,בימי שישי ובערבי חג , ובשאר זמנים לחוצים ... והשתדלתי לעזור ככל יכולתי , וברוך ה' הצלחתי ברוב המקרים לסייע ולעזור .
ומי שבאמת המלצתי לו אז הוא יודע את זה !!!
(ומעניין אותי , למה באמת אין אף אחד/אחת , שיכלו לציין את זה , את כל השעות שעזרתי להם . או שכל מי שרושם פה זה כאלה שבכלל לא המלצתי להם , ולהם יש אינטרסים משלהם ... מאוד מוזר לראות ניקים שבעצמם יש להם נגריה שמלכלכים על אחרים ... , אבל זה עניין אחר )
תכלס'
למה אני כותב את זה ?
קדום כל - כי אחרי כל ההשמצות האישיות ... בכל אופן יש ענין של "והייתם נקיים "
אבל בעיקר - אם יש מישהו שהמלצתי לו לעשות שם , והוא לא מרוצה , אז קדימה ... תיצור איתי קשר
במייל ואני ישתדל לעזור ככל יכולתי .
עד כאן .
נקודה לסיום -
אנצל במה זו להתנצל בפני כל מי שהמלצתי לו
כמו שכבר כתבתי כבר למעלה - הדברים נעשו בתום לב ! ואחרי בירורים ! וכמובן כששמעתי שיש תקלות עצרנו את העניין , עד שהם יתקנו את כל התקלות .
אבל -
נקודה למחשבה -
לפחות תתנחמו שאם משמים נגזר עליכם להתאכזב עם המטבח ....
לפחות יש לכם מישהו מבחוץ שיכול לעזור לכם ...
ואני יסביר לכם למה אני מתכוון -
קחו למשל את ההודעה הזאת -
"אין לי כח לכתוב את כל מה שאני עובר איתם
אבל כבר עשר חודשים בדירה מאוכלסת
והיו אצלי לפחו 8 פעמים כדי לתקן פשלות מסוימות
חסר חזית לשתי מגירות, חסר צירים גם
ארונות עליונים לא באותו צבע של הארונות למטה
כל פעם באים עם חלק לא מתאים או בצבע לא נכון
לא עזרו כל התלונות והאיומים נגדם הם בשלהם
שירות מחפיר עלוב מזעזע וחוצפן ברמה זוועתית
אין להם בושה לשקר לגנוב ולהאשים את הלקוחות
התורה חסה על ממונם של ישראל - תברחו משם
מנהל שירות הלקוחות שלהם מנסה לחנך אנשים
במקום להבין את הכישלון שלו ולהתפטר בהקדם
כל מתקין שלהם שבא לדירה מסכים איתי שהצבע לא תואם בין הארונות ומצלם להם את זה
אבל במשרד טוענים שזה נראה אותו דבר ולכן הם לא מוכנים להחליף או לתקן
כעת התחלתי נגדם בהליך מזורז בבית משפט לתביעות קטנות
אני בדירה חדשה ומושקעת אבל עם מטבח עקר ומכוער, זה ממש מכעיס"
לא ! .. לא מדובר פה על החברה שעליה התכנסנו כאן ...
זה ציטוט של הודעה שנכתבה באשכול אחר -
הנה הקישור
https://www.prog.co.il/threads/גל-אינסייד-מטבחים.296035/#post-11299578
עכשיו תחשבו , אותו דוד המלך! ... נתקע מולם , והוא צריך להתמודד מולם לבד
אבל אתם - כל מי שהמלצתי לו - יש לכם אותי שאני יחד איתכם מנסה לעזור ולהגיע לפיתרון !
כמובן שלכתחילה לא היה כדאי ... אבל אחדי שמשמיים ככה נגזר ! , לפחות יש מישהו שיעזור ...
בהצלחה לכולם
נ.ב.
להנהלת הפרום , השתדלתי לעמוד בכללים , ואם משום מה חרגתי במשהו ..
אשמח אם פשוט תאירו את עיני , במה חרגתי ... יישר כוח מראש .