תאורת חרום
משתמש סופר מקצוען
הם לא עונים במענה הקולי (רק דיווח לאבדן פועל)
ואין אפשרות לשוחח עם נציג.
ויש רק אפשרות ללוואצפ.
נתקלתם גם?
ואין אפשרות לשוחח עם נציג.
ויש רק אפשרות ללוואצפ.
נתקלתם גם?
גם אני היום לא הצלחתי להשיג נציג שירות.הם לא עונים במענה הקולי (רק דיווח לאבדן פועל)
ואין אפשרות לשוחח עם נציג.
ויש רק אפשרות ללוואצפ.
נתקלתם גם?
אני גם הלכתי לאיבוד קצת במענה הקולי, אבל בסוף שוחחתי עם נציג (אחרי המתנה ממושכת...)הם לא עונים במענה הקולי (רק דיווח לאבדן פועל)
הם נקנסו על משהו דומה. ממה שהבאת בקישור נראה שאין שום פסקה בחוק שמחייבת להשיב תוך 6 דקות לכל פניה, רק במקרים של פניה לביטול כרטיס וכדו' ועל זה הם נקנסו.תשלחו להם מייל, כולל דרישה לפיצוי על העבריינות!!
הם גם נקנסו על זה רק לאחרונה, רק זה פשוט לא מעניין אותם!
בדיוק קיבלתי הודעה מפרטנטר על תביעה ייצוגית שהיה עליהם וכל לקוח יכול לבחור פיצוי 1 מתוך 2 בגין זהאני גם הלכתי לאיבוד קצת במענה הקולי, אבל בסוף שוחחתי עם נציג (אחרי המתנה ממושכת...)
הם נקנסו על משהו דומה. ממה שהבאת בקישור נראה שאין שום פסקה בחוק שמחייבת להשיב תוך 6 דקות לכל פניה, רק במקרים של פניה לביטול כרטיס וכדו' ועל זה הם נקנסו.
תודהיש להם עוד מייל חדש לשירות לקוחות:
sheruti%isracard.co.il
(להחליף אחוז בשטרודל)
אצלי אותו דבר, בסוף הצלחתי להשיג נציגה דרך השלוחה של "בירור עסקה חשודה בכרטיס",הם גובים לי דמי כרטיס של 16.9 כבר חודשים ולא מצליחה לבטל את הכרטיס
ממש לא מקובל עלי.ניתן לעשות אפשרות של אבדן גניבה בד"כ עונים מהר והנציגים האלו מוסמכים לענות על כל הנושאים
רק אל תשכחו שנכון שאתם חיכיתם שעה למענה או יותר אך הנציגה שענתה לכם לא הייתה בהפסקה בזמן הזה היא מקבלת שיחות ברצף מ8 בבוקר (הזמן בין שיחה לשיחה הוא 3 שניות)
אז תנסו להתגבר, להתלונן טכנית על זמן ההמתנה לשלוח תלונה לפניות ציבור של החברה
אך בבקשה!!! לא לכעוס ולהתעצבן אישית על הנציגה,
(כאחת שעבדה לפני מס שנים בשירות לקוחות של חברת אשראי)
כעיקרון לא צריך לבטל, אפשר לבקש שיורידו את הדמי כרטיסהם גובים לי דמי כרטיס של 16.9 כבר חודשים ולא מצליחה לבטל את הכרטיס
אולי לא מקובל עליך התנהלות החברהממש לא מקובל עלי.
סליחה מהעובדת, אבל זה לא תשובה למי ששמתין שעה.
מסכימה עם כל מילה.אבל הנציגה שענתה לך לקו
לא אמורה לשמוע את כל התסכול שלך והשאגות על זמן ההמתנה, גם אם הם מוצדקים.
היא עונה שיחות ברצף מהבוקר ואחרי השיחה שלך הלכה לבכות את נשמתה
אתם מדברים עם אנשים
יש להם עוד מייל חדש לשירות לקוחות:
sheruti%isracard.co.il
(להחליף אחוז בשטרודל)
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: