שיתוף - לביקורת זה לא תחילת הלימודים, זה סוף החופש

דולפין כחול

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
הצינתוק של הטלפון במוצ"ש החזיר לך כמה סעיפים בתעודת הזהות, כמו שם, תאריך לידה ותמונה. הוא גם נתן לך כוח לחשוב על תעודת הזהות שצריך להנפיק מחדש, כי כמה חבר'ה בדקו אותה לעומק מחשש לאימוץ. חזרת למספר הגואל שהופיע על הצג, הפעלת על רמקול בחגיגיות, מכנסת סביבך את אלה מהסעיף של מבקרי העומק. ''פתיחת שנת הלימודים הבעל"ט...'' רצת למטבח לחלק שוקולדים לכולן לרגל הבשורה המרגשת, שומעת בחצי אוזן את ההמשך ''כיתות א1,2,3,4,5,6,7,8,9 עד כיתות ח1,2,3,4,5,6,7,8,9 מתחילות בשעה 10:30 עד 10:45 למפגש הכרות עם המורה. יש להצטייד במכשירי כתיבה, מדבקות, 5 מחברות של 8 שורות ודפדפת A4....''
כנראה הסתחררת לרגע, כי ההמשך קצת מעומעם לך בראש, אבל לא אמא כמוך תירתע. רשמת מהר על דף ממו מרוט בעט שזקוק לקלינאית דחוף את הרשימה, תוהה איך תצליחי לגייס הכול עד מחר. מגייסת את השכנה עם מכירת מכשירי הכתיבה שיצאת מממנה אתמול בשן ועין ועם הבטחה חגיגית לקניית אוסף מפיות שלם במקום הכדור המעופף מחליף הצבעים שעומד לנפץ לך את הוויטרינה שהיא המראה היחידה בבית.
מתחננת שתפתח את המכירה הנ"ל לכמה דקות לאיסוף מוצרים קריטיים, ספק פיקוח נפש. היא מסכימה בסוף, אחרי השוחד שתשלחי את הבת מהמוצרים המוזכרים לעיל לבייביסטינג מחר.
זהו, סעיף ראשון עבר בהצלחה. מחר תגלי שהבאת בטעות דפדפת F4 ומחברת 3 שורות, אבל זה יקרה רק מחר.

''אממממאאאאא'' במנגינה הידועה חדר לאוזנייך המרוטות. העברת את הכרית מדרום לצפון, מסוככת על מה שנשאר משרידי השמיעה שלך. הזמרת התורנית מגייסת עוד כמה סולואים למקרה שאת על OFF. מחליטה לשלוח אותם בדחיפות לפיתוח קול, כי את החוש המוזיקלי הם לקחו ממך.
נכנעת בסוף, מרימה ידיים מהשמיכה. מעיפה מבט חטוף בשעון, מגלה שאפרוחייך הקדימו את התרנגולים של השכנים ממול. פותחת עפעף דביק, מבררת מה הם רוצים. שתקומי. שתעזרי להן להתארגן, הן צריכות להגיע בזמן לבית הספר! מחליטה להקליט אותן, אלו מילים שאת נוהמת בדרך כלל בדקה לשמונה.
-------
------
-----בלאק אאוט-----
------
------
''בוםםםםםם'' טריקת הדלת גורמת לך לחשוף אישונים. את נושמת עמוק, מכריזה בעלות בלעדית על מה שנשאר מהחמצן בבית. קמה באטיות מהכיסא, צונחת עליו חזרה עם הקפה. הוא נשפך. מחליטה להתעלם, גם ככה הרצפה מלאה כתמים, הצבע מגוון קצת. לוגמת באיטיות. קולות מוכרים מדיי עוזרים לכתם להתרחב. נזכרת שהיום הראשון מצומצם מעשרים וארבע לרבע מאחַד. מותחת חיוך, מעסה את שרירי הלסת, פותחת את הדלת ''שאאאאאלווםםםם, איך היה?''

אחרי המורה שהושיבה אותה בטור הימני במושב השמאלי בשולחן השני, את פותחת את פרוג. מולך צץ אשכול עם כותרת מוזרה. את ממצמצת, שולחת שאלה נחרדת ''מה שביתה??? אין לימודים מחר???''
מחליטה שלא נורא. ממילא מגיעים מחר לחצי שעה. שיעור מלאכה.
 

סבתא חביבה

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
לצחוק או לבכות?
אהבתי במיוחד את:
תעודת הזהות שצריך להנפיק מחדש, כי כמה חבר'ה בדקו אותה לעומק מחשש לאימוץ
בעט שזקוק לקלינאית דחוף
מחליטה להקליט אותן, אלו מילים שאת נוהמת בדרך כלל בדקה לשמונה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה