זה טוב זה אסם, וגם הלו קיטי >O<

שעת סיפור

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
עיצוב ואדריכלות פנים
אהבתם את הפרסומת של אסם?
למרות שאוטמטית היא הזכירה לי את סגנון הפרסום המיושן עם החריזה ואפילו את הפזמון המוזכר בכותרת. לא יכולתי שלא להתלהב ממנה.
לא רק בגלל החתולה כמובן.
נהנתי מהגישה, מהפנייה לצורך של האימהות שהילדים יבואו לאכול בלי מריבות ובלי משחקים.
פשוט כמה שזה גאוני.
(סליחה על איכות הצילום)
 

קבצים מצורפים

  • אוסם הלו קיטי.JPG
    2.7 MB · צפיות: 0

pessi&chani

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
גם אני התלהבתי מאוד!
יש בזה משהו זורם מתוק, ילדותי ומשכנע (גם את אמא)
 

שר>ה

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
תסלחו לי, אבל הסגידה המטורפת הזו למותגים עד לאוכל, אותי ממש הגעילה.
באופן עקרוני אני לא מלבישה בגדים עם דמויות מותגים, אז לתוך הצלחת ולאכול- פולחן אמיתי.
 

eden7115

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
למרות שאני כן קונה מותגים פה ושם (לאו דווקא בגלל שזה מותג) - מאוד הפריע לי שזה הגיע גם לאוכל...
ולא, אמהות לא צריכות להכין לילדים שלהם פסטה הלו קיטי ולא לריב ולשחק איתם שיאכלו.
מזה בדיוק מתפתחות הפרעות אכילה, לכאן ולכאן...
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
בעיני זה לא יותר מנסיון לרכוב על חמור המותג בדרך לכיס הלקוח.

בבטן הכל הופך להיות עיסה אחת, ולא משנה אם לפה נכנס 'הלו קיטי' או צדף.
 

מיכל נ.

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אנחנו חיים בין משוגעים, תתפסו חזק בציפורני הסלעים החלקלקים כדי לא להסחף אחרי החתולה הלו קיטי
במיוחד אם יש לכם ילדות קטנות,
גם אם זה לא ענין שצריך להלחם עליו, אבל יש גבול לטרוף
וחוץ מזה שזה פרסום לא חוקי בעיני, לשגע את ההורים דרך הילדות , לא פייר.
 

זהבי סגל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
אני פשוט ראיתי פה משהו מתוק. לא מותגים לתוך הפה ולא היסחפות.
כמובן שלא הייתי קונה, אבל אוסם חכמים.
 

מזל בן הרוש

משתמש צעיר
צר לי אבל אני לא מבינה מה ההתלהמות הגדולה.
זה גימיק נחמד ותו לא.
זה נהיה פולחן והסחפות כשזה נהיה מוגזם.

אני לא חושבת שזה מזעזע. כמו שהוציאו שנה שעברה במבה בצורת גלגלים לחופש, הוציאו פסטה הלו קיטי.
אם הילד אוכל רק בגלל זה. זה אכן בעייתי.

אני למשל קניתי את הפסטה בנחמדות והתלהבות לעשות ענין לילדים. אבל וודאי וברור גם לי וגם להם שלא אכין את הפסטה הזו עד שיגמר המלאי שכבר יש לנו בבית. וגם קנינו חבילה אחת רק בשביל הרעיון והשאר היו בליל צורות נוספות.

אפשר להשתמש עם זה כדבר נחמד וחביב. ואפשר להחסף ולהפוך את זה להתמכרות. הכל שאלה של פרופורציה.

וכן אני מלבישה לילדים שלי מידי פעם חוצה עם מותג, באותה מידה שהן לובשות לפעמים חולצת פרחים ולפעמים חוצת פפיון.. הכל ענין של מינון ואיך מתייחסים לזה.

זו דעתי בכל אופן
 

shiran a

משתמש רשום
אם זו הלו קיטי - תלבישי, תאכילי תקני
כשזה הופך ל'אלוקי(ם)טי' כדאי להתחיל בגמילה...
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
הבת שלי ואני כל כך אהבנו את הרעיון!
איזה כיף לאכול משהו בצורה שאוהבים!!

לא חשבתי שיש פה משהו לא חינוכי. מבחינתנו (גם מבחינת הבת שלי) הלוקיטי זו דמות חמודה שהיא אוהבת ללבוש וללכת איתה, לתלות אותה על הקיר, לקשט איתה מחברות, לצחצח איתה שיניים וגם לאכול אותה מעכשיו. לא סגידה ולא שומדבר בסגנון.

נראה לי שזה מסוג הדברים שאימהות חרדתיות מכניסות לילדות שלהן בגיל צעיר.
הסלידה ממותגים היא הצד השני של הסגידה. גם זה וגם זה פסולים בעיני, כי שניהם בעצם אומרים שהמותג הוא משהו בפני עצמו שיש לו כוח ומשמעות. אם נחזור לפרופורציות - לא מכירה מישהי שמלבישה רק הלוקיטי (זה נמאס) וזה לגמרי חמוד לפגוש את זה בצלחת.

מיכל, זה לא לא חוקי - זה בסדר גמור, כל עוד מפורסם במדיה למבוגרים. לא אמור להיות כאן לחץ מצד הילדים.
 

חזון

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
בלי קשר לכל הנושא - צריך לשים לב בקשר להכשר.
יש רק אחד מהם עם הכשר הבד"ץ העדה החרדית - (בפרסום השבוע תיקנו והדגישו על כל סוג עם איזה הכשר)
 

Aאילה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
נכתב ע"י חזון;1306888:
בלי קשר לכל הנושא - צריך לשים לב בקשר להכשר.
יש רק אחד מהם עם הכשר הבד"ץ העדה החרדית - (בפרסום השבוע תיקנו והדגישו על כל סוג עם איזה הכשר)
את באה להגיד לי שהפסטה הלוקיטי זה לא בדץ עד"ח?
 

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
הרעיון של ההלו-קיטי חמוד. אבל אני תוהה, מה הביא את מנהלי הקמפיין להפלות בצורה אגרסיבית ולפנות - מכל כלל האוכלוסיה הצורכת את המוצר - דווקא לקבוצה כל כך ממוקדת שנמנות על מגזר ההלו קיטי. (בנות 4-12)

זורקת לאוסם עוד שתי הצעות הגשה משלי.
האחד - אמהות איך לא, עייפות.
השני - נערים ערבים.

צפה בקובץ המצורף 201392

צפה בקובץ המצורף 201396
 

קבצים מצורפים

  • הלו קיטי-02.png
    KB 334.2 · צפיות: 22
  • הלו קיטי-03.png
    KB 346.2 · צפיות: 25

blueberry

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
שושי זה טוווב
ממליצה לשלוח לאפיקים את המודעה השניה
ככל הידוע לי יש להם מחלקה מגזרית המטפלת גם במגזר הערבי.
 

moria6780

משתמש רשום
אני לא אוהבת סגידה למותגים, אבל כשהבת שלי ראתה את האריזה במכולת וביקשה לקנות- לא ראיתי סיבה להתנגד...
מה שקרה אח"כ זה שבישלתי את ההלוקיטיות אבל זה לא יצא טעים... היא ניסתה פעם אחת, הוסיפה מלח וזה לא עזר ושמה בצד, ניסתה צלחת שניה בלי תוספת מלח וזה עדיין לא היה לה טעים... כל שאר הפסטה עברה לקופסא במקרר ואח"כ לשקית האשפה,
ונראה לי שנהיה לה התניה שלילית לפסטה הזו, וממש לא אכפת לי...
 

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
טוב, כהמשך להודעה שלי , בסוף לקחתי דף ועט ועשיתי ניתוח עומק.
האמת, הגעתי למסקנות די מפתיעות.
תהיו איתי עד הסוף, תבינו.

לניתוח:
קהל היעד: אמהות (כן, רק אמהות, לא ילדות ולא אבות) לבנות בחתך הגילאים 4-12

מטרת הקמפיין: הכנסת מוצר חדש ומקורי שממילא ישפיע על כל ליין המוצרים מאותה חברה.

המסר: גיוון בארוחה, פיתוי לאכילת המוצר באמצעות שימוש ב'סלבריטאית' של קהל היעד (כאמור בנות בגילאי 4-12)

השאיפה שבלב (של האמא): חיים קלים בארוחה, שהאוכל יגלוש לפיהם של הילדים ללא מאבקים ומלחמות.

והנה העיקר - שלילת קהלי יעד נוספים :
בנים - בחיידר/ישיבה
אבות - אין צורך לשכנע לאכול
מתבגרות - יש צורך לשכנע לא לאכול
מי נשאר? בנות! באיזה גילאים? 4-12.

גיל 4-12 גיל מפונק ונאכס. אוףף למה פירה, רוצה פסטה. למה פסטה רוצה פירה. ה' תעשה שהפסטה תהפוך להלו קיטי או מיקי מאוס. שתוך שניה האוכל יגלוש לפה ותוך 2 שניות אני אגלוש למיטה כשסיפור הצהריים מאחורי.


המסקנה הסופית שלי - מנהלי הקמפיין אנשים רצינים הם!
 

לנדא

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
אהבתי את הניתוח, מאד חכם!
(שכחת רק את בנים הקטנים שעוד לא אוכלים בחיידר.... ;) גם הם שייכים לקטגוריות המפונקים/נעכסים (כראות עינייך :)

אה, וגם המודעות לעייל משכנעות ממש! התאהבתי ממש במיטה! (תרתי משמע :) )
 

צבי 554

משתמש צעיר
הדמיות בתלת מימד
נכתב ע"י מיכל נ.;1306710:
וחוץ מזה שזה פרסום לא חוקי בעיני, לשגע את ההורים דרך הילדות , לא פייר.

לאחרונה היה שיח ציבורי דומה בציבור הכללי על פרסומת לא חינוכית של במבה שוש,
צפו בעינכם:
 

קבצים מצורפים

  • את לא מחליטה עלי 2.mp4
    1.2 MB · צפיות: 22

רייזי 36

משתמש מקצוען
נכתב ע"י צבי 554;1370376:
לאחרונה היה שיח ציבורי דומה בציבור הכללי על פרסומת לא חינוכית של במבה שוש,
צפו בעינכם:

זה בכלל נראה פרסומת של אוסם
היא זועקת שכל הגדולים מחליטים ששוש לא טוב
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיג

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ עַבְדֵי יי הַלְלוּ אֶת שֵׁם יי:ב יְהִי שֵׁם יי מְבֹרָךְ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:ג מִמִּזְרַח שֶׁמֶשׁ עַד מְבוֹאוֹ מְהֻלָּל שֵׁם יי:ד רָם עַל כָּל גּוֹיִם יי עַל הַשָּׁמַיִם כְּבוֹדוֹ:ה מִי כַּיהוָה אֱלֹהֵינוּ הַמַּגְבִּיהִי לָשָׁבֶת:ו הַמַּשְׁפִּילִי לִרְאוֹת בַּשָּׁמַיִם וּבָאָרֶץ:ז מְקִימִי מֵעָפָר דָּל מֵאַשְׁפֹּת יָרִים אֶבְיוֹן:ח לְהוֹשִׁיבִי עִם נְדִיבִים עִם נְדִיבֵי עַמּוֹ:ט מוֹשִׁיבִי עֲקֶרֶת הַבַּיִת אֵם הַבָּנִים שְׂמֵחָה הַלְלוּיָהּ:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה