המקום של אלו שמזלזלים הוא במונית ספיישל!!!!!אלא שהמקום שלו הוא במונית ולא באוטובוס עם עוד 49 אנשים
ואת לא מבינה כמה חוסר התחשבות יש בהודעות, תבדקי טוב טוב ואחר כך תגיבי.
המקום של אלו שמזלזלים הוא במונית ספיישל!!!!!אלא שהמקום שלו הוא במונית ולא באוטובוס עם עוד 49 אנשים
קל לומר שהמקום שלו במוניתסתם למען הסקרנות מה יכול לעולל הנוסע ה51
והפרויקטור דיבר במפורש על הוראות לא הגיוניות שצריך לבטל
יש לי הרבה הערכה למי שמפחד ונזהר
אלא שהמקום שלו הוא במונית ולא באוטובוס עם עוד 49 אנשים
אם הנוסע ה51 הוא זה שמפחיד אותו.....
ובכלל מה הענין לפתוח כאן מחדש את הנושא
כמה שהתגובה שלך נכונה!!!קל לומר שהמקום שלו במונית
לרוב אלו אנשים שיש להם כבר גם ככה הוצאות רפואיות בלי סוף.
כסף למוניות כל הזמן מנלן?
אני אישית הוצאתי למעלה מ 6000 ש"ח על מוניות בתקופת הקורונה כאשר מול ההוצאות האלו ירדו ההכנסות בהרבה. אז בבקשה, אל תהיי כל כך נחרצת. ואין לי מאיפה לשלם את זה. זה על חשבון דברים מאוד חשובים אחרים. שרבים אחרים מן הסתם [ואולי גם את...] לא היו מוותרים עליהם. קצת רגישות מצד כל אלו שמכנים את הנשמרים על חייהם פרנואידים או דביליים לא הזיקה ולא תזיק לאיש.
ושוב זה לא אישי למקרה הזה אלא באופן כללי. התגובות כל כך צורמות. לו רק היו או שמגיבים כך במקום שלנו, בטוחני שהיו מדברים אחרת. ולא, זה שהאבא או הסבא בסיכון זה לעולם לא כמו שאתה עצמך בסיכון כך שתגובות כמו "גם לי יש סבא בסיכון ובכל זאת"...הן לא רלוונטיות/ISPOILER]
מי החליט מה מהגיוני ומה לא?לא התכוונתי לפגוע באף אחד
ציטטו כאן משהו שכתבתי על סיפור שהיה שאדם התלונן למשטרה על הנוסע ה51 באוטובוס
והנהג קיבל קנס של 5000 ש"ח
אין לי ספק שמי שהתלונן הוא לא מהחוששים
כי מי שמפחד באמת גם אם בגלל סיבה מיוחדת עלה לאוטובוס עם 50 אנשים לא יתלונן על הנוסע ה51
אם יצא מדברי פגיעה כולי התנצלות
אגב בנאום הראשון של הפרויקטור החדש הוא דיבר על כך שצריך לבטל הגבלות לא הגיוניות כדי להחזיר את אמון הציבור
ההגבלה של 50 באוטובוס כשבכל מקרה אסור יותר מ60 נוסעים היא הגבלה לא הגיונית
העניין הוא שחלק מאלו שקבלו שהו בבניין אחד עם חולה אך לא באותה הקומה. האיכון בודק את המרחב ותו לא.אצלנו גם במידה והתקבלו הודעות מאיכונים, הם התקבלו בלי שום הגיון. לא כולם קיבלו וחלק מהמקבלים פגשו את החולה לדקה בדיוק.
מומלץ בנסיעה בתחבורה ציבורי ללבוש מסיכה N95. היא הכי אטומה.זה שדיללו את מספר האנשים לא עוזר?
אם אני יושבת לבד בספסל, חלון פתון ומסיכה, לא מוריד סיכונים?
ואשמח לדעת מה הסיכון באחוזים?
האם כל נסיעה מסכנה בבין הזמני- מכניסה אותי לסיכון להידבק או להיכנס לבידוד?
קל לומר שהמקום שלו במונית
לרוב אלו אנשים שיש להם כבר גם ככה הוצאות רפואיות בלי סוף.
כסף למוניות כל הזמן מנלן?
הרי צריך להיות קו מגביל שאחריו כבר ישימו הגבלה לתחבורה ציבורית.
אף אחד לא כתב אחרת ממה שכתבת.גם לאנשים ה'רגילים', שהוצאו לחל"ת או שעסקיהם קרסו או שהפסידו שבועות של עבודה בגלל בידודים/חוסר מסגרות לילדים - אין עכשיו כסף למוניות, אחרי שהאוטובוס השאיר אותם באחת בלילה בתחנה.
ה-25 האלה, שעלולים להשאר ברחוב בגלל ההגבלות, הם לא איזה 'בריאים מתנשאים' שסתם ככה התחשק להם בערב בהיר להידחס באוטובוסים כדי לסכן את כל היתר.
זו האמא לשישה, ביניהם אחד אוטיסט, שיוצאת למשמרת לילה
זה האבא שמפרנס תשעה ילדים, לפני עיקול בבנק בעקבות קריסת העסק שלו, הוא מנסה עכשיו להציל אותו
זו הילדה החרשת, מושתלת קוכליארית, חוזרת מקלינאית תקשורת
זו אשה צעירה, עם שלושה ילדים מתחת גיל שלוש, שעובדת יום יום בשכר מינימום
זה בחור צעיר, שנוסע מבית אמו לבית אביו
ואלו שלוש המתנדבות החמודות שבאות להעסיק ילדי תסמונת דאון.
וכוח העזר בבית החולים, שחייבת להגיע למשמרת ערב.
אף אחד לא מבלה פה בקייטנה או בנופש בכינר (הכל תפוס שם ממילא, למאומתי הקורונה). תחבורה ציבורית היא צורך קריטי, במיוחד בימים רעועים אלו.
ולהשאיר את כל אנשי הרשימה שלעיל, ברחוב, בלי אפשרות להגיע ליעדם, זו גם כן אחריות כבדה. מאד.
מה הפתרון? אם ישאלו אותי -
1. לתגבר תחבורה ציבורית בצורה מאסיבית, לפחות בשעות מסויימות. הנסיון מוכיח שכאשר החברות רוצות, הן יכולות. לעדכן את הציבור מהן השעות בהן התח"צ מתוגברת בכל קו, ולעודד את האנשים לכוון את הנסיעות, מי שיכול, לשעות האלו. כך, אם יודעים שבעוד דקה וחצי יש אוטובוס נוסף, אנשים יסכימו יותר בקלות לחכות לאוטובוס הבא.
2. בהמשך לשלב הקודם, אפשר להקצות חלק מהאוטובוסים לקבוצות סיכון. לדוגמה: בכל שעה עגולה יוצא ממודיעין עילית/בית שמש/ביתר, לכיוון ירושלים, אוטובוס אחד 'מאוורר', שבו רק 25 איש בהרשמה מראש, לאנשים בקבוצות סיכון. האוטובוס עובר חיטוי לפני כל נסיעה.
שאר האוטובוסים פועלים כרגיל.
פתרון כזה יהיה מידתי והגיוני. יאפשר לאנשים שחוששים, לנסוע בהזמנה מראש, ובמקביל לא יפגע בכלל הציבור.
ובהחלט יתכן שמי שנשאר למטה זה מישהו במצב מורכב וקשה. לא נכנסתי לזה ולא כתבתי נגד זה. ורחמיי עליהן לגמרי גם אם זה אדם בריא כשור. לא קשור. כואב הלב שמישהו נשאר למטה. בטח שכואב. על בשרי גם חוויתי [לא בקורונה] באוטובוס אחרון בעיר אחרת. אבל להעמיס מעבר למגבלות זה לא הפתרון.
מאיפה הבנת את זה?
אני מרגישה ממש מותקפת. במחילה.
בסה"כ הצגתי את הצד שכאן באשכול כינו אותי דבילי.
אני לא אוהבת שקוראים לי דבילית.
וזה עצוב וקשה.מה שקורה בשטח הוא שההגבלות הופכות בידי חלק מהנהגים, לכלי נוסף להתעללות בציבור החרדי (כאילו שחסרים להם כלים).
כל נהג שלא בא לו על 'כל החרדים האלה עם הילדים שלהם', מנצל את ההגבלה כדי להתעמר בנוסעים. והחוק עוד לצידו.
ולכן ההגבלות האלו לא מקובלות על אנשים רבים, כל עוד לא הובא פתרון לכלל הציבור, כך שאף אחד לא יישאר ברחוב.
המילה הזו לא אמורה להיכתב על אף אחד נקודה.נכתב ע"י post: 8053731:פעם שלישית!
המילה הזו נכתבה על מי שמרגיש בטוח עם 50 נוסעים ובסיכון עד כדי להזמין משטרה עם הנוסע ה51
אם את לא כזו זה לא נכתב עלייך
אם את כזו אין לי מה לומר.......
אם רוצים לצמצם את ההדבקה באופן כללי אז מה הפתרון בזה? אלא אם כן נעבור למודל בריטניה!גם לאנשים ה'רגילים', שהוצאו לחל"ת או שעסקיהם קרסו או שהפסידו שבועות של עבודה בגלל בידודים/חוסר מסגרות לילדים - אין עכשיו כסף למוניות, אחרי שהאוטובוס השאיר אותם באחת בלילה בתחנה.
ה-25 האלה, שעלולים להשאר ברחוב בגלל ההגבלות, הם לא איזה 'בריאים מתנשאים' שסתם ככה התחשק להם בערב בהיר להידחס באוטובוסים כדי לסכן את כל היתר.
זו האמא לשישה, ביניהם אחד אוטיסט, שיוצאת למשמרת לילה
זה האבא שמפרנס תשעה ילדים, לפני עיקול בבנק בעקבות קריסת העסק שלו, הוא מנסה עכשיו להציל אותו
זו הילדה החרשת, מושתלת קוכליארית, חוזרת מקלינאית תקשורת
זו אשה צעירה, עם שלושה ילדים מתחת גיל שלוש, שעובדת יום יום בשכר מינימום
זה בחור צעיר, שנוסע מבית אמו לבית אביו
ואלו שלוש המתנדבות החמודות שבאות להעסיק ילדי תסמונת דאון.
וכוח העזר בבית החולים, שחייבת להגיע למשמרת ערב.
אף אחד לא מבלה פה בקייטנה או בנופש בכינר (הכל תפוס שם ממילא, למאומתי הקורונה). תחבורה ציבורית היא צורך קריטי, במיוחד בימים רעועים אלו.
ולהשאיר את כל אנשי הרשימה שלעיל, ברחוב, בלי אפשרות להגיע ליעדם, זו גם כן אחריות כבדה. מאד.
מה הפתרון? אם ישאלו אותי -
1. לתגבר תחבורה ציבורית בצורה מאסיבית, לפחות בשעות מסויימות. הנסיון מוכיח שכאשר החברות רוצות, הן יכולות. לעדכן את הציבור מהן השעות בהן התח"צ מתוגברת בכל קו, ולעודד את האנשים לכוון את הנסיעות, מי שיכול, לשעות האלו. כך, אם יודעים שבעוד דקה וחצי יש אוטובוס נוסף, אנשים יסכימו יותר בקלות לחכות לאוטובוס הבא.
2. בהמשך לשלב הקודם, אפשר להקצות חלק מהאוטובוסים לקבוצות סיכון. לדוגמה: בכל שעה עגולה יוצא ממודיעין עילית/בית שמש/ביתר, לכיוון ירושלים, אוטובוס אחד 'מאוורר', שבו רק 25 איש בהרשמה מראש, לאנשים בקבוצות סיכון. האוטובוס עובר חיטוי לפני כל נסיעה.
שאר האוטובוסים פועלים כרגיל.
פתרון כזה יהיה מידתי והגיוני. יאפשר לאנשים שחוששים, לנסוע בהזמנה מראש, ובמקביל לא יפגע בכלל הציבור.
טיפ קטן ממני, בחינם:אם את כזו אין לי מה לומר.......
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: