אם אדע מה הפרטים המדויקים אשמח לענות.בתחילה הבנתי שזה כולל סים, אח"כ דברתי עם סוכן אחר ואמר לי בלי סים
לקוח שרכש מכשיר דפוק (לפעמים הוא לאמבין וזה אשמת הסוכן,אבל אני כשאני מוכר אני מסביר ללקוח שיש יותר זול והוא דפוק. וכן יש כאלה מבקשים דווקא את זה ואני מודיע להם מראש אתם לוקחים מוצר שאתם לא תהנו ממנו.)לא מכיר את הסיפור רק אומר שיש 2 צדדים למטבע.זה חוצפה שאין כדוגמתה, כי המכשיר גרוע, ואין אפשרות לבטל באמצע. (לא מונח בפרטים, רק יודע על כמה שמאד לא מרוצים).
@יהודה וולף תרגיש בנוח, אתה סך הכל סוכן, לא אישי.
צריך מישהו שירים את הכפפה למכשיר עם סים נטפרי חסום כהלכה רק לוויז. בלי התחייבות חודשית קורעת ועם אפשרות לרכוש מכשירים קצת יותר טובים, שמצדיקים את המחיר ואת השירות.