מידע שימושי וויז של הדרן יעבוד עם סים אחר (לא כשר)?

R100

משתמש חדש
מי יודע לעזור לי?
היה לי סמארטפון של הדרן, לאחר תקופה של כשנה זרקתי אותו, ועד היום אני מחוייב אשראי 30 ש''ח כל חודש על הסינון. התקשרתי ל"הדרן" בכדי שיפסיקו לגבות ממני את הכסף. בתגובה: הם לא רואים אותי במערכת . לא ע"י מס' זהות, ולא ע"י מס' אשראי. כלום.
בינתיים אני מחוייב כל חודש סכום של 30 ש"ח על כלום.
התקשרתי לחברת האשראי כדי לבטל את העסקה, אמרו לי שהם לא יכולים לבטל כיזה לא חוקי. מה נותר לעשות??
באתר של חברת האשראי זכור לי שיש מעט פרטים על העסק, חוץ מהשם, למשל מספר טלפון, אולי זו חברה אחרת שגובה ממך?
אם זה הם בוודאות, הם חייבים למצוא אותך ע"י 4 ספרות אחרונות (החלפת אשראי בתקופה הזו והעברת הו"ק לאשראי חדש?), גם תבדוק מה תאריך החיוב הראשון (גם רשום באשראי)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כז

א לְדָוִד יְהוָה אוֹרִי וְיִשְׁעִי מִמִּי אִירָא יְהוָה מָעוֹז חַיַּי מִמִּי אֶפְחָד:ב בִּקְרֹב עָלַי מְרֵעִים לֶאֱכֹל אֶת בְּשָׂרִי צָרַי וְאֹיְבַי לִי הֵמָּה כָשְׁלוּ וְנָפָלוּ:ג אִם תַּחֲנֶה עָלַי מַחֲנֶה לֹא יִירָא לִבִּי אִם תָּקוּם עָלַי מִלְחָמָה בְּזֹאת אֲנִי בוֹטֵחַ:ד אַחַת שָׁאַלְתִּי מֵאֵת יְהוָה אוֹתָהּ אֲבַקֵּשׁ שִׁבְתִּי בְּבֵית יְהוָה כָּל יְמֵי חַיַּי לַחֲזוֹת בְּנֹעַם יְהוָה וּלְבַקֵּר בְּהֵיכָלוֹ:ה כִּי יִצְפְּנֵנִי בְּסֻכֹּה בְּיוֹם רָעָה יַסְתִּרֵנִי בְּסֵתֶר אָהֳלוֹ בְּצוּר יְרוֹמְמֵנִי:ו וְעַתָּה יָרוּם רֹאשִׁי עַל אֹיְבַי סְבִיבוֹתַי וְאֶזְבְּחָה בְאָהֳלוֹ זִבְחֵי תְרוּעָה אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה לַיהוָה:ז שְׁמַע יְהוָה קוֹלִי אֶקְרָא וְחָנֵּנִי וַעֲנֵנִי:ח לְךָ אָמַר לִבִּי בַּקְּשׁוּ פָנָי אֶת פָּנֶיךָ יְהוָה אֲבַקֵּשׁ:ט אַל תַּסְתֵּר פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי אַל תַּט בְּאַף עַבְדֶּךָ עֶזְרָתִי הָיִיתָ אַל תִּטְּשֵׁנִי וְאַל תַּעַזְבֵנִי אֱלֹהֵי יִשְׁעִי:י כִּי אָבִי וְאִמִּי עֲזָבוּנִי וַיהוָה יַאַסְפֵנִי:יא הוֹרֵנִי יְהוָה דַּרְכֶּךָ וּנְחֵנִי בְּאֹרַח מִישׁוֹר לְמַעַן שׁוֹרְרָי:יב אַל תִּתְּנֵנִי בְּנֶפֶשׁ צָרָי כִּי קָמוּ בִי עֵדֵי שֶׁקֶר וִיפֵחַ חָמָס:יג לוּלֵא הֶאֱמַנְתִּי לִרְאוֹת בְּטוּב יְהוָה בְּאֶרֶץ חַיִּים:יד קַוֵּה אֶל יְהוָה חֲזַק וְיַאֲמֵץ לִבֶּךָ וְקַוֵּה אֶל יְהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

מנדלה במטבח • אתגר 53

לוח מודעות

למעלה