ה מ ה פ כ ה

ח פוגל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
עיצבתי מודעה לפרסום הסטודיו שלי.

המודעה אמורה לגרום לבעלי עסקים (בינוניים) להחליט לקדם את העסק שלהם,

לפרוץ לקהל יעד גדול יותר, וכמובן להרוויח יותר,

בעזרת מיתוג ופרסום אסטרטגי.


המודעה עוצבה בהשראת המהפכה החברתית, שפרצה בארץ וברחבי העולם.

היא פונה לבעל העסק הקטן\בינוני, שקורא בחדשות מידי יום על הריכוזיות המופרזת

שבידי בעלי התאגידים, על ההפגנות החברתיות ברחובות הקוראות למהפכה,

והיא אמורה לעורר בו רצון ויוזמה לקדם גם העסק הפרטי שלו.


[הנחת היסוד שלי, שלרוב העסקים הקטנים\בינוניים ישנו פונטציאל לא ממומש.

רובם עומדים בערך באותה המשבצת בה הם התחילו, והם פונים לקהל יעד די ברור.

בעזרת הצבת יעדים להתקדמות, שילוב חדשנות, מיתוג ופרסום נכון, ביכולתם לפרוץ את

המחזור העסקי שלהם, להגיע לקהל יעד מגוון ורחב יותר, ואז השמים הם הגבול להצלחה]



חוו"ד בבקשה, על הרעיון, העיצוב, הטקסט, וכו'.
 

קבצים מצורפים

  • המהפכה חדש.jpg
    1.1 MB · צפיות: 19

מילה בסלע

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
פרסום וקופי
יפה!!!

אולי תוסיף גם תקטע של ה"פראירים" בתור "פרייאר מי שמשלם יותר" או "פרייאר מי שנשאר מאחור ואינו מתקדם..."
זה יכול לרוץ מצויין במחוזות מסויימים.
 

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
הלוגו מזכיר לי מכון יופי לאישה.
 

אלי אלימלך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
יותר מזה,

אם שורת הנושא של 'פלמינגו' היא - יכולת פיצוח קוד המהפיכה העסקית, אזי כל הסביבה צריכה להשתנות, השם, הצבעים, הסלוגן, סגנון הדיבור.
 

קרייזי גרף

משתמש מקצוען
הרעיון של המודעה יכול להיות טוב,
אבל זה נראה הזוי ולא אמין
שפלמינגו העדין והנשי הזה
יכול להתמודד עם מהפכה בכזה סדר גודל
 

ח פוגל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
נכתב ע"י shoshi;813083:
הלוגו מזכיר לי מכון יופי לאישה.

נכתב ע"י אלי אלימלך;813104:
יותר מזה,

אם שורת הנושא של 'פלמינגו' היא - יכולת פיצוח קוד המהפיכה העסקית, אזי כל הסביבה צריכה להשתנות, השם, הצבעים, הסלוגן, סגנון הדיבור.

ההערות המחכימות על הלוגו ועיצובו, יש בהם צדק רב.

אשמח להסביר את הרעיון שמתחתיו בהזדמנות אחרת, ולנתח אותו עם חברי הפורום.

אמנם באשכול זה חשוב לי שלא לסטות מהנושא המרכזי,

שהוא המודעה באופן כללי, הרעיון, הטקסט והעיצוב- ללא התייחסות ללוגו [כרגע].

תודה לכל המגיבים.
 

פיקצר פרפקט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
אוטומציה עסקית
עיצוב ואדריכלות פנים
מצטרפת לקודמים לגבי הרעיון היפה והבעיתיות של הלוגו.
אבל אם היית לפחות מעצבת את המודעה באותה שפה שבו עיצבת את הלוגו זה היה עובד הרבה יותר טוב.
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
לא נעים ללכת נגד הזרם, אבל צריך מישהו אחד שיעורר את המהפכה.

יש כאן חוסר בהירות של המסר. לכאורה, מה שרצית לומר זה: המהפכה עושה רע לכל החברות הגדולות, הנה הגיע הזמן שלך - בינוני שכמוך, תתעורר ותתחיל לתפוס את כל הפראיירים לשעבר שהתפכחו.

אז ככה, ולפי סדר:

א. המסר הזה לא ברור מספיק, ולמעשה לא ברור - אולי אתה צריך להתפכח כמו כל האנשים שקבלו שכל, ולצאת לרחובות - אבל במודעות ענק? אחרת - מה הקשר באמת למהפכות ומחאות מלבד היתרון בהיותן אקטואליות?

ב. התגובה הראשונית של כל בעל עסק כשמהפכה מתרחשת בשוק היא - לצמצם פרסום ולהוריד עלויות בשאיפה להוריד מחירים לצרכן. זה אינסטינקט טבעי שיש בו מן ההגיון, למרות שבמקרים אחרים מיתוג ופרסום יכולים להועיל. אבל לא תשכנעי אותם בעזרת פרסום.

ג. אם כוונתך היתה - רבותי, כולם מתפכחים, תעזבו את משרדי הפרסום היקרים ובואו אלי, עצמאית שכמוני, ואתן לכם את כל הנצרך לכם, בלי מזכירה, מנקה ועשרות בעלי תפקידים עם שמות מפוצצים - לפחות תסבירי להם שמידת היעילות שלך לא פחותה מהמתחרים שסימנת לעצמך.

ד. פרסום כזה מחייב אותך ליצור מיתוג ופרסום המותאמים לימי זעם של צרכן מתקפח ומתפכח, שחושב שנעשה חכם ומרגיש שעד אתמול צחקו עליו שהוא טיפש ובודק כל הזמן איפה בדיוק עובדים עליו. הצרכן הזה מאתגר מאין כמוהו. האם את מסוגלת למתג עסק באופן שיתאים לזמני משבר כאלה, אך יהיה בעל אורך חיים מספיק ארוך לאחר שכולם יירגעו והאופנה הזו תחלוף?

ה. כולם צועקים שאינם רוצים להיות פראיירים. בטח גם את לא רוצה לצאת פראיירית. עם הכל, סבורני שברגע שאת מפרסמת מודעה כזו, את מכריזה בקול גדול שהמחירים שלך לפחות זולים, נמוכים, ומותאמים לאווירת הכסאח המשודרת ממנה. אם זה אמיתי - בכיף, למה לא. אבל אם את כל כך טובה, שמצהירה על פנייה לפלח ממוקד של עסקים הפועלים בענף שנמצא במשבר צרכני, או עלולים להיקלע למשבר - למה שלא תגבי את התשלום המגיע לך?

בקיצור ולסיכום -
מודעה שנשענת על מאורעות אקטואליים ואווירה השוררת בתקופה זו, תופסות תמיד תשומת לב רבה. עם זאת, יש להקפיד שהמסר וההקשר יהיה ברור ומובן, ויבינו מי משחק כל דמות במשל, וכמובן - שהקריאטיב המבריק לא יסתור אסטרטגיה קיימת, וודאי שיש לדאוג שיתאים לעסק או למוצר.

בהצלחה בכל.
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
אחרי דברי אסטרטגיה כדורבנות, נרד לרזולוציית הקופי.


אף אחד לא אוהב מהפכה (בפרט לא כפי שמשדרת המודעה). זה נשמע מתלהם, ברברי ומפוזר.
ולמען האמת... היכן היו המהפכות וההתלהמויות? לא בבית הלבן....
כך בעל עסק לא ורצה למצוא את עצמו בבוא היום.

את רוצה להציע לו מהפך? התקדמות?


דברי אל הרגש המתעורר של בעל עסק החש לא ממומש.
עוררי בו את הרצון להתקדם.

קחי בחשבון שהוא חושש (ואולי הבטחת המהפכה תרתיע אותו עוד יותר...)


בכל מקרה, צאי מנקודת מבטו של הלקוח שלך.
מה הוא היה רוצה לשמוע, מה את יכולה להבטיח לו, למה שיבוא אליך?
(לא כי את משווה אותו לבעלי הכאפיות שזעקו את גרונם בכיכר תחריר)

הרבה הצלחות!
 

ח פוגל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אני רוצה להתייחס להערות המחכימות שהוערו ע"י חברי הפורום,

בכמה שורות קצרות.

1. כאשר בעולם מתרחשים אירועים חברתיים בינלאומיים, שהאדם הממוצע קורא עליהם מידי יום בחדשות, הרי שמטבע הדברים המאורעות הכללים משפיעים על כל אחד מאתנו, וכל אחד מחפש את ההקשר האישי שלו לחגיגה. מאורעות בינלאומיים סוחפים את האדם הקטן שצופה בהם מן הצד, ומעוררים בו אמביציה והשראה ללכת בעקבותיהם. גם אם בפועל הוא לא מודע לכך, אבל בתת מודע כל מאורע חברתי גדול מחולל משהו פנימי אצל כל אחד. כאשר בראש כל חוצות ובכותרות העיתונים מתנוססים כל יום חדשות על המהפכה החברתית, ההפגנות, המחאה וכו', באופן טבעי מתעורר אצל כל אחד אינסטינקט פנימי, שאומר לו 'איפה אתה בכל התמונה הזאת?...'

לכן ניצלתי את מומנט המהפכה החברתית, האקטואלית והעכשווית, בעיקר בכדי לעורר ענין אצל בעל העסק המצוי. השתמשתי בתמונה קצת פרובוקטיבית והמונית של ההפגנות בכיכר תחריר, תמונה שמטבעה מעוררת סקרנות על תוכנה והקשרה. הזכרת המהפכה נוגעת בנימים האישיים של בעל העסק, וקוראת לו לא להשאר מאחור, אלא להצטרף לשינוי, להתקדם ולצמוח.

2. יחד עם זאת, כל בעל עסק שקול ונורמוטיבי, למרות הזדהותו האישית עם תכני המהפכה החברתית, כמובן שהוא אינו מזדהה בקשר לדרכי הפעולה של המחאה, ההפגנות ההמוניות והברבריות וכו'. לכן החלק השני של המודעה, ובפרט הדגשת הלוגו העדין, מעוצב במיוחד בצורה שונה, עדינה ואלגנטית, שאומרת לקורא המודעה, הדרך למהפכה אינה כרוכה בהכרח בהתלהמות וכדומה. יש דרך אחרת, בעזרת מיתוג אסטרטגי, שיווק ממוקד, ופרסום נכון.

שתי ההערות העיקריות שהעלו מקודם חברי הפורום, אחת בהקשר לניגוד בין התמונה המתלהמת ללוגו והעיצוב העדין, והשניה על כך שהפגנה מתלהמת אינה גורמת לבעל עסק שקול ונורמוטיבי להצטרף למהפכה, - משלימות אחת את השנייה. דוקא השילוב ביניהם מביא את התוצאה הרצויה.

3. ועכשיו בקשר לשאלה, נניח והמודעה עשתה את פעולתה, מדוע שהוא יפנה אלי?
התשובה לדעתי מאוד פשוטה. בדרך כלל אדם מקבל השראה ואמביציה ליזום ולהתקדם ע"י מישהו, מובן מאליו שהוא יבחר לפנות אל מי שהצליח לעורר לו את היוזמה. הוא לא יגיע אלי כי אני זולה, או בגלל סיבה אחרת. הוא יגיע רק אם המודעה עשתה לו משהו בפנים, ואכן הצליחה לעורר בו מוטיביציה להתקדם.

קיצרתי במקום שיש להאריך, עקב השעה המאוחרת.
 

bekki

משתמש מקצוען
נכתב ע"י ח פוגל;813217:
ההערות המחכימות על הלוגו ועיצובו, יש בהם צדק רב.

אשמח להסביר את הרעיון שמתחתיו בהזדמנות אחרת, ולנתח אותו עם חברי הפורום.

אמנם באשכול זה חשוב לי שלא לסטות מהנושא המרכזי,

שהוא המודעה באופן כללי, הרעיון, הטקסט והעיצוב- ללא התייחסות ללוגו [כרגע].

תודה לכל המגיבים.

המודעה מבריקה.לטעמי המהפכה באדום עזה ומסתערת על הלוגו הענוג וההססן .
לכשעצמו הוא עדין ויפה.
 

ח פוגל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
והנה כמה מילים מחכימות מגורו הפרסום, נועם מנלה:

העולם משתנה מול עינינו. תעשיות שלמות קורסות, מודלים כלכליים ששייכים למצגות פאואר פוינט ולא פוגשים את המציאות מתרסקים, סולם הערכים משתנה. מנהיגים, מנהלים, עובדים, אנשי שיווק והורים עומדים משתאים, נבוכים ומאוימים מול הכוחות העולים. מיליוני אנשים נדרשים לוותר על דרך מחשבה ותפיסת עולם שליוותה אותם שנים רבות והביאה אותם מאוד רחוק. האם הגיע העת ל- RESTART באופן בו אנו תופסים את העולם?

המציאות מוכיחה חד משמעית שכן, או במילותיו של מאיר אריאל הנפלא: "העגלה נוסעת אין עצור, לא קפצת עליה היום, חלפו שבועיים (דקותיים, שניותיים) והנה נשארת מאחור… ".

על זה בדיוק אני מדברת.

זוהי התחושה שמרגיש בעל העסק הקטן,

העומד משתאה מול תהפוכות העולם המשתנה לנגד עיניו.

"העגלה נוסעת אין עצור, לא קפצת עליה היום, חלפו שבועיים (דקותיים, שניותיים) והנה נשארת מאחור…
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכה

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת הַבֹּטְחִים בַּיהוָה כְּהַר צִיּוֹן לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם יֵשֵׁב:ב יְרוּשָׁלִַם הָרִים סָבִיב לָהּ וַיהוָה סָבִיב לְעַמּוֹ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:ג כִּי לֹא יָנוּחַ שֵׁבֶט הָרֶשַׁע עַל גּוֹרַל הַצַּדִּיקִים לְמַעַן לֹא יִשְׁלְחוּ הַצַּדִּיקִים בְּעַוְלָתָה יְדֵיהֶם:ד הֵיטִיבָה יי לַטּוֹבִים וְלִישָׁרִים בְּלִבּוֹתָם:ה וְהַמַּטִּים עַקַלְקַלּוֹתָם יוֹלִיכֵם יי אֶת פֹּעֲלֵי הָאָוֶן שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

געגוע קיצי • אתגר 138

לוח מודעות

למעלה