אני יום אחד נסעתי לירושלים ובמעבר מכבים הנהג עצר לאחד הערבים והוריד אותו, זה היה ממש מפחיד כבר הספקתי לחשוב כל מיני מחשבות...
תדעו שעל כאלה דברים צריך להתלונן גם בחברה, וגם במשרד התחבורה.
אגב, השקרים ששיש בשירות הלקוחות שלהם הם מזעזעים:
קו 209 של השעה 20:30 בד"כ מאחר וע"כ אני מתקשרת ל*2060 כדי שיאמר לי איפה נמצא האוטובוס, כיון שבד"כ האוטובוסים שייכים לחברה קבלנית ואין אפשרות לבדוק ב"קל קו" איפה האוטובוס נמצא, אתמול כשהתקשרתי המוקדן אמר לי שהאוטובוס באיחור מנסיעה קודמת והוא עכשיו נוסע לכיון התחנה הראשונה, לא עוברת דקה והאוטובוס מופיע מול עיני, כשמינימום הזמן שלוקח להגיע מהתחנה הראשונה ועד לתחנה בה עליתי, ללא העלאת נוסעים, הוא 5 דקות.
סיפור נוסף, הקוים לירושלים בשעות הערב באזור השעות 18:00 - 20:00 פעמים רבות מאחרים, או שכלל לא יוצאים, ומאחר ופעם בשבוע באופן קבוע אני נוסעת בשעות אילו לירושלים, אני רגילה להתקשר למוקד(כמובן שגם הם שייכים בד"כ לחברה קבלנית), יום אחד כשהתקשרתי למוקד, המוקדן ענה לי שהאוטובוס יצא כבר מהעיר, עניתי לו שאני ממתינה בתחנה החל משעת היציאה של האוטובוס אז או שהנהג דילג על תחנות (ד"א אני מחכה באחת התחנות הראשונות) או שהוא לא יצא אחד מהשניים, והנה תוך כדי שאני בטלפון עם המוקדן שאמר לי שהאוטובוס כבר יצא מהעיר האוטובוס מגיע לתחנה!!! כששאלתי אותו איך זה יתכן הוא אמר לי שזה האוטובוס הבא, אבל זה לא נכון בגלל שההפרש בין האוטובוסים הוא של חצי שעה ועדין לא עברה חצי שעה מיציאת האוטובוס הראשון
בקיצור ש-ק-ר-נ-י-ם-!-!