חדשות בעולם התנקשות פוליטית - ירי בעצרת של טראמפ בפנסילבניה

מצב
הנושא נעול.

אליז

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
טראמפ בריאיון ראשון לעיתון השמרני "וושינגטון אקזמינר" אחרי ניסיון ההתנקשות: "הנאום הבא יכלול מסר של אחדות"

לקראת הוועידה הלאומית הרפובליקנית המתחילה היום במילווקי, אמר טראמפ כי נאומו יענה על "הרגע שההיסטוריה דורשת": "זו הזדמנות לאחד את המדינה. ניתנה לי ההזדמנות הזאת". הוא הסביר: "זו הזדמנות לקרב את כל המדינה, אפילו את כל העולם. הנאום יהיה שונה בהרבה, שונה בהרבה ממה שהיה לפני יומיים".

טראמפ אמר שהמטרה של החלטתו להרים את ידו כשהשירות החשאי הוביל אותו מהבמה, תמונה שהפכה למפורסמת - הייתה לתת לאנשים שם לדעת שהוא בסדר, "ושאמריקה ממשיכה, אנחנו הולכים קדימה, שאנחנו חזקים". הוא שיתף: "האנרגיה שהגיעה מהאנשים שם באותו רגע, הם פשוט עמדו שם. קשה לתאר איך זה הרגיש, אבל ידעתי שהעולם מסתכל. ידעתי שההיסטוריה תשפוט את זה, וידעתי שאני חייב להודיע להם שאנחנו בסדר".

בריאיון נוסף לניו יורק פוסט, טראמפ אמר: "לא הייתי אמור להיות פה, אני אמור להיות מת. הרופא בבית החולים אמר שמעולם לא ראה דבר דומה לזה, הוא קרא לזה נס".

כאן
 

סיפורת

משתמש צעיר
נקודה מעניינת שלא דנו עליה כאן:

קמפיין טראמפ 2024 מבליט מאד אלמנטים נוצריים ומשיחיים, המטה מוציא סרטונים בהם נראה טראמפ מתפלל בכנסיות, גם טראמפ עצמו משתמש הרבה במוטיבים דתיים ובהזכרת שם הא-ל באופן אובססיבי ממש.
טראמפ מצטייר בעיני ההמון הדתי בארה"ב כשליח עליון להציל את אמריקה מהרשע והרוע, דמותו הכוחנית ושוברת המוסכמות תורמת מאד למוטו הזה.
כך שאירוע ההתנקשות ואיתו- נס ההצלה הפלאי שחווה טראמפ, סייעו מאד למנטרה זו,
לא פלא שטראמפ בכל הודעה מזכיר את הא-לוהים ששמר עליו באופן מיוחד,
הרשתות החברתיות הימניות בארה"ב רואות בו כעת כמושיע מיוחד שהא-לוהים משגיח עליו...


ואנו יודעים שאכן הוא שליח, אך לא מאלילי הנצרות ח"ו, אלא מאת אלוקי ישראל לעזור לעם ה' היושב בציון לנצח את אויבנו ומבקשי רעתינו !
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
אריאל כהנא:
ועידת המפלגה הרפובליקנית תתכנס השבוע בעיר מילווקי במדינת ויסקונסין בארה"ב. הכינוס שהחל היום יימשך לכל אורך השבוע, כאשר בשיאו ביום חמישי, דונלד טראמפ, יוכתר באופן רשמי להיות מועמד המפלגה לבחירות לנשיאות בנובמבר. עוד קודם לכן, טראמפ צפוי להודיע היום או מחר מי יהיה מועמדו לתפקיד סגן הנשיא שייבחר, ינאם בפני מליאת הוועידה ביום רביעי.
 

טורונטיאני

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יוצרי ai
הניו יורק פוסט מאשר: לטראמפ חסרה חתיכה באוזן כתוצאה מניסיון ההתנקשות
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
דונלד טראמפ מסביר מדוע הוא שאל על הנעליים שלו בתוך מהומת הירי. תוך כדי הרחקתו מהבמה, נשמע טראמפ אומר: "רגע, אני רוצה בחזרה את הנעליים שלי". "הסוכנים התנפלו עלי כך שהנעליים שלי נפלו", אמר טראמפ, ל NY Post . "והנעליים שלי צמודות לרגל."
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
ידיעה מדהימה ב-cnn: תוגברה לאחרונה האבטחה על טראמפ בגלל מידע על כוונה אירנית להתנקש בחייו. לא נאמר שיש הוכחה לקשר להתנקשות שלשום.

עמית סגל
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
דיווח ב-Punchbowl: הסנאטורים עודכנו בפרטי תחקיר הירי בטראמפ.

בין השאר עולה כי המתנקש ביקר בזירה בימים שקדמו לעצרת ובחן אותה מראש, וכן כי הוא השתמש באמצעי תקשורת מוצפנים וכמעט ולא הייתה לו נוכחות ברשתות החברתיות.

ראש ה-FBI כריסטופר ריי אמר שלא ידוע על קשר זר שניהל היורה, אך טרם התברר מה היה המניע שלו

אסף רוזנצוייג
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
דיווח דרמטי בארה"ב: היורה בטראמפ אותר כאיום עוד לפני ניסיון ההתנקשות.
על פי הפרסום ב"וול סטריט ג'ורנל", המשטרה מצאה את תומס קרוקס, שירה בנשיא, כשעה לפני הירי עם מכשיר למדידת מרחקים, ולאחר מכן איבדה אותו

ישראל היום
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה