התאכזבתי מאוד מהפרסום של אפיקים

  • פותח הנושא les
  • פורסם בתאריך

les

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
כמידי שבוע אני אוהב לעבור על הפרסומות בעיתוני סוף השבוע, באחד מהפרסומות ממש התאכזבתי.
משרד הפרסום אפיקים שלקח על עצמו לפרסם את יין קדם עשה פרסום בשני עמודים. כשראיתי את העמוד הראשון זה עוד עבר את שבט ביקורתי, אמנם כשדפדפתי וראיתי את העמוד השני - "חשכו עיני"... ממש חושך בעינים, לא מתאים לאפיקים.
 

les

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
ע"ז אני מדבר
 

קבצים מצורפים

  • skfA5F3.jpg
    KB 520.9 · צפיות: 24

ROT

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
לי נראה הפוך, בראשונה סתם עוברים הלאה, השנייה עוצרת אותך,
דרך אגב אתה לא הבאת צילום מ"המודיע"
כי בהמודיע הוציאו את הפסוקים, והצבע הרבה יותר חזק ויפה
 

נוי

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
רעיון המוצר בכללותו נראה מוזר בעליל. מיץ ענבים תוסס , וכשר לקידוש?! מעניין אם בכלל ייכנס.
(דורש הרבה חשיבה שיווקית/אסטרטגית)
והביצוע...
והרי לכם עוד דוגמא לנושא שהעלתי בעניין:"מצא את ההבדלים"...
 

les

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
נכתב ע"י ROT;545746:
דרך אגב אתה לא הבאת צילום מ"המודיע"
כי בהמודיע הוציאו את הפסוקים, והצבע הרבה יותר חזק ויפה

מיתד נאמן
 

גולד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
נכתב ע"י נוי;545751:
רעיון המוצר בכללותו נראה מוזר בעליל. מיץ ענבים תוסס , וכשר לקידוש?! מעניין אם בכלל ייכנס.
(דורש הרבה חשיבה שיווקית/אסטרטגית)
והביצוע...
והרי לכם עוד דוגמא לנושא שהעלתי בעניין:"מצא את ההבדלים"...
תוסס עוד מילא,
זה מיץ ענבים בטעמים, כשר לקידוש ??:cool:
 

א ל י

משתמש רשום
אם כבר אפיקים..
במודעה של סנו שהילד לוקח ספר (מעם לועז כמדומני..) מהספריה וכתוב שגם הוא רוצה ללמוד גמרא כבר..
נו באמת, לא יכלו לכוון אותו למדף מתחת, למקום של הגמרות?
 

אלי אלימלך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י ROT;545746:
דרך אגב אתה לא הבאת צילום מ"המודיע"
כי בהמודיע הוציאו את הפסוקים, והצבע הרבה יותר חזק ויפה
חזק ביותר... ומביך שבעיתונים אחרים נתנו לפסוקים לתסוס... מתי יבינו במסדרונות משרדי הפרסום ששימוש בפסוקים ובלשונות כגימיק אינו דבר ראוי ורצוי!
 

רפלקס

משתמש רשום
פרסום וקופי
ד.א. שמתם לב שזה די דומה לרעיון של בולטון שעשו לסלקטד...
 

כוכב103

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
עימוד ספרים
החשיבה השיווקית תמוהה מאוד.
יש להם חומר הרבה יותר בסיסי לטפל בו לפני ארבע כוסות תוססות.
המסר חלש ומוזר מאוד - לכו תשכנעו מישהו להחליך את היין או המיץ המסורתי במשהו בטעמים. ועוד בפסח.
והביצוע- עדיף שלא נדבר, חלש זו מילה טובה בשבילו.

אגב- ראיתם מישהו שותה ארבע כוסות בכוסיות כאלו???
 

דניאל נ

משתמש מקצוען
הרעיון דווקא יפה תשתה כל כוס מה4 כוסות בטעם שונה
זה רעיון אדיר !!!
לי נמאס המיץ ענבים והיין כל שנה ואם אפשר לגוון זה מצוין
 
א

איצה מאייר

אורח
פסח זה לא הזמן למשחקים!
 

~נעמי~

עיצוב גרפי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
D I G I T A L
נראה פרסום לפורים...איחרו את המועד... בפסח נהוג בד"כ שלא מכניסים דברים חדשים וזה ממש לא נשמע רציני המוגז הזה, לפורים הייתי קונה לפסח ודאי מוחלט שלא...
ואגב הכוס- אצלנו נשים וילדים שותים בכוס דומה (זכוכית על רגל עם עיטור כסף)
 

דניאל נ

משתמש מקצוען
נכתב ע"י איצה מאייר;545969:
פסח זה לא הזמן למשחקים!
תשמעו אולי אני לא מבין גדול בעניני מסורת אבל לא נראה לי שיש בעיה לשתוש 4 כוסות ולגוון בטעמים אם למישהו זה מוריד מקדושת החג או שהבחילה מוסיפה לו להתעוררות לתשובה שיערב לו ..
 

א ל י

משתמש רשום
נכתב ע"י דניאל נ;545967:
הרעיון דווקא יפה תשתה כל כוס מה4 כוסות בטעם שונה
זה רעיון אדיר !!!
לי נמאס המיץ ענבים והיין כל שנה ואם אפשר לגוון זה מצוין
אז אולי גם לכזיתות נארגן לך משו לגיוון..;)
מצה בטעם זעתר
מצה בטעם שמנת וקצח
ומצה בניחוח ביגלה שטוחים עם שומשום...
ועוד היד נטויה..:D
 

gol

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
ומה בקשר לפונטים המוזרים?
משהו קרה להםשם!
 

369369

משתמש צעיר
דבר ראשון כל הכבוד להם שסוף סוף יש פרסומת בלי ילדים!!!!

שנית יש להם בעיה רצינית הסטודיו שלהם דרוש סוויטש' רציני

ראיתם את הריטוש הנוראי שהיה בפרסומת המרוץ אל השבת
הריטוש הנוראי בפרסומת של RC שאת הכיפה והשיער הם פשוט יצרו בעזרת מברשות

(נראה לי שתיקנו את זה השבוע)

בקיצור הם משעממים לאחרונה
וחבל דווקא יש להם לקוחות כבדים.
 

יוספי רוזן

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
עוד תופעה מוזרה שבדקתי ב2 עיתוני משפחה: בצד שמאל יש כתם מוזר.
הפונטים חינמיים, הצבעים לא יושבים טוב על השחור (לוגו קשה לקריאה) הקרדיט קטן ולא במקום.
נראה כאילו מישו שם סגר את המודעה מהר מהר כי הלקוח ביקש בלי שינויים ולהשאיר כך...
אגב המיץ ענבים הנ"ל ממש לא חדש יש לי אותו קרוב לשנה כמעט כל שבת.
 

les

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
שמתם לב שבאפיקים הבינו שלא שווה לפרסם את העמוד הזה (לפחות ביתד)...
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

געגוע קיצי • אתגר 138

לוח מודעות

למעלה