השקעות השקעה בנדל"ן דיגיטלי

RuTaxes4You

משתמש רשום
מצרפת לינק למאמר שקראתי בנושא,המבינים פה מה יש לכם לאמר על ההשקעות הנ"ל
ואם משהו יודע מה דעת תורה בענין?
 

יהודית מביתר

משתמש צעיר
מצרפת לינק למאמר שקראתי בנושא,המבינים פה מה יש לכם לאמר על ההשקעות הנ"ל
ואם משהו יודע מה דעת תורה בענין?
ראיתי גם את זה.
אשמח לדעת.
 

משקיע חובב

משתמש חדש
מצרפת לינק למאמר שקראתי בנושא,המבינים פה מה יש לכם לאמר על ההשקעות הנ"ל
ואם משהו יודע מה דעת תורה בענין?
אני לא מבין בזה אבל זה לא מריח לי מכמה סיבות
1. לפי חישוב פשוט 500 דולר לחודש יוצא 6000 דולר לשנה שזה כ 22,000 שקל שנתי. שזה אומר שהחל מהשנה השלישית מרוויחים כ 30% בשנה, אז מילא אם מדובר בהשקעה בסיכון גבוה אולי זה אפשרי אבל לפי מה שהם כותבים אם זה לא מצליח הם מחזירים את הכסף במלואו אז אפשר לומר שלפי דבריהם זה 0 סיכון, וזה ממש לא הגיוני.
2. אם אכן נניח שזו התשואה שהם יודעים לעשות על הכסף אז למה הם לא משקיעים בעצמם או משיגים מימון זול (בנקים למשל) או משיגים משקיעים כבדים לחברה?
3. 70,000₪ לפתיחה וניהול שוטף של אתר נשמע קצת זול... להעסיק בונה אתרים מקצועי, מנהל תוכן ועוד הרבה דברים שצריך בשביל לנהל אתר (גם אם הוא על אבוקדו😁 ).
אז או שיש הרבה קצ'ים נסתרים או שזו רמאות גמורה.
כמו שכתבתי בהתחלה אני ממש לא מבין בזה וכל מה שכתבתי זה רק להדגיש שלפני שניגשים לדבר כזה צריך ללמוד לעומק את כל הנושא ואת הפרטים.
 

שתים

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
בעקרון אתר שיש אליו הרבה כניסות אכן יכול להכניס יפה, אפילו מפרסומות או מדרופשיפינג או משהו דומה.
הבעיה היא שזה צריך להיות בנוי בצורה 1000 אחוז מדוייקת ולהמשיך לתחזק את זה כל הזמן.
אם זה עדכונים שיוצאים וצריך להתאים אליהם, עדכונים בצורת הפרסומות וכו וכו.
בכלל לא עבודה של שגר ושכח.
מעניין מה החוזה איתם, האם זה תלוי זמן (שאז הם יכולים למרוח את הלקוח ולהשאיר אותו עם אתר שלא מקבל כניסות) או תלוי כניסות ופעילות (ואז באמת מעניין למה הם לא משאירים את האתר אצלם).
 
החלפת המידע בפרום הינה בין משקיעים חובבנים, ואינה מהווה תחליף ליעוץ מקצועי.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  21  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה