פוליטי הרפורמה במערכת המשפט • מחאות השמאל

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
בלעדי לינוניוז: רפ״ק מאיר סויסה שהשמאל ניסה לעשות לו שיימינג כשניסה לפנות את חוסמי איילון, מקבל קידום ומתמנה לתפקיד מפקדת תחנת דרום תל אביב. שאפו בן גביר
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
שי קלך:

אחרי שנה של ניכוס ערכים כמו ׳המילואימניקים׳, ׳אחים לנשק׳, ו׳חיל האוויר׳, פוצחת מקהלת השמאל הרדיקלי באומנות ה׳אלטרנטיבה׳ - מילה לועזית יפה שמחליקה היטב בגרון כדי להמתיק את השמדת ערכי היסוד והאתוסים הלאומיים. אחרי שבמשך שנים מנסים להרגיל במישור אישי ל׳אלטרנטיבה׳ אם להיות זכר או נקבה, הרי כמה אלטרנטיבות לאומיות:

1. טקס יום זיכרון אלטרנטי בשיתוף ׳משפחות שכולות פלסטיניות׳.

2. דגל אלטרנטיבי (בתמונה).

3. ואיך לא - טקס יום העצמאות אינטרטיבי - כיבוי המשואות. זה כמובן נועד להכשיר את הקרקע ל
1. ׳מדינה אלטרנטיבית׳ של כל לאומיה, באמצעות 2. ׳בחירות אלטרנטיביות׳ - הקמת ממשלת צללים שתפיל ממשלה נבחרת בבחירות עכשיו׳. יש לי הצעה אלטרנטיבית ליום העצמאות הבא - לצד מטס מפואר של חיל האוויר, להשיב את מצעדי צה״ל מלאי הרוממות לרחובה של עיר: ירושלים, תל אביב, באר שבע וחיפה תחילה.

רוצים לדעת אם לשמוח או לא ביום העצמאות? תשאלו את יהושע שני, אביו של סרן אורי שני הי״ד:

״זה היה יום הזיכרון הראשון שלי, הגענו להר הרצל, חלקה ד' 8 עם בונצל, זוסמן, סלוטניק, לייטר ועוד. חששתי מאד אבל יצאנו מבית העלמין עם כוחות אדירים, הרגשתי שכל עם ישראל בא להיות איתנו, כל האומה עומדת ומצדיעה לנופלים, זה נתן לי כח אדיר. יש לנו על מה לשמוח, להרים את הראש, לחגוג באון, בעוצמה, להודות על המדינה. חזרנו מבית העלמין, לבשנו חג והלכנו לטקסים ואחר כך לסעודת חג, לשיר ולשמוח. היום שעברנו לא החליש אותנו אלא נתן לנו כוחות אדירים. השנה נרים את הדגל גבוה יותר מכל שנה אחרת. הרמת הדגל ביום העצמאות הזה צריך להיראות עד רפיח, עד דרום לבנון, עד לטהרן. אם אנחנו צריכים לראות את הדגל בגאון, אנחנו לא נחלים, אנחנו מתחזקים. זוקפים קומה. בבואתם לציוו לנו את החיים. בשבילנו, בשבילם, בשביל מדינת ישראל והדורות הבאים".

1715695348018.png
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  3  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה