פוליטי הרפורמה במערכת המשפט • מחאות השמאל

קצר ולענין

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
ח״כ אוהד טל הנופש במושב רמות עם רה״מ, לגלסנר ב׳קול ברמה׳: ״מה שקרה אמש היה מדהים. חדר האוכל היה מלא עד אפס מקום במגוון אנושי של החברה בישראל, וההורים הסבירו לילדים שהמוחים מפגינים נגד רה״מ אבל זה כבר נמאס ועובר את הגבול. מסתבר שרוב העם באמת מאס בדרך שהצד השני מתבטא״.
 

קצר ולענין

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
יהודה שלזינגר: לשכת לוין פנו אמש והבוקר ללשכת גנץ בבקשה לתאם פגישה ולא נענו. בלשכת גנץ אומרים: אכן פנו. זה נראה לנו כמו משחק.
בני גנץ ב׳ערוץ 12׳ - ״הפנייה של יריב לוין היא ספין, בינתיים תוקפים את הקצינים וחותרים להשמיד את המערכת שמגינה עליהם״.
 

הללוהו ב ו

משתמש מקצוען
בני גנץ ב׳ערוץ 12׳ - ״הפנייה של יריב לוין היא ספין, בינתיים תוקפים את הקצינים וחותרים להשמיד את המערכת שמגינה עליהם״.
עליהם ולא לו, אף אתה הקהה את שיניו - למה לא גינה מספיק סרבנות?
 

קצר ולענין

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
׳ערוץ 14׳: דרמה מאחורי הקלעים: גלנט במסר לחרדים: ״בלי הסכמה על הוועדה לבחירת שופטים - אין חוק גיוס״.

מיכאל שמש: מאחורי הקלעים של הודעות ההכחשה שפרסמו החרדים: נתניהו הבטיח היום לחרדים שיאשר את חוק הגיוס לפני המשך קידום הרפורמה, אבל ביקש מהם להוציא הכחשה פומבית לדיווחים לפיהם הם יעכבו את כל החקיקה בכנסת. החרדים הסכימו.

בכיר חרדי לישי כהן: ״נתניהו התחייב לנו במהלך היום שחוק הגיוס יעבור בפתח כנס החורף של הכנסת. בלשכתו ביקשו הכחשה גורפת לדרישות שלנו, סירבנו. גם בהודעה שיציאה דרשנו שייכנס נושא הגיוס וכך היה״.
 

ספידי

משתמש מקצוען
חוק הגיוס: נציגי הסיעות החרדיות, משרד הביטחון ומשרד האוצר צפויים להיפגש מחר כדי לפתור את המחלוקות ולהגיע להסכמות סביב ניסוח החוק. גורם המעורה בפרטים: כל אחד מהצדדים מתבצר בעמדתו. (סולימאן מסוודה).
 

ספידי

משתמש מקצוען
ישראל כהן: ‏יאיר לפיד מייצר פייק תחת שנאה ורעל ונופל שוב לבור שהוא פוער. לפיד יוזם היום דיון מיוחד בכנסת בפגרה בנושא ״הדרת נשים בעקבות עלייה דרמטית בפגיעה בנשים״. הדיון מגיע שעה אחרי שנחשפים השקרים על סיפורי הדרת נשים. זה מזכיר את הנפילה של לפיד מהיריקה בבית שמש.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
הודעה מטעם היועצת המשפטית לממשלה: אישור ייצוג נפרד לשר המשפטים וסגן ראש הממשלה, יריב לוין, בעתירות העוסקות בתיקון לחוק יסוד השפיטה בעניין עילת הסבירות.
בהמשך לבקשתו של שר המשפטים, הודיעה לו היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, כי נוכח פערי העמדות המסתמנים ביחס לעתירות נגד התיקון לחוק יסוד השפיטה, הממשלה תוכל להסתייע בייצוג נפרד בעתירות אלה. החלטת היועצת המשפטית לממשלה מבוססת על כך שמדובר באירוע חריג נוכח העובדה שהעתירות עוסקות בסוגיות חוקתיות משטריות תקדימיות ורגישות במיוחד, אשר ייבחנו על ידי הרכב מלא של בית המשפט העליון.
 

shimשימי

משתמש סופר מקצוען
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
יריב לוין מנסה לעשות סיבוב על אסתר חיות?
אבישי גרינצייג: עו״ד אילן בומבך ייצג את הממשלה בעתירה על עילת הסבירות. ‏למה זה דרמטי? ‏בומבך נמצא ברשימת המניעויות של השופט גרוסקופף. ‏אם גרוסקופף ייאלץ לפסול את עצמו, שופט נוסף ייאלץ לצאת מן ההרכב כדי שהמספר ייוותר אי זוגי. ‏השופטת הכי פחות ותיקה היא רות רונן, שתיאלץ אם כך לא לדון בתיק.
רות רונן היא אקטביסטית ודאי, וגרוסקופף הוא חצי חצי,
 

מטב

משתמש מקצוען
מחד גיסא:
יאיר לפיד: ראש הממשלה צריך להודיע שכל שר או חבר כנסת שיתקוף את הרמטכ״ל ואת מפקדי צה״ל יפוטר מתפקידו בו במקום. ההתקפות הנבזיות והשיקריות עליו בימים האחרונים, כולל היום, של שרים בכירים בממשלה, ח״כים בקואליציה ואפילו בנו של ראש הממשלה, הן פגיעה ישירה בצבא, בחברה הישראלית, בחוסן הלאומי ובבטחון הלאומי. שום דבר לא קדוש בעיני האנשים האלה. אין להם גבולות.

ומאידך גיסא:
ח"כ רם בן ברק מיש עתיד בגל״צ‬⁩: "נתניהו במעשים שלו גורם למדינת ישראל יותר נזק יותר מכל אויבינו. הוא מפורר אותנו מבפנים ואין לנו איך להתמודד עם זה"


:unsure:
 

מטב

משתמש מקצוען
ישי כהן: גורם חרדי בכיר המעורב בסוגיית חוק הגיוס: ״גלנט ובכירים במטכ״ל התבטאו באוזננו בימים האחרונים שלא יהיה ניתן לקדם את חוק הגיוס במתכונת המתכוננת, שצה״ל לא יעמוד במחאות שיכללו סירוב לגיוס מצד המתנגדים. מדובר בגורמים שבעבר תמכו במתווה שלנו״. מתחיל לקבל את התחושה שאנחנו מתקרבים לרגע שהחרדים יינסו להתקרב למתווה גנץ (ללא חובת התנדבות).
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
סרטון של נשות ׳אחים לנשק׳ מתפרסם ברשת. בסרטון הנשים מתגרות בחרדים תוך כדי שירה באוטובוס.

אבי רבינא: ״אויבים לנשק. הכרתי עד היום מעט מאוד יהודים עם כזו שנאה. מפקפק ביהדותם״.
נווה דרומי: ״לא זכור לי ארגון שמוקדש בכזו רמה לפירוק החברה הישראלית תוך כדי נקיטת פרקטיקות אלימות. שם את לה פמיליה ולהבה בכיס הקטן״.
תגובות נוספות של סרטון נשות ׳אחים לנשק׳ - יקי אדמקר: ״סוף סוף האנשים האלה חושפים את פרצופם, שנאה שנאה שנאה. כל מילה נוספת מיותרת״. משה גלסנר: ״מילים גבוהות על ערכים, ובפועל - חבורה נאלחת, שחוץ מרשעות ושנאה (עם חיוך אווילי מרוח), אין להם שום מרכולת. גועל נפש!״.

עוד תגובות לסרטון של ׳אחים לנשק׳ - ישי כהן: ״להיכנס לאזורים חרדים ולעלות לאוטובוסים ולשיר באוזניהם של גברים שמקפידים לא לשמוע שירת נשים - זו בריונות. אלימות. אלימות דתית. בגלל מעטים, שאכן מתנהגים בצורה לא ראויה בלשון המעטה, מענישים (קולקטיבית) חפים מפשע שלא עשו רע לאיש. גיבורים על חלשים. מחפשים אלימות. תתביישו״.

מנדי ריזל: ״תתארו לכם גרמנים עולים לאוטובוס של יהודים ומתחילים להקניט אותם בשירים - והכל מתוך סטריאוטיפים ודעות קדומות. היו פה גינויים מקיר לקיר. אז הסרטון של אחים לנשק באוטובוס של החרדים מזעזע לא פחות. ביריונים, חלאות מדושני עונג שיותר מידי משעמם להם בחיים. להקיא מכם״. שימי שפר: ״הקבוצה שגורמת הכי הרבה נזק למחאה״.
 

מטב

משתמש מקצוען
תגובות נוספות:

שמעון ריקלין: ראיתי את הסרטון של חבורת הפורעים בשם אחים לנשק מציקים לחרדים. ורציתי לומר שהם מנוולים חסרי לב ומוסר בסיסי. ועוד רציתי לומר שתמונות כאלו היו הגיוניות בגרמניה. לא במדינת היהודים

עטרה גרמן: מבין שלל האמירות החמורות, המיצגים המזעזעים, והצעדים ההזויים, זו שעתם המכוערת במיוחד של אנשי אחים לנשק. הפגנה כלפי אנשים, בשר ודם, שמחזיקים באמונה, ולהעליב ולפגוע בכבודם, זה בתחתית הרשימה .
 

מטב

משתמש מקצוען
אבישי גרינצייג חשף ב׳כאן 11׳: עו״ד אליעד שרגא יו״ר התנועה לאיכות השלטון, כפה על עובדי התנועה לחתום על חוזי עבודה חדשים, שהם מתחייבים להשתתף בהפגנות שהחלו סביב חקירות רה״מ נתניהו. התנועה אף עיכבה את שכרם של העובדים עד שיסכימו לחתום על החוזה החדש.

אחרי חשיפת אבישי גרינצייג - הקרן של מוריס קהאן, שתרמה מיליונים לתנועה לאיכות השלטון מגיבה: ״אם הדברים נכונים, אנחנו מסתייגים מהדברים לגמרי. נדרוש הבהרות״.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
אריאל כהנא: הרמטכ"ל, הרצי הלוי, הנחה להדיח מצה"ל שני תתי אלופים במילואים שהתנו את המשך שירותם בעצירת הרפורמה המשפטית. מדובר בקצינים במילואים שקיבלו בהליך מזורז את הדרגה עקב ההערכה לתפקידיהם המרכזיים ולאופן שביצעו אותו. אלא שבמקביל השניים פעלו באופן אקטיבי לשכנע עוד חיילים וקצינים להימנע משירות כל עוד החקיקה נמשכת.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קז

א הֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב יֹאמְרוּ גְּאוּלֵי יי אֲשֶׁר גְּאָלָם מִיַּד צָר:ג וּמֵאֲרָצוֹת קִבְּצָם מִמִּזְרָח וּמִמַּעֲרָב מִצָּפוֹן וּמִיָּם:ד תָּעוּ בַמִּדְבָּר בִּישִׁימוֹן דָּרֶךְ עִיר מוֹשָׁב לֹא מָצָאוּ:ה רְעֵבִים גַּם צְמֵאִים נַפְשָׁם בָּהֶם תִּתְעַטָּף:ו וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם יַצִּילֵם:ז וַיַּדְרִיכֵם בְּדֶרֶךְ יְשָׁרָה לָלֶכֶת אֶל עִיר מוֹשָׁב:ח יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:ט כִּי הִשְׂבִּיעַ נֶפֶשׁ שֹׁקֵקָה וְנֶפֶשׁ רְעֵבָה מִלֵּא טוֹב:י יֹשְׁבֵי חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל:יא כִּי הִמְרוּ אִמְרֵי אֵל וַעֲצַת עֶלְיוֹן נָאָצוּ:יב וַיַּכְנַע בֶּעָמָל לִבָּם כָּשְׁלוּ וְאֵין עֹזֵר:יג וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:יד יוֹצִיאֵם מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק:טו יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:טז כִּי שִׁבַּר דַּלְתוֹת נְחֹשֶׁת וּבְרִיחֵי בַרְזֶל גִּדֵּעַ:יז אֱוִלִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ:יח כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת:יט וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:כ יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם:כא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:כב וְיִזְבְּחוּ זִבְחֵי תוֹדָה וִיסַפְּרוּ מַעֲשָׂיו בְּרִנָּה:כג יוֹרְדֵי הַיָּם בָּאֳנִיּוֹת עֹשֵׂי מְלָאכָה בְּמַיִם רַבִּים:כד הֵמָּה רָאוּ מַעֲשֵׂי יי וְנִפְלְאוֹתָיו בִּמְצוּלָה:כה וַיֹּאמֶר וַיַּעֲמֵד רוּחַ סְעָרָה וַתְּרוֹמֵם גַּלָּיו:כו יַעֲלוּ שָׁמַיִם יֵרְדוּ תְהוֹמוֹת נַפְשָׁם בְּרָעָה תִתְמוֹגָג:כז יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ כַּשִּׁכּוֹר וְכָל חָכְמָתָם תִּתְבַּלָּע:כח וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם יוֹצִיאֵם:כט יָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וַיֶּחֱשׁוּ גַּלֵּיהֶם:ל וַיִּשְׂמְחוּ כִי יִשְׁתֹּקוּ וַיַּנְחֵם אֶל מְחוֹז חֶפְצָם:לא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:לב וִירֹמְמוּהוּ בִּקְהַל עָם וּבְמוֹשַׁב זְקֵנִים יְהַלְלוּהוּ:לג יָשֵׂם נְהָרוֹת לְמִדְבָּר וּמֹצָאֵי מַיִם לְצִמָּאוֹן:לד אֶרֶץ פְּרִי לִמְלֵחָה מֵרָעַת יֹשְׁבֵי בָהּ:לה יָשֵׂם מִדְבָּר לַאֲגַם מַיִם וְאֶרֶץ צִיָּה לְמֹצָאֵי מָיִם:לו וַיּוֹשֶׁב שָׁם רְעֵבִים וַיְכוֹנְנוּ עִיר מוֹשָׁב:לז וַיִּזְרְעוּ שָׂדוֹת וַיִּטְּעוּ כְרָמִים וַיַּעֲשׂוּ פְּרִי תְבוּאָה:לח וַיְבָרֲכֵם וַיִּרְבּוּ מְאֹד וּבְהֶמְתָּם לֹא יַמְעִיט:לט וַיִּמְעֲטוּ וַיָּשֹׁחוּ מֵעֹצֶר רָעָה וְיָגוֹן:מ שֹׁפֵךְ בּוּז עַל נְדִיבִים וַיַּתְעֵם בְּתֹהוּ לֹא דָרֶךְ:מא וַיְשַׂגֵּב אֶבְיוֹן מֵעוֹנִי וַיָּשֶׂם כַּצֹּאן מִשְׁפָּחוֹת:מב יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ וְכָל עַוְלָה קָפְצָה פִּיהָ:מג מִי חָכָם וְיִשְׁמָר אֵלֶּה וְיִתְבּוֹנְנוּ חַסְדֵי יי:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה