אני קבלתי את זה במייל,איפה זה התפרסם?
טעות חמורה!!!קראתי והתערערתי ואז התחזקה אצלי תובנה חשובה-
אף פעם אין להעריץ רב ודמות בישראל אלא רק תורה של רב!
ובפרט אצל בעלי תשובה שהם ודאי לא בבחינת צדיקים גמורים שליבם ברשותם אלא כמו רוב ישראל הם נמצאים במלחמת היצרים ואין ערבות שלא יכשלו!
התורה היא אמת תמידית אבל האדם מועד.
ועוד משהו קטן שרציתי להוסיף,מנסה לענות תשובה קצרה, בתור אחת שמכירה את השיטה הזאת מקרוב,
אחד מהדברים שאמר ר' נחמן בצוואה שלו זה שלא יהיה אדמו"ר אחר, מפני שהשיטה של ברסלב היא שיטה כ"כ עדינה, ואפשר לעוות אותה כ"כ בקלות.
ולמרות הצואה קמו אנשים שניסו להמשיך או לשנות והיו תוצאות מזעזעות.
כיום מלבד ה"שקוף" המקורי במבוא חורון
קיימות נשים חרדיות חזקות, שעברו על השיטה הזאת ומטפלות בה בצורה מבוקרת ובריאה.
מסננות את התכנים הלא קשורים וכו',
הדבר החזק והנכון שנלמד משקוף, הוא הרעיון להתמודדות שלנו מול הרגש, לא לדחוק אותו, לא להעלים ולא להתעלם
לדעת שהוא קיים, להתמודד איתו, וככה להיות רגועים יותר,
להבין שכשנפגעים לא בהכרח פגעו בנו, זה תלוי גם בפרשנות שלנו וכו'
על השיטה המקורית עצמה יצאו מלא רבנים, ודברו נגד,
לעומת זאת יש הרבה שמטפלות כביכול בשיטה שקוראים לה שקוף אבל היא לא השיטה המקורית אלא בנויה בצורה הלכתית ונכונה על השיטה המקורית.
וגם אותם נשים מסכימות עם החסרונות הרציניים הקיימים בשיטה המקורית ובממציא שלה.
לא קראתי את התגובה שלו, רק את התגובות שלכם.מנסה לענות תשובה קצרה, בתור אחת שמכירה את השיטה הזאת מקרוב,
אחד מהדברים שאמר ר' נחמן בצוואה שלו זה שלא יהיה אדמו"ר אחר, מפני שהשיטה של ברסלב היא שיטה כ"כ עדינה, ואפשר לעוות אותה כ"כ בקלות.
ולמרות הצואה קמו אנשים שניסו להמשיך או לשנות והיו תוצאות מזעזעות.
כיום מלבד ה"שקוף" המקורי במבוא חורון
קיימות נשים חרדיות חזקות, שעברו על השיטה הזאת ומטפלות בה בצורה מבוקרת ובריאה.
מסננות את התכנים הלא קשורים וכו',
הדבר החזק והנכון שנלמד משקוף, הוא הרעיון להתמודדות שלנו מול הרגש, לא לדחוק אותו, לא להעלים ולא להתעלם
לדעת שהוא קיים, להתמודד איתו, וככה להיות רגועים יותר,
להבין שכשנפגעים לא בהכרח פגעו בנו, זה תלוי גם בפרשנות שלנו וכו'
על השיטה המקורית עצמה יצאו מלא רבנים, ודברו נגד,
לעומת זאת יש הרבה שמטפלות כביכול בשיטה שקוראים לה שקוף אבל היא לא השיטה המקורית אלא בנויה בצורה הלכתית ונכונה על השיטה המקורית.
וגם אותם נשים מסכימות עם החסרונות הרציניים הקיימים בשיטה המקורית ובממציא שלה.
שלב ו - מי שמחפש מידע על השיטה מגיע לאשכול קורא את המאמר את התגובות ומגבש את דעתושלב א - להביא מאמר מזעזע
שלב ב - הזדעזעות קולקטיבית של כל חברי הפורום
שלב ג - ציטוט של חז"לים ואמרות מגדולי הדורות והקבלתם לנאמר לעיל
שלב ד - חברים אחרים בפורום מנסים לאזן ש'זה לא כזה נורא כמו שאמרו' או 'רק סדנה X היא גרועה, אבל סדנה Z היא מעולה ומועילה' וכדו'
שלב ה - המזדעזעים משלב ב' מזדעזעים עוד יותר מכך שישנם כאלו המעזים להקהות את רגש ההזדעזעות הקולקטיבי הפורץ ממקרא כאלו דברים קשים
שלב אחרון - הנושא נעול
כרוניקה של שטחיות
זה לא שלב הכרחי.שלב ו - מי שמחפש מידע על השיטה מגיע לאשכול קורא את המאמר את התגובות ומגבש את דעתו
ומשום כך הוא נועד להיות שטחי, וודאי בענייני נפשות.זה פורום ציבורי
?לסתום פיות?
לשקוף יש אלפי בוגרים.מזעזע
מידי פעם היו טיפטופים נגד שקוף
אבל מה שמתואר כאן מטלטל!!
מישהו יודע לומר עוד מטפלים או דמויות ציבור שהם תלמידים של שקוף?
חיה הרצברג- זה שיטת שקוף?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: