הרבה זמן לא העליתי תמונה....

eden7115

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
נכתב ע"י צל99;631522:
מה זה "אומנותית"??

אומנות הוא שם כולל לפעילויות האנושיות שאינן נעשות על פי תבנית פעולה קבועה, מחייבת ומוגדרת מראש, אלא נתונה לשיקול דעתו, פרשנותו ויצירתיותו של האמן (אָמָּן או אֳמָן, יש לקרוא: אוֹמָן), ומתבססת על כשרונו המיוחד. עם זאת, יכולה להעשות (ולמעשה אכן נעשית) על פי כללים ובמגבלות (לעתים חמורים), שבמסגרתם מתבטא חופש היצירה של האמן. בתחום האמנות נכללים ענפים רבים ומגוונים, ובשל כך האמנות תופסת מעמד מרכזי בתרבות האנושית. האמנות קשורה בטבורה עם האסתטיקה.
מתוך ויקיפדיה.
 

*לאה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
תמונה יפה מאוד וילד מדהים (גם בש"ל וגם בצבעוני) אהבתי!
נכתב ע"י צל99;631522:
מה זה "אומנותית"??
נכתב ע"י צל99;631875:
אז למה הראשונה יותר "אומנותית" ??
כי...."באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה" :)
 

עפרה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
לטעמי כמישהי שלא מבינה בכלל בצילום, משהו בתמונה הראשונה יצא לא מוצלח - ובגלל שביקשת למקד אני אנסה למקד מבחינה אומנותית: השחור מדי בפה מבליט משהו שאין עניין שיהיה בולט, השחור מדי בעיניים לא מוסיף, (כאילו מה שאנחנו רואים בעיקר בפנים זה השקע שבין השפתיים והעיגולים שמסביב לעדשות העין, ואלו לא החלקים הכי מרגשים בפנים), והשיער יצא קש בגלל הקונטרסט הגבוה.
בתמונה הש"ל שהעלו אח"כ העיניים והפה יפים ומביעים הרבה יותר.

מה שיפה בש"ל זה שהוא ממקד לחלקים מסוימים. בתמונה הצבעונית מרגישים את כל חלקי הפנים, בתמונה הש"ל שהועלתה בהתחלה מרגישים שני חלקים שהם בעצם שוליים, בתמונה הש"ל שהעלו בהמשך האשכול מרגישים את העיניים ואת הפה, שאלו באמת החלקים היפים והמביעים וטוב שהם מושכים תשומת לב.
 

M.TS

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
אהבתי מאד את הראשונה!
כמו שהזכירו מעלי, הוספת ההצללה בלחי הימנית תעלה את התמונה בעוד רמה.
 

אולפני shir

משתמש רשום
בס"ד
כאחת מהצד- שלא מבינה יותר מידי בצילום
אני מוכרחה לציין שהתמונה הראשונה מקסימה לטעמי !
איני חולקת על כל המקצוענים...
אולם לפעמים יש לקחת בחשבון שהרבה לקוחות צילום שאינם מבינים בכל המילים המקצועיות הללו מתרשמים מיופי כללי של ציום וממתיקות.. ולדעתי- בתמונה הראשונה יש את זה הרבה מאוד!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  19  פעמים

לוח מודעות

למעלה