הקלטה באירוע

שלמה בלושטיין

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
מישהו יכול להסביר לי בפירוט איך מקליטים באירוע ממיקסר אם אפשר בכל המיקסרים להקליט עם כבל rca או שלא ועם איזה כבל כן אפשר
איזה עוד אפשרויות יש בדיוק עם איזה כבלים ואיזה חיבורים ואיפה מחברים אותם
והאם מישהו יודע אם אפשר להקליט בטאבלט או לא וביוק איך מקליטים ואיך מחברים בפירוט?
וכן האם צריך בשביל זה טאבלט או מחשב חזק מאד ויקר או שגם פשוטים וזולים יהיו טובים
כמובן זה לא בשביל חתונות אלא בשביל אירועים קטנים כמו שבע ברכות ובר-מצוות וכדו'
תודה ענקית מראש
 

יוסי אבגדה

משתמש רשום
בכל מיקסר ממוצע יש יציאות rca, (תוודא שאתה מחבר ביציאות ולא בכניסות, זה 4 חורים אחד ע"י השני 2 כניסות ו-2 יציאות) עכשיו השאלה במה אתה מקליט, אם במכשיר הקלטה כלשהוא, תבדוק מה הכניסות שלו, אם pl (בדרך כלל) אז אתה צריך כבל זוג pl-rca ואז אתה פשוט מחבר ומפעיל הקלטה.
אם יש לך יציאות מיותרות במיקסר של pl כגון גרופים או סאבים וכו'. אתה יכול א"כ להקליט ג"כ ע"י זוג חוטים pl-pl, ובמקרה שכזה אתה צריך לוודא בכל ערוץ שהוא נשלח ליציאה זו שממנה אתה מקליט, ע"י לחיצה על כפתור שממוקם מעל כל פיידר של כל ערוץ. המעלה היא בצורה הזאת שבד"כ יש לך שליטה על ווליום ההקלטה ע"י פיידרים, משא"כ אם אה מוציא מ-rca בדרך כלל זה משתנה עם הווילום הכללי - main.
אם אתה מקליט במחשב או טאבלט עם תוכנה המותקנת, אתה צריך כרטיס קול שאתה מחבר אליו את ה-pl או rca שהוצאת מהמיקסר ואותו אתה מחבר בחיבור USB למחשב, מה שכן בכזה מקרה אתה צריך להתקין במחשב דרייבר של הכרטיס קול הספציפי שאתה משתמש בו, וכן להגדיר בתוך התוכנה שהכניסה תהיה ע"י דרייבר זה.
 

שלמה בלושטיין

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
תודה ענקית רק אם אפשר לסביר לי אם אפשר להקליט בטאבלט או לא וראיתי שמוכרים כרטיס קול לאייפד זה טוב או שצריך רק לאייפד מסוים, וחוץ מזה מה התכוונת גרופים וסאבים וכן איפה מחבריםלמחשב באיזה חור,
והאם אפשר להקליט במחשב או בטאבלט ללא כרטיס קול ישירות מהמיקסר או לא?
 

יוסי אבגדה

משתמש רשום
אם יש לך תוכנת הקלטה בטאבלט אפשר ואם לא אז לא, זה לא משנה טאבלט או מחשב, (יכול להיות שמבחינת נוחות יש הבדלים), כרטיס קול - צריך כרטיס קול חיצוני שאפשר לחברו ע"י כבלים למיקסר ובצידו השני יש חוט USB שמתחבר למחשב/טאבלט.

להקליט ישירות למחשב בלי כרטיס קול האופציה היחידה היא רק עם pl קטן לחור של האוזניות, וזה לא מומלץ בכלל.

גרופים וסאבים הם יציאות שיש במיקסר כמו שיש יציאות לרמקולים ראשיים (main) יש גם יציאות למוניטורים וכו' אז יש גם גרופים וסאבים. ואפשר להגדיר כל ערוץ לאן שהוא יצא.

אם זה אירוע ראשון שלך, תבקש מזה ששם לך את ההגברה, שיראה לך את כמה הדברים הבסיסיים שתדע לתמיד.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קג

א לְדָוִד בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי וְכָל קְרָבַי אֶת שֵׁם קָדְשׁוֹ:ב בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי וְאַל תִּשְׁכְּחִי כָּל גְּמוּלָיו:ג הַסֹּלֵחַ לְכָל עֲוֹנֵכִי הָרֹפֵא לְכָל תַּחֲלֻאָיְכִי:ד הַגּוֹאֵל מִשַּׁחַת חַיָּיְכִי הַמְעַטְּרֵכִי חֶסֶד וְרַחֲמִים:ה הַמַּשְׂבִּיַע בַּטּוֹב עֶדְיֵךְ תִּתְחַדֵּשׁ כַּנֶּשֶׁר נְעוּרָיְכִי:ו עֹשֵׂה צְדָקוֹת יי וּמִשְׁפָּטִים לְכָל עֲשׁוּקִים:ז יוֹדִיעַ דְּרָכָיו לְמֹשֶׁה לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל עֲלִילוֹתָיו:ח רַחוּם וְחַנּוּן יי אֶרֶךְ אַפַּיִם וְרַב חָסֶד:ט לֹא לָנֶצַח יָרִיב וְלֹא לְעוֹלָם יִטּוֹר:י לֹא כַחֲטָאֵינוּ עָשָׂה לָנוּ וְלֹא כַעֲוֹנֹתֵינוּ גָּמַל עָלֵינוּ:יא כִּי כִגְבֹהַּ שָׁמַיִם עַל הָאָרֶץ גָּבַר חַסְדּוֹ עַל יְרֵאָיו:יב כִּרְחֹק מִזְרָח מִמַּעֲרָב הִרְחִיק מִמֶּנּוּ אֶת פְּשָׁעֵינוּ:יג כְּרַחֵם אָב עַל בָּנִים רִחַם יי עַל יְרֵאָיו:יד כִּי הוּא יָדַע יִצְרֵנוּ זָכוּר כִּי עָפָר אֲנָחְנוּ:טו אֱנוֹשׁ כֶּחָצִיר יָמָיו כְּצִיץ הַשָּׂדֶה כֵּן יָצִיץ:טז כִּי רוּחַ עָבְרָה בּוֹ וְאֵינֶנּוּ וְלֹא יַכִּירֶנּוּ עוֹד מְקוֹמוֹ:יז וְחֶסֶד יי מֵעוֹלָם וְעַד עוֹלָם עַל יְרֵאָיו וְצִדְקָתוֹ לִבְנֵי בָנִים:יח לְשֹׁמְרֵי בְרִיתוֹ וּלְזֹכְרֵי פִקֻּדָיו לַעֲשׂוֹתָם:יט יי בַּשָּׁמַיִם הֵכִין כִּסְאוֹ וּמַלְכוּתוֹ בַּכֹּל מָשָׁלָה:כ בָּרְכוּ יי מַלְאָכָיו גִּבֹּרֵי כֹחַ עֹשֵׂי דְבָרוֹ לִשְׁמֹעַ בְּקוֹל דְּבָרוֹ:כא בָּרְכוּ יי כָּל צְבָאָיו מְשָׁרְתָיו עֹשֵׂי רְצוֹנוֹ:כב בָּרְכוּ יי כָּל מַעֲשָׂיו בְּכָל מְקֹמוֹת מֶמְשַׁלְתּוֹ בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

יוקרה בשולחן החג • פרס לזוכה • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה