לא בא לי להגיב לטיעונים כאלו. ממש סליחה.לגבי בי"ת - אף אחד לא יודע האם סגר כזה או אחר הוא יעיל יותר או פחות, והאם זה מונע תחלואה.
לא בא לי להגיב לטיעונים כאלו. ממש סליחה.לגבי בי"ת - אף אחד לא יודע האם סגר כזה או אחר הוא יעיל יותר או פחות, והאם זה מונע תחלואה.
מצוין שערכתם את ההודעה, היא אכן לא היתה ראויה.לא בא לי להגיב לטיעונים כאלו. ממש סליחה.
מצוין שערכתם את ההודעה, היא אכן לא היתה ראויה.
ולגבי הודעתכם המתוקנת: אם לא מעוניינים להגיב, אז לא מגיבים.
לכתוב תגובה כזו זה במילים אחרות: מאוד בא לי להגיב אבל אין לי כל כך מה.
אז תנו לי להרגיע אתכם, באמת אתם לא חייבים להגיב.
מה הקשר?אם כך אז מה הדיון.
רוצים להעניש את בני ברק, ואת כל החרדים, עושים את זה דרך סגרים, והכל בסדר.
זה משפט שאפשר לכתוב אותו בשורה אחת, בשביל מה אשכול שלם והודעות ארוכות (שמפתות אחרים להתייחס לזה ברצינות, ולהגיב, וכו')
אוקיי.כזכור, התייחסתי למשפט הזה:
"אף אחד לא יודע האם סגר כזה או אחר הוא יעיל יותר או פחות, והאם זה מונע תחלואה".
י שפתרונות אחרים. הסגר "הנוכחי" לא תמיד יעיל.אוקיי.
אז בבקשה, כמה דוגמאות אקראיות מתוך רבות מספור:
מתוך האתר הרשמי של איגוד רופאי בריאות הציבור בישראל: יש פתרון ליציאה מהמשבר והוא לא סגר
מנכ"ל בית החולים טוען: הסגר הנוכחי אינו יעיל
ראש עיריית ירושלים: "סגר זה עונש קולקטיבי שהוכח כלא יעיל"
אף אחד לא ביקש ממך להגיב!!אם כך אז מה הדיון.
רוצים להעניש את בני ברק, ואת כל החרדים, עושים את זה דרך סגרים, והכל בסדר.
זה משפט שאפשר לכתוב אותו בשורה אחת, בשביל מה אשכול שלם והודעות ארוכות (שמפתות אחרים להתייחס לזה ברצינות, ולהגיב, וכו')
י שפתרונות אחרים. הסגר "הנוכחי" לא תמיד יעיל.
טענה עקרונית שלא בטוח בכלל שסגרים עוזרים למניעת תחלואה, היא פשוט משונה.
למשל באשכול סמוך מועלית כעת טענה, שאחרי הסגר הרי יהיו מוכרחים לפתוח שוב, ואז תחזור התחלואה.
אבל לטעון שלא בטוח כלל שסגרים מועילים למניעת מגיפות, זה כמו לומר "לא בטוח בכלל שאנטיביוטיקה מועילה לחיידקים".
לפעמים אנטיביוטיקה איקס לא מועילה לחיידק וואי, אסור גם שיהיה אובר טיפול אנטיביוטי. לא קשור.
יש עיר קטנה בשם בית שמש שהיתה בסגר בשלהי ניסן תש''פכזכור, התייחסתי למשפט הזה:
"אף אחד לא יודע האם סגר כזה או אחר הוא יעיל יותר או פחות, והאם זה מונע תחלואה".
אז שנשב בחיבוק ידיים ולא ננסה לעשות כלום?שום דבר לא יעזור.
אם רוצים להציק ולחפש שעיר לעזאזל יש מיליון רדכים לעשות את זה
לא. השאלה היא אם מודל כזה או אחר יפתור את הבעיה. הרי אם בא להם הם ישנו את הכללים יום למחרתאז שנשב בחיבוק ידיים ולא ננסה לעשות כלום?
נכון. אבל אם נניח באים החרדים ואומרים הרמזור הזה עושה לנו עוול ואנחנו לא מסכימים אתו. אז יאמרו להם "אז מה כן?"לא. השאלה היא אם מודל כזה או אחר יפתור את הבעיה. הרי אם בא להם הם ישנו את הכללים יום למחרת
לגבי 1 צריך באמת לבדוק את הנתונים. המטרה היא לגבש מתווה הגיוני ולא מתווה שמאדים/משחיר דווקא מקומות חרדיים. אבל אם נסכים שזה מתווה יותר הגיוני, גם יהיו מקומות חרדיים יותר בעייתיים, אין שום בעיה שיטפלו בהם בהתאם, אבל שיהיה בשקיפות ובהיגיון. נראה לי שכבר כתבתי את זה כאן לעיל.אשתדל להתייחס ענינית
1. אם המטרה היא להוריד את הערים החרדיות מהצבע האדום, אחוזי תמותה לא יעזרו לצערינו לערים חרדיות כמו ירושלים ובני ברק, הם אולי יעזרו לערים צעירות יותר כמו ביתר ומודיעין עילית, אבל לא בטוחה שמספיק, ובכל מקרה, זה לא יעזור למטרה של להוכיח שזה לא אצל החרדים, כי אחוזי המוות אצל החרדים גדולים בהרבה מהיחסיות באוכלוסיה, לפני במתחשבים בכך שהגיל הממוצע אצלינו נמוך יותר.
וכיוון שכתבת שזה המטרה, אולי השאר מיותר...
2. כמו שכתב @אפשרי
יש בעיה בחולים גם אם הם לא מתים לשמחתינו, כי הם מעבירים את המחלה,
לכן גם אם בביתר לא ימותו בכלל מהקורונה (אמן!)
עדיין חייבים להתחשב ברמת התחלואה שם, כדי שלא ידביקו ציבור אחר שכן יכול למות
3. כמו שכתבו כבר (לא זוכרת למי לתת א תהקרדיט, ואין לי כח לקרוא הכל שוב),
יש בעיה עם לחכות עד למוות שיכול להגיע אחרי חודשיים,
אנחנו ממש רוצים למנוע מחלה לפני שימותו מספר גדול של אנשים, ואז כבר לא יהיה מה לעשות.
במחלות כאלו, המניעה חייבת להיות לפני ההדבקה, ולא אחרי אחוזי מוות גבוהים מראש.
4. ברגע שיעברו לאחוזי מוות, יטענו כל החכמים מהאשכולות הסמוכים שהנתונים האלו לא אמיתיים,
וכל חרדי שמת בתאונת דרכים כותבים עליו קורונה וכו'
אם באמת חיפשת פתרון לאיך למדוד ערים, אולי נלך למומחים,
באחוזים, זה כנראה פחות מי שגולש כאן...
זה לא נכון, הגבתי גם שם,שבערים החרדיות אחוזי התמותה הם הכי נמוכים, ראו כאן.
לא מסכימה עם ההתיחסויות שציטטת,
הציטוט הראשון של 1 מראה לך כמה קל לשחק עם נתוני נפטרים,לגבי 4 שוב, עם נתוני נפטרים יותר קשה לשחק, וגם ככל שיש יותר פרמטרים אז יותר נתון לפרשנויות ושינויים, אם יש קריטריון אחד והוא אחיד לכולם, יש פחות מקום למשחקים. וממילא תפחת גם התחושה שכל הזמן משחקים עם הקריטריונים לרעתנו.
לא מסכימה,ולגבי השורה האחרונה. א. מי הם המומחים שאתם סומכים עליהם? קבינט הקורונה? גמזו? אני סומך יותר על הציבור הגדול והאיכותי שנמצא כאן. ב. בקורונה כולם מומחים אותו דבר, או יותר נכון כולם לא מומחים אותו דבר.
מנסה לרמוז על המתה מכוונת/ניסויים דווקא על החרדים בבתי החולים?עדיין, לפי מספר נפשות אחוז המוות אצל חרדים גבוה מאד, יותר מהאחוז באכלוסיה.
לא חושב.זה מדד אמיתי עד כמה הסכנה במקומות אלו גדולה
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ק'
קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יי חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יי כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יי וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם: