המתח ידוע. וכו'.
הענין הוא - וצריך לבדוק את זה (אני כבר לא יכול), אחרי שח"ו נכשלים בטסט מתאפשרת אופציה חדשה לתשלום אגרה.
אם אי אפשר לשלם זה אומר שכבר עברת טסט.
כל העינן הוא המתח של הג' שעות עד שמקבלים את ההודעה.
לכן, זמן מה אחרי הטסט כאשר הטסטר גיבש את דעתו, הוא שולח את התשובה וזה מתעדכן במערכת. אם זה עבר זה אומר שאי אפשר לשלם און ליין לטסט הבא מכיון שהמתשמש עבר טסט, ואם אפשר לשלם זה אומר שנפתחה אופציה לטסט חדש וזה אומר שצריכים טסט חדש (לא נורא בכלל, טסט זה דבר שאם נכשלים בו עושים אותו עוד פעם, פשוט עד כמה שקל להקליד את זה).
הבנתי שיתכן שזה טריק ידוע בין מורים לנהיגה אך סודי למשתמשי הקצה. אין לי ודאות בנוגע לזה אבל אם למשו יש נסיון בזה בבקשה שיעכדן כאן. ויש גם לקחת בחשבון שזה ממשלתי וזה אולי לא מתעדכן ממש מהר, וזה גם מיקרוסופט, על כל המשתמע מכך, אבל אולי זה יכול לחסוך כמה דקות של המתנה. בבקשה לנסות לפני הטסט, ואם אפשר במהלכו על ידי נתיית הפרטים למשהו אחר ומיד אחרי זה כל כמה זמן וככה הציבור יוכל לגבש עמדה הנוגע לשיטה זו.
כמו כן, היום הכל ממוחשב ויודעים איזה מסלולים יש ומתי מתחלפים בדרך כלל. לכן כל טסט מורכב משני מסלולים הראשון והשני.
בהתאם לתנאי הדרך יתכנו בניהם שינויים.
ברחובות, יש שני מסלולים שהם בוחרים ונקראים בלשון המורים מסלול רחובות ומסלול נס ציונה. בשניהם, בלי שום ספק המסלול השני הוא הרבה יותר קל, לכן יש עדיפות להיות שני ברחובות.
יתכן שבערים אחרות זה לא רולוונטי, מכיון שבמסלול אחד הראשון קשה ובמסלול שני השני קשה ומכיון שאתה לא יודע איזה מסלול יהיה אין לזה שום עדיפות. אבל ברחובות, הענין מוכרע - להיות שני יותר קל.
עוד משהו לסיום.
ישנם תקדימים ברשת, שאפילו שהיה ברקס באמצע הטסט לא נכשלו. תמוה אבל מציאותי.....
בהצלחה לכולם, ומה' יצא הטוב עבור על אחד!!!
הענין הוא - וצריך לבדוק את זה (אני כבר לא יכול), אחרי שח"ו נכשלים בטסט מתאפשרת אופציה חדשה לתשלום אגרה.
אם אי אפשר לשלם זה אומר שכבר עברת טסט.
כל העינן הוא המתח של הג' שעות עד שמקבלים את ההודעה.
לכן, זמן מה אחרי הטסט כאשר הטסטר גיבש את דעתו, הוא שולח את התשובה וזה מתעדכן במערכת. אם זה עבר זה אומר שאי אפשר לשלם און ליין לטסט הבא מכיון שהמתשמש עבר טסט, ואם אפשר לשלם זה אומר שנפתחה אופציה לטסט חדש וזה אומר שצריכים טסט חדש (לא נורא בכלל, טסט זה דבר שאם נכשלים בו עושים אותו עוד פעם, פשוט עד כמה שקל להקליד את זה).
הבנתי שיתכן שזה טריק ידוע בין מורים לנהיגה אך סודי למשתמשי הקצה. אין לי ודאות בנוגע לזה אבל אם למשו יש נסיון בזה בבקשה שיעכדן כאן. ויש גם לקחת בחשבון שזה ממשלתי וזה אולי לא מתעדכן ממש מהר, וזה גם מיקרוסופט, על כל המשתמע מכך, אבל אולי זה יכול לחסוך כמה דקות של המתנה. בבקשה לנסות לפני הטסט, ואם אפשר במהלכו על ידי נתיית הפרטים למשהו אחר ומיד אחרי זה כל כמה זמן וככה הציבור יוכל לגבש עמדה הנוגע לשיטה זו.
כמו כן, היום הכל ממוחשב ויודעים איזה מסלולים יש ומתי מתחלפים בדרך כלל. לכן כל טסט מורכב משני מסלולים הראשון והשני.
בהתאם לתנאי הדרך יתכנו בניהם שינויים.
ברחובות, יש שני מסלולים שהם בוחרים ונקראים בלשון המורים מסלול רחובות ומסלול נס ציונה. בשניהם, בלי שום ספק המסלול השני הוא הרבה יותר קל, לכן יש עדיפות להיות שני ברחובות.
יתכן שבערים אחרות זה לא רולוונטי, מכיון שבמסלול אחד הראשון קשה ובמסלול שני השני קשה ומכיון שאתה לא יודע איזה מסלול יהיה אין לזה שום עדיפות. אבל ברחובות, הענין מוכרע - להיות שני יותר קל.
עוד משהו לסיום.
ישנם תקדימים ברשת, שאפילו שהיה ברקס באמצע הטסט לא נכשלו. תמוה אבל מציאותי.....
בהצלחה לכולם, ומה' יצא הטוב עבור על אחד!!!