הפרסומת של ביגלה

  • פותח הנושא 15161
  • פורסם בתאריך

orli_dimri

משתמש פעיל
הגרסא השניה.
שימו לב לעיניים שלו.
 

קבצים מצורפים

  • 2.jpg
    KB 240 · צפיות: 21

באג

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
"אלה עיניים שובבות", אמר "המבקר" והמודעה הוחלפה
אוי לעיניים שכך רואות: "המבקר" של "המודיע" פסל פרסומת של חברת "אסם" (המקדמת את הבייגלה החדש), בכיכובו של אברך חרדי מלוד. "העיניים שובבות", נימק "המבקר" את החלטתו. משרד הפרסום "אפיקים" נאלץ להזיז את העיניים לצד השני. צפו במודעה, "הכשרה" ו"הפסולה" (בכיכר, עיתונות)
ישראל אהרון|ח' באדר א' תשע"א 23:09 12.02.11

ימי שובב"ים. בן-הרוש במודעה, קודם הצנזורה
משרדי הפרסום החרדיים נאלצים לא פעם להתמודד עם הערות לא שגרתיות של "המבקר" ביומון החרדי "המודיע". תפקידו של "המבקר", לעבור על התוכן ומודעות הפרסום - טרם שליחת העיתון לדפוס.

לפני שבועיים, הרימה חברת "אסם" קמפיין חדש במדיה החרדית, המקדם את מוצר הבייגלה בגרסה השטוחה. "כמה שטוחים, ככה טעימים" - זה הסלוגן שנבחר לקמפיין.


הפרזנטור שנבחר לקמפיין, הוא אברך חרדי משיכון חב"ד בלוד, ר´ משה בן-הרוש. במודעות, כפי שתוכלו לראות בתחתית הכתבה, נראה בן-הרוש מחזיק את הבייגלה השטוח.

המודעה נכנסה לכל העיתונים החרדים, מלבד "המודיע". הסיבה: "המבקר" טען כי העיניים של בן-הרוש "שובבות".

מה זה "שובבות"? במשרד הפרסום החרדי "אפיקים" התקשו להבין את ההגדרה המדוייקת, אך המודעה הייתה חייבת להיכנס לעיתון בכל מחיר.

ישבו אנשי הפוטו-שופ במשרד והזיזו את העיניים לצד השני. "המבקר" קיבל את המודעה ללא העיניים ה"שובבות", ואישרה לפרסום. המודעה "הכשרה" פורסמה בעיתון של סוף-השבוע.

זה לא השינוי היחיד. במודעה המקורית נכתב: "בייגלה אסם משדרג לכם את חווית האכילה עם 2 טעמים ייחודיים". לדידו של "המבקר", אין מושג "חווית אכילה", אלא רק "חוויה" בלבד (כפי שתוכלו לראות במודעה). הנימוק: המושג "חוויה" - שייך רק ללימוד תורה.

במשרד "אפיקים" אישרו את הידיעה. "המודיע" לא נוהג להגיב, אבל גורם במערכת אומר ש"מדובר במודעה לא חינוכית - היות והאברך קורץ".

האברך עצמו, היה מופתע. "לא שמעתי על העניין", הגיב בחיוך.

לא ניכנס לראשו של "המבקר", אך מפתיע שבתקופה בה אנשי החינוך בריכוזים החרדיים מנסים להתמודד עם התקדמות הטכנולוגיה והשפעתם על בני-הנוער, ל"המודיע" מפריע עיניים של אברך חרדי. מאידך, גורם במשרד פרסום חרדי אומר ל"כיכר השבת" כי "ראוי לשבח עיתון שערכים אצלו במקום הראשון, לפני הכסף".

לפני שנה וחצי, היה זה קמפיין של EXIT - משקה אנרגיה. כותרת הפרסומת הייתה: "יש EXIT, יש חתונה".

הכל עבר חלק בעיתונות החרדית, למעט "המודיע". שם, "המבקר" טען שהמילה "חתונה" אינה במקומה והורה להחליפה במילה "שמחה".
 

קבצים מצורפים

  • poo8v5t3.jpg
    KB 240 · צפיות: 24
  • azx8swhr.jpg
    KB 175.9 · צפיות: 19

דניאל נ

משתמש מקצוען
תגובה פורימית למי שלא הבין ( - :

נכתב ע"י באג;523524:
ראיתי את הקישור : אוי לעיניים שכך רואות העיניים ממש שובבות אפילו היפר אקטיביות ממש מורדות וחצופות והמבט על הבייגלה ממש עובר על שמירת עיניים אוי לאותה בושה אוי לאותה חרפה מזל שהמבקרים חדי העין ורפי השכל שמו לב ל"מכשלה האדירה" והצילו את עם ישראל מעיניים רמות ושובבות .:)
ובזכות הבייגלך השטוחים והפרסומת השטחית והמבקרים השטחיים שתופסים את החיצוניות של החיצוניות נזכה לגאולה הקרובה במהרה ...
 

דניאל נ

משתמש מקצוען
[
במשרד "אפיקים" אישרו את הידיעה. "המודיע" לא נוהג להגיב, אבל גורם במערכת אומר ש"מדובר במודעה לא חינוכית - היות והאברך קורץ".
לדעתי ממש חוצפה איך שהילד יושב עם אביו בסחבק עם ידיים מתחת לסנטרו המחוצף במקום לעמוד לפניו בהכנעה כעבד לפני רבו ולהגיש לו צלוחית בייגלך שטוחים תוך כדי אחיזת גמרא ביד השנייה
אי אי אי הדרדרות הדורות
 

שוקי דיין

שוקי דיין - פונטשוק
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
D I G I T A L
אולי אתם פשוט...

לא קהל היעד ולכן זה לא מדבר אליכם?!
השטוחים חח
 

עפרה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
לימוד זכות פשוט:
המבקר הסתכל על התמונה ומשהו בה לא היה נראה לו מתאים (כולנו מרגישים את זה...)
אבל הוא לא גרפיקאי ולא פרסומאי ולא ידע להגדיר איפה הבעיה ("נו, תגיד מה מפריע לך, נתקן!")
אז היה נראה לו שאלו העיניים.
אפשר להבין אותו.
 

gol

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צודקת עפרה. המודעה הזו ממילא מתחת לכל בקורת, כך שעיניים לכן או לשם לא נראות לי משמעותיות.
ואני לא מבינה מה הקטע לצחוק על הצנזור של המודיע.
טוב מאד שיש מי שמסנן.
 

מiכר

משתמש צעיר
מה שיפה, שבעצם אין להם מתחרים והם "ראשונים בתור" של הביקורת,
ואף עלפי כן הם עושים זאת ללא עכבות...
 

israeli

משתמש רשום
הפרסומת הזאת לא נראית לי "פחות מוצלחת" משאר הפרסומות

של סבא מאכיל ילד גבינה
ילד אוכל את הגבינה לבד
אבא וילדים אוכלים את הגבינה בפארק ....

מה יש להם לספר על הביגלה השטוח שלהם ?
ביגלה שטוח זה כאילו חדשני
אז הסבא שכאילו הוא שמרן
יוצא מהמסגרת ואוכל את הדבר החדש - וטוב לו עם זה(טעים לו)

עצם זה שיש כאן כל כך הרבה תגובות זה מראה שהפרסומת כן מושכת תשומת לב
יותר מאחרות
 

sara100

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
יש מצב של משיכת תשומת לב לא מן החיוב אלא מן השלילה...
ידוע שאם אתה רוצה שיראו את הפרסומת שלך שים שם טעות ואז ידונו עליה.... אבל תשומת הלב הזו היא שלילית...
 

baba

משתמש רשום
התשומת לב פה

היא של אנשים מהתחום שזה מעניין אותם
תשאלו כל אחד מהרחוב הוא לא שם לב וזה לא מעניין אותו.
פרסומת לא טובה נקודה!
 

israeli

משתמש רשום
לא בהכרח המשקפיים הנכונות להסתכל על פרסומות (או זו במקרה הזה) הן פרסומיות אנליטיות

אולי הפרסומות הזו כן תמכור ?
אולי לציבור החרדי נמאס מהפרסומות הרגילות שהוא רואה ?

וחוץ מזה לא הבנתי למה לקטול - בן אדם/משרד שזו הפרנסה שלו הוציא פרסומות -
עד כמה שאני הבנתי הוא לא ביקש חוות דעת של אף אחד מאיתנו.
אם אוסם מרוצים אז כנראה שהוא עשה את העבודה שלו כמו שצריך (את זה הציבור הקונים ישפוט לא אנחנו) אז למה להתערב ?
 

שמח לעזור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
נכתב ע"י israeli;524069:
לא בהכרח המשקפיים הנכונות להסתכל על פרסומות (או זו במקרה הזה) הן פרסומיות אנליטיות

אולי הפרסומות הזו כן תמכור ?
אולי לציבור החרדי נמאס מהפרסומות הרגילות שהוא רואה ?

וחוץ מזה לא הבנתי למה לקטול - בן אדם/משרד שזו הפרנסה שלו הוציא פרסומות -
עד כמה שאני הבנתי הוא לא ביקש חוות דעת של אף אחד מאיתנו.
אם אוסם מרוצים אז כנראה שהוא עשה את העבודה שלו כמו שצריך (את זה הציבור הקונים ישפוט לא אנחנו) אז למה להתערב ?
כל אחד היה בטוח שהוא טיפש ולא מבין, אז הוא פנה לכאן במצוקתו, ונהיה פה פורום הילדים שרואים את המלך ערום...
 

israeli

משתמש רשום
הנני תקווה שהבייגלה הזה ימכור (רק אם הוא בריא ולא מלא כל מיני חומרי E)
אולי זה יציל את כבודו של הפרסומאי הנכבד
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

געגוע קיצי • אתגר 138

לוח מודעות

למעלה