חדשות בעולם הפלישה הרוסית לאוקראינה - נטו דיווחים

מצב
הנושא נעול.

השארפער

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
18:39 – מועצת הביטחון ש האו"ם תצביע מחר על הצעה משותפת של המערב לגינוי מוחלט של הפלישה וקריאה לנסיגה. רוסיה צפויה להטיל וטו ולסכל את ההחלטה.

אחזתם? הם יצביעו (!!!) על הצעה משותפת (!!!) לגנות באופן מוחלט (!!) את פוטין, ולקרוא לו לסגת, בבקשה, אם הוא יכול, רק אם לא מפריע....
ני מקווה שהם לא יתעייפו מדי מהפעולות האמיצות והנועזות האלו....
 

הילוך גבוה

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
המתיחות במזרח אירופה: אלפים יצאו להפגין ברוחות הערים ברוסיה נגד המלחמה של פוטין באוקראינה. מאות נעצרו • מחלקה שלמה של החיילים מצבא רוסיה נכנעה לאוקראינה. החיילים אמרו כי הם "לא ידעו שהם נשלחים להרוג אוקראינים"


  • אלפי אזרחים ברוסיה יצאו במהלך היממה האחרונה לרחובות הערים על מנת למחות נגד המלחמה בה פתח הנשיא פוטין נגד אוקראינה. מדובר בעיקר בתומכי ראש האופוזיציה נבלני.
    ארגון ותיק שמתעד את פעילות המשטרה ברוסיה נגד מפגינים המתנגדים לפוטין דיווח כי המשטרה פשטה על הפגנה בכיכר פושקין במוסקבה ועצרה רבים. בהערכה גסה יותר מחמש מאות איש נעצרו.
    במקביל, שגרירת אוקראינה בארה"ב מעדכנת כי מחלקה מהחטיבה הממוכנת ה-74 בצבא רוסיה נכנעה לידי צבא אוקראינה. לפי הדיווח שלה, החיילים הרוסים אמרו עם כניעתם כי הם "לא ידעו שהם נשלחים להרוג אוקראינים".
    פוטין עצמו הגיב הערב לראשונה והסביר מדוע יצאו למלחמה: "כל הניסיונות הקודמים שלנו לשנות את המצב הביטחוני באזור לא הניבו פירות – והיינו חייבים לצאת לפעולה", טען.
    הוא התייחס גם לסנקציות שהוטלו על רוסיה ועל האיומים להחריף את העיצומים הכלכליים נגד מדינתו ואמר כי ארצו תישאר חלק מהכלכלה העולמית – וכי הוא לא מעוניין לפגוע במערכת שהוא עצמו חלק ממנה. "שותפינו צריכים להבין אותנו ולא לדחוק אותנו החוצה".
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
זה פשוט הזוי!!!
זלנסקי הולך שולל במשך חודשיים על ידי המערב שהם יתמכו בו ולכן הוא לא נשבר
אם הוא היה יודע שזאת תהיה התוצאה הוא היה הופך לבובה ונותן למדינה שלו לחיות
אמריקה תומכת במודיעין ואירופה בדילופמטיה... :censored:
 

אחת ירושלמית

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
ולד אויטברג יועץ ‏בצוות ‏נשיא אוקראינה לגלסנר ב׳קול ברמה׳: ״אוקראינה עומדת יציבה ואיתנה. חיילים רוסים נכנעים בהרבה מחוזות, הם לא נחושים. אנחנו עומדים איתן מול אויב גדול, אנחנו רואים תוצאות טובות. אנחנו עדיין מעדיפים את הדרך הדיפלומטית״.
 

אחת ירושלמית

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
ולד אויטברג יועץ ‏בצוות ‏נשיא אוקראינה לגלסנר ב׳קול ברמה׳: ״אוקראינה עומדת יציבה ואיתנה. חיילים רוסים נכנעים בהרבה מחוזות, הם לא נחושים. אנחנו עומדים איתן מול אויב גדול, אנחנו רואים תוצאות טובות. אנחנו עדיין מעדיפים את הדרך הדיפלומטית״.
זה אחרי ההודעה:
שגרירת אוקראינה בארה"ב מעדכנת כי מחלקה מהחטיבה הממוכנת ה-74 בצבא רוסיה נכנעה לידי צבא אוקראינה. לפי הדיווח שלה, החיילים הרוסים אמרו עם כניעתם כי הם "לא ידעו שהם נשלחים להרוג אוקראינים".
 

חיימקה פלונצ'ק

משתמש מקצוען

חיימקה פלונצ'ק

משתמש מקצוען
ר״מ בריטניה בוריס ג׳ונסון בהצהרה לתקשורת: ״נוציא לחלוטין את הבנקים הרוסיים מהמערכת הפיננסית של בריטניה. יוטלו סנקציות גם על חתנו של פוטין, קיריל שמאלוב, וכן על ראשי בנקים שונים. בין היתר יוקפאו נכסיו ותיאסר כניסתו לבריטניה״.
 

חיימקה פלונצ'ק

משתמש מקצוען

הרב אברהם וולף, שליח חב”ד ורבה הראשי של אודסה, בקול חנוק מבכי: “יש בעיר 35 אלף יהודים, האפשרות לעזוב היא פריבילגיה שלא עברה בראש של אף אחד מהשליחים. יש 120 ילדים בבתי היתומים של חב”ד. אני בכלל יכול לחשוב לא לשמור עליהם?”

שגריר ישראל באוקראינה מיכאל ברודסקי לרשת ב’: אנחנו נתקלים בקשיים בפינוי הישראלים. היו שאננים שלא לקחו את האיומים ברצינות ואחרים שמתוקף הנסיבות לא יכלו לצאת. אנחנו מסייעים למי שהגיע ללבוב ויש לנו נציגים בכל מעברי הגבול, בתיאום עם המדינות שגובלות באוקראינה

 

חיימקה פלונצ'ק

משתמש מקצוען
 

חיימקה פלונצ'ק

משתמש מקצוען

עיתונאי עובדה איתי אנגל מדווח מקייב: עיר הבירה שוממת לחלוטין. המקומות היחידים שבהם אפשר לראות התקהלויות הם תחנות דלק, תחנות אוטובוס – וכל דבר שיכול לסייע לאנשים בבריחה מהאזור

19:45: דיווח בארה"ב: בכירים אמריקנים רומזים שנשקלת מתקפת סייבר נרחבת על רוסיה, אך החלטות סופיות עדיין לא התקבלו.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קג

א לְדָוִד בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי וְכָל קְרָבַי אֶת שֵׁם קָדְשׁוֹ:ב בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי וְאַל תִּשְׁכְּחִי כָּל גְּמוּלָיו:ג הַסֹּלֵחַ לְכָל עֲוֹנֵכִי הָרֹפֵא לְכָל תַּחֲלֻאָיְכִי:ד הַגּוֹאֵל מִשַּׁחַת חַיָּיְכִי הַמְעַטְּרֵכִי חֶסֶד וְרַחֲמִים:ה הַמַּשְׂבִּיַע בַּטּוֹב עֶדְיֵךְ תִּתְחַדֵּשׁ כַּנֶּשֶׁר נְעוּרָיְכִי:ו עֹשֵׂה צְדָקוֹת יי וּמִשְׁפָּטִים לְכָל עֲשׁוּקִים:ז יוֹדִיעַ דְּרָכָיו לְמֹשֶׁה לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל עֲלִילוֹתָיו:ח רַחוּם וְחַנּוּן יי אֶרֶךְ אַפַּיִם וְרַב חָסֶד:ט לֹא לָנֶצַח יָרִיב וְלֹא לְעוֹלָם יִטּוֹר:י לֹא כַחֲטָאֵינוּ עָשָׂה לָנוּ וְלֹא כַעֲוֹנֹתֵינוּ גָּמַל עָלֵינוּ:יא כִּי כִגְבֹהַּ שָׁמַיִם עַל הָאָרֶץ גָּבַר חַסְדּוֹ עַל יְרֵאָיו:יב כִּרְחֹק מִזְרָח מִמַּעֲרָב הִרְחִיק מִמֶּנּוּ אֶת פְּשָׁעֵינוּ:יג כְּרַחֵם אָב עַל בָּנִים רִחַם יי עַל יְרֵאָיו:יד כִּי הוּא יָדַע יִצְרֵנוּ זָכוּר כִּי עָפָר אֲנָחְנוּ:טו אֱנוֹשׁ כֶּחָצִיר יָמָיו כְּצִיץ הַשָּׂדֶה כֵּן יָצִיץ:טז כִּי רוּחַ עָבְרָה בּוֹ וְאֵינֶנּוּ וְלֹא יַכִּירֶנּוּ עוֹד מְקוֹמוֹ:יז וְחֶסֶד יי מֵעוֹלָם וְעַד עוֹלָם עַל יְרֵאָיו וְצִדְקָתוֹ לִבְנֵי בָנִים:יח לְשֹׁמְרֵי בְרִיתוֹ וּלְזֹכְרֵי פִקֻּדָיו לַעֲשׂוֹתָם:יט יי בַּשָּׁמַיִם הֵכִין כִּסְאוֹ וּמַלְכוּתוֹ בַּכֹּל מָשָׁלָה:כ בָּרְכוּ יי מַלְאָכָיו גִּבֹּרֵי כֹחַ עֹשֵׂי דְבָרוֹ לִשְׁמֹעַ בְּקוֹל דְּבָרוֹ:כא בָּרְכוּ יי כָּל צְבָאָיו מְשָׁרְתָיו עֹשֵׂי רְצוֹנוֹ:כב בָּרְכוּ יי כָּל מַעֲשָׂיו בְּכָל מְקֹמוֹת מֶמְשַׁלְתּוֹ בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

יוקרה בשולחן החג • פרס לזוכה • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה