בקשת תפילה העתירו בתפילה עבור הגאון רבי רפאל יהודה בן אסתר דרעי שליט"א רב העיר באר שבע

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
הרבנית יפה דרעי מבקשת בבכי אצל משי וגדלוביץ' ב'קול ברמה': "אנחנו בשעות קריטיות, המצב של הרב יהודה דרעי קשה מאד. אנחנו מבקשים ומתחננים לקרוע את השמים ולהפוך את מידת הדין למידת הרחמים".
 

הבריסקער הנודד

משתמש מקצוען
הרבנית יפה דרעי מבקשת בבכי אצל משי וגדלוביץ' ב'קול ברמה': "אנחנו בשעות קריטיות, המצב של הרב יהודה דרעי קשה מאד. אנחנו מבקשים ומתחננים לקרוע את השמים ולהפוך את מידת הדין למידת הרחמים".
אם כבר פתחת את התגובה פרק תהילים אחד!!!
גם אני קראתי
 

שסניק 360

משתמש רשום
קראתי
מה המצב???
בע''ה ב''ה.
עדכון מעכשיו.
מצבו של הגאון הגדול רבי רפאל יהודה דרעי מוסיף להיות קשה מאוד בני משפחתו מתחננים לציבור להמשיך בתפילות לרפאותו, עצרת לרפואתו מתקימות ברחבי הארץ.
הרב יצחק דרעי בנו של הגר"י דרעי אומר להרב משה בן לולו ב'קול חי':
"אבא מעולם לא סרב לשיעור או דרשה לא משנה איפה, גם אם הזמינו אותו לאזכרה בצפת מיד הלך. הוא תמיד היה של כלל ישראל. התפילות של עם ישראל ב"ה פועלות רק טוב. המשיכו בתפילות לרפואת אבי מורי שיחיה".
 

שסניק 360

משתמש רשום
בע''ה ב''ה.
צריך המון תפילות ה' ברוך הוא ירחם עלינו ועל הרב בתוך שאר כל ישראל גאולה משיח עכשיו אמן בשורות טובות מהר אמן.
בע''ה ב''ה.
אשתדל בעזרת ה' לעדכן מקווה בקרוב לעדכן בבשורות טובות אמן.
 

שסניק 360

משתמש רשום
בע''ה ב''ה.
מקפיץ שוב.
 

קבצים מצורפים

  • תפילה לרפואה עמוד ב.jpg
    תפילה לרפואה עמוד ב.jpg
    1.8 MB · צפיות: 13
  • תפילה לרפואה עמוד א.jpg
    תפילה לרפואה עמוד א.jpg
    2 MB · צפיות: 12

שסניק 360

משתמש רשום
בע''ה ב''ה
רבי אברהם דרעי בנו הגדול של הגר"י דרעי עלה אמש לבית העלמין סנהדריה לציונו של הכהן הגדול מרן ראש הישיבה רבינו שלום כהן זצוקללה"ה ומרן רבינו הגדול רבינו עובדיה יוסף זיע"א וקברי גדולי הדור יחד עם ח"כ יוסי טייב וח"כ ינון ואזולאי לשאת תפילה לרפואת אביו.
(דרך המלך)
1719822352794.png
 

שסניק 360

משתמש רשום
בע''ה ב''ה.
הרבו בתפילות!! |
הרב אברהם דרעי, בנו של הגאון רבי יהודה דרעי למשי וגדלוביץ' ב'קול ברמה': "מצבו של אבא קשה מאד. הרופאים אומרים שרק נס יציל, כבר לא רואים אופק. אבל התפילות הן מה שמחזיקות אותנו. בטוחים שאבא יצא מזה".
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
החמרה משמעותית במצבו של רבה של באר שבע הרב יהודה דרעי!!!

אחיו הרב ניסים דרעי שיצא מחדרו בבית החולים מעדכן: "הייתה התייעצות עם הרופאים, המצב החמיר מאוד, ישנה התדרדרות חמורה במצב הבריאותי שלו, התפתחו זיהומים נוספים, הוא במצב קריטי ממש!

"התפללו לרפואת הרב רפאל יהודה בן אסתר דרעי".


(ישי כהן)
 
פרק קכג:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם: ב) הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל ד' אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ: ג) חָנֵּנוּ ד' חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז: ד) רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק לא

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּךָ יְהוָה חָסִיתִי אַל אֵבוֹשָׁה לְעוֹלָם בְּצִדְקָתְךָ פַלְּטֵנִי:ג הַטֵּה אֵלַי אָזְנְךָ מְהֵרָה הַצִּילֵנִי הֱיֵה לִי לְצוּר מָעוֹז לְבֵית מְצוּדוֹת לְהוֹשִׁיעֵנִי:ד כִּי סַלְעִי וּמְצוּדָתִי אָתָּה וּלְמַעַן שִׁמְךָ תַּנְחֵנִי וּתְנַהֲלֵנִי:ה תּוֹצִיאֵנִי מֵרֶשֶׁת זוּ טָמְנוּ לִי כִּי אַתָּה מָעוּזִּי:ו בְּיָדְךָ אַפְקִיד רוּחִי פָּדִיתָה אוֹתִי יְהוָה אֵל אֱמֶת:ז שָׂנֵאתִי הַשֹּׁמְרִים הַבְלֵי שָׁוְא וַאֲנִי אֶל יְהוָה בָּטָחְתִּי:ח אָגִילָה וְאֶשְׂמְחָה בְּחַסְדֶּךָ אֲשֶׁר רָאִיתָ אֶת עָנְיִי יָדַעְתָּ בְּצָרוֹת נַפְשִׁי:ט וְלֹא הִסְגַּרְתַּנִי בְּיַד אוֹיֵב הֶעֱמַדְתָּ בַמֶּרְחָב רַגְלָי:י חָנֵּנִי יְהוָה כִּי צַר לִי עָשְׁשָׁה בְכַעַס עֵינִי נַפְשִׁי וּבִטְנִי:יא כִּי כָלוּ בְיָגוֹן חַיַּי וּשְׁנוֹתַי בַּאֲנָחָה כָּשַׁל בַּעֲוֹנִי כֹחִי וַעֲצָמַי עָשֵׁשׁוּ:יב מִכָּל צֹרְרַי הָיִיתִי חֶרְפָּה וְלִשֲׁכֵנַי מְאֹד וּפַחַד לִמְיֻדָּעָי רֹאַי בַּחוּץ נָדְדוּ מִמֶּנִּי:יג נִשְׁכַּחְתִּי כְּמֵת מִלֵּב הָיִיתִי כִּכְלִי אֹבֵד:יד כִּי שָׁמַעְתִּי דִּבַּת רַבִּים מָגוֹר מִסָּבִיב בְּהִוָּסְדָם יַחַד עָלַי לָקַחַת נַפְשִׁי זָמָמוּ:טו וַאֲנִי עָלֶיךָ בָטַחְתִּי יְהוָה אָמַרְתִּי אֱלֹהַי אָתָּה:טז בְּיָדְךָ עִתֹּתָי הַצִּילֵנִי מִיַּד אוֹיְבַי וּמֵרֹדְפָי:יז הָאִירָה פָנֶיךָ עַל עַבְדֶּךָ הוֹשִׁיעֵנִי בְחַסְדֶּךָ:יח יְהוָה אַל אֵבוֹשָׁה כִּי קְרָאתִיךָ יֵבֹשׁוּ רְשָׁעִים יִדְּמוּ לִשְׁאוֹל:יט תֵּאָלַמְנָה שִׂפְתֵי שָׁקֶר הַדֹּבְרוֹת עַל צַדִּיק עָתָק בְּגַאֲוָה וָבוּז:כ מָה רַב טוּבְךָ אֲשֶׁר צָפַנְתָּ לִּירֵאֶיךָ פָּעַלְתָּ לַחֹסִים בָּךְ נֶגֶד בְּנֵי אָדָם:כא תַּסְתִּירֵם בְּסֵתֶר פָּנֶיךָ מֵרֻכְסֵי אִישׁ תִּצְפְּנֵם בְּסֻכָּה מֵרִיב לְשֹׁנוֹת:כב בָּרוּךְ יְהוָה כִּי הִפְלִיא חַסְדּוֹ לִי בְּעִיר מָצוֹר:כג וַאֲנִי אָמַרְתִּי בְחָפְזִי נִגְרַזְתִּי מִנֶּגֶד עֵינֶיךָ אָכֵן שָׁמַעְתָּ קוֹל תַּחֲנוּנַי בְּשַׁוְּעִי אֵלֶיךָ:כד אֶהֱבוּ אֶת יְהוָה כָּל חֲסִידָיו אֱמוּנִים נֹצֵר יְהוָה וּמְשַׁלֵּם עַל יֶתֶר עֹשֵׂה גַאֲוָה:כה חִזְקוּ וְיַאֲמֵץ לְבַבְכֶם כָּל הַמְיַחֲלִים לַיהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

הבעות פנים • אתגר 57

לוח מודעות

למעלה