הערכה רבה לנתיב!

יאלילי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
נכתב ע"י חצי;1571976:
המקצוען יקר,
נשמח מאוד לשמוע דעתך המקצועי באשכולות אחרות גם אם אתה לא יכול להתאפק
תגובה מעניינת מאוד.

מה שמעניין הוא, שאני נותן חופש ביטוי במקום ציבורי, גם לאלו שלא חושבים כמוני..
אז אם אפשר..
 

חצי

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
D I G I T A L
נכתב ע"י שושקה;1571967:
אתרוג הרבה יותר יקרים מנתיב
וחוץ מזה הם לוקחים כסף על כל בקשה לפתיחת אתר גם אם לא אושר
מה שאין כן בנתיב- מורידים מהמכסה רק את מה שאושר
אולי לכן הם יכולים להרשות לעצמם יותר אנשי שירות.
אני כבר כמה שנים טובות עם נתיב- לא נתקלתי בשום בעיה, וכשנתקלתי בבעיה מיד חזר אלי טכנאי וטיפל במסירות

אציין שרוב האתרים שאני מבקש אני מקבל תשובה תוך שניה מכיוון שהם כלולים במערכת אוטומטי, ואתרים שלא כלולים ברשימה שלהם מכיוון שלא בקשו את זה אף פעם מחכים 'עד' חצי שעה עד שזה נפתח
(לגבי אתרוג נסיתי כבר וזה והיה לי אותם בעיות כמו בנתיב אני לא רוצה להיכנס מה יותר טוב, אבל בכל אופן אפי' אם היה למישהו תקלה ואפי' אם חיכו יותר מ20 דקות על הקו עדיין לא צריכים להשמיץ ולפתוח אשכולות עליהם)
 

תמי אחת

משתמש סופר מקצוען
אני משתדלת לא להביע את דעתי, למרות שיש לי הרבה מה, אבל בכ"ז- רק שאלה.
אם הדרך היחידה לפתירת בעיות היא פתיחת אשכולות, ואין חלופה אחרת, אז אתם מצפים שיעשו?
ולחכות 20 דק' כשכל דקה קריטית (חומר שאמור לעבור למערכת דפוס שסוגרים ועוד.. רובם מבינים כאן את משמעו של דד ליין לחוץ), זה הרבה!!! (והלואי שזה היה מסתיים רק לאחר 20 ד')
 

שירי כהן

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
נכתב ע"י שושקה;1571967:
אתרוג הרבה יותר יקרים מנתיב
וחוץ מזה הם לוקחים כסף על כל בקשה לפתיחת אתר גם אם לא אושר
מה שאין כן בנתיב- מורידים מהמכסה רק את מה שאושר
אולי לכן הם יכולים להרשות לעצמם יותר אנשי שירות.
אני כבר כמה שנים טובות עם נתיב- לא נתקלתי בשום בעיה, וכשנתקלתי בבעיה מיד חזר אלי טכנאי וטיפל במסירות

נכתב ע"י שושקה;1571971:
אתרוג לא מסננים אתרים עם וידאוקליפים שזה הכי גרוע
ובאתרים חיוניים לעורכי וידאו כמו וידאו בלוקס נמצאים דברים לא מסוננים כלל
בגלל שהם מסננים טיפה אתרי תמונות שגם אחרי הסינון שלהם נמצא עוד הרבה מאוד זבל, אני לא רואה הצדקה לשלם להם יותר

אתם בוודאות מדברים על חברה אחרת.
אני שנים באתרוג ומעולם לא דרשו תשלום על פתיחת אתר,
זה בכלל לא בלקסיקון.
לא מבינה, בשביל מה משלמים חודשית?
ושושקה - לי מסוננים רוב הוידיואים ברשת, אין לי מושג על מה את מדברת.
לא יצא לי לראות משהו שהוא לא בסדר, אבל אני לא עוסקת בעריכת וידאו.
 

תלמידים

מהמשתמשים המובילים!
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
גם אני יודע, שכשאעזוב את נתיב (בהקדם או שלא), אצטרך לפתוח כאן אשכול כאוב במיוחד - בכדי שאצא רק בשן ועין...
 

קריאייטיבית

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
לא אפרט, אבל נתיב לא מקלים במיוחד על כל מי שזקוק לאינטרנט לצורכי פרנסה........
 

תמי אחת

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י קריאייטיבית;1572022:
לא אפרט, אבל נתיב לא מקלים במיוחד על כל מי שזקוק לאינטרנט לצורכי פרנסה........

היטבת להגדיר.
איך אמרה לי חברה? "המעלה בנתיב שהם מוציאים לך את החשק מהאינטרנט... כל מה שאת לוחצת- קיר, ועד שהוא נפתח..."
 

תמים

משתמש פעיל
בדרך כלל כשמישהו נלחם כל כך נגד משהו זה אומר שהמישהו הזה מאמין שבאמת מה שהוא נלחם נגדו זה הכי טוב ולכן הוא מנסה להשמיץ את זה בכל דרך...
המקצוען! מתגובתיך זה נשמע שאתה ממש לא מפרגן לנתיב שהם החברה עם הכי הרבה הכשרים מרבנים וקהילות ולא כמו אתרוג שיש בקושי כמה רבנים שנתנו להם הכשר.
 

מכלול

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י חמדה;1572002:
ולחכות 20 דק' כשכל דקה קריטית (חומר שאמור לעבור למערכת דפוס שסוגרים ועוד.. רובם מבינים כאן את משמעו של דד ליין לחוץ), זה הרבה!!! (והלואי שזה היה מסתיים רק לאחר 20 ד')

היה לי במשך תקופה ארוכה ניתוקים של האינט' - והייתי מתקשרת להוט ומחכה שעות (!!!) למענה מהם,
וכן, זה היה הרבה פעמים קריטי. הרבה יותר מאשר אתר מסוים שחסום וצריך אותו דחוף.
פעם לקוחה הגיעה אלי, והייתי צריכה להוריד חומר מהמייל, ונאלצתי לשלוח אותה חזרה..
פעם נאלצתי לנסוע במיוחד לדפוס עם דיסק-און-קי, כי לא היה לי מייל..

ועוד ועוד..
אז פתחתי כאן אשכולות?? אז השמצתי ברבים וציפיתי שדרך זה הם יחזרו אלי?
 

יאלילי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
מר תמים היקר, והחכם בהודעה 20: לא הכרחתי אתכם לשמוע ולקרוא את התגובות שלי.
מפרגן לי מאוד לקרוא שאכן קראתם בשקיקה את דבריי, ועד כדי כך, הרגשתם צורך נפשי להגיב עליהם.. תודה.

ועכשיו ברצינות- כל אותם אלו שלא מסוגלים לקרוא תגובות של אנשים שלא חושבים כמוהם, כל אותם אלו שלא מסוגלים להבין שכאן זה פורום ציבורי וזכותו של כל אחד להביע את דעתו ועמדתו, אני מאחל רפואה שלימה. עד פסח בעזה"י זה יעבור.

אני מאוד מסכים עם אלו שמגיבים להגנת נתיב בצורה עניינית לדיון. מאה אחוז.
אני מאוד לא סובל את אלו שמשום מה יורדים לפסים אישיים, מתוך קטנות וחוסר עניין.

בהצלחה.
 

אהרן2

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
דווקא אני ממתין כבר תקופה לתירוץ לעזוב אותם ולא מוצא.
גם בתקופה הזו נעניתי ביעילות.
 

קריאייטיבית

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י אהרן2;1572071:
דווקא אני ממתין כבר תקופה לתירוץ לעזוב אותם ולא מוצא.
גם בתקופה הזו נעניתי ביעילות.

אתה מדבר על נתיב??
כי בחתימה שלך אתה מציין משהו אחר לגמרי.......
 

תמי אחת

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י Nיכל;1572058:
היה לי במשך תקופה ארוכה ניתוקים של האינט' - והייתי מתקשרת להוט ומחכה שעות (!!!) למענה מהם,
וכן, זה היה הרבה פעמים קריטי. הרבה יותר מאשר אתר מסוים שחסום וצריך אותו דחוף.
פעם לקוחה הגיעה אלי, והייתי צריכה להוריד חומר מהמייל, ונאלצתי לשלוח אותה חזרה..
פעם נאלצתי לנסוע במיוחד לדפוס עם דיסק-און-קי, כי לא היה לי מייל..

ועוד ועוד..
אז פתחתי כאן אשכולות?? אז השמצתי ברבים וציפיתי שדרך זה הם יחזרו אלי?

אז הצבעת ברגליים ועזבת, או שהמשכת לסבול, נכון?.
לא אמרתי שעל כל פיפס צריך לפתוח אשכול, והוט לא יחזרו אלייך אם תכתבי נגדם בפרוג כי הציבור החרדי לא בדיוק מעניין אותם. אבל אם היית עושה להם כאב ראש בדה- מרקר ואפילו רק מאיימת על כך, הם היו נעמדים יופי על הרגליים שלהם, כי הם מפחדים מדעת קהל שלילית. זה הסוד. (וקרה לי שבאחד המקרים שחברה עשקה אותי, איימתי עליה שאעשה תחקיר על ההתנהלות של חברה X, ומהר מאד חזרו אלי. לא נעים, אבל חברות מפחדות מדברים שכאלו, מלבד בעלי המונופול שבשוק)
ואם אין לי אופציה חילופית ואני אשאר בנתיב כי זו ההוראה שקיבלתי, אין זה אומר שמותר לזלזל בי ובשכמותי.
אם נתיב נהגה לפנים משורת הדין- בהחלט יפה מצידה. אבל את כל הבלאגן הזה היא היתה יכולה לחסוך לעצמה, אם היתה מתייחסת ללקוח כפי שהוא, לפני שהוא יוצא בשאלה תמימה בפרוג...
הוא הדין לגבי הרבה שאלות ובקשות עזרה שנובעות מחוסר אונים של לקוח, ופתאום הוא מותקף שזה לא בסדר, ולשהו"ר וזה יכול לפגוע בבעל העסק.
רבותי, בעל העסק פוחד מכך? למה אני הייתי צריכה להגיע עד לפרוג בכדי להתייעץ? למה לא היה לי מענה קודם? זה לא חכמה להטיח בלקוחות שהם לא בסדר כשהם מעלים בקשת עזרה. מותר גם לבעלי החברות להפעיל את הראש ולדאוג שלא יצטרכו להתייעץ לגביהם מעל פורום כזה הוא אחר (ואיני מדברת על נתיב, או כל חברה ספציפית, אלא באופן כללי, ומתוך דברים שארעו כאן...)
 

אהרן2

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
נכתב ע"י קריאייטיבית;1572072:
אתה מדבר על נתיב??
כי בחתימה שלך אתה מציין משהו אחר לגמרי.......

ככה"נ אעזוב אותם בתקופה הקרובה.
ברור שיש להם מגרעות שהעיקרית שבהם היא אי יכולת סינון בתוך אתרים (ולכן מאשרים הרבה פחות אתרים, ובחלק מאלו שמאושרים יש חומר לא ראוי) ועוד אי אילו חורים שדברו עליהם אתמול.
איך ההנאה שלי מנטפרי קשה לי לבטא במילים. יש שם יתרונות נוספים מלבד הצד הטכנולוגי.

ועכ"ז
פעמיים היתה לי בעיה עם נתיב והיא טופלה ביעילות.

למען ההגינות
חשוב להוסיף שלנטפרי אין עדיין תוכנה לתקנה על המחשב, תמיכה במאות משתמשים על שלל הבעיות שיש לחלקם במחשב בלי קשר לתוכנת החסימה - תהיה משוכה נוספת לצלוח.
נתיב צריכים לטפל בגל בעיה שיש במחשב כי נוצר מצב שחובת ההוכחה שהעיה לא נובעת מתוכנת נתיב - עליהם.
 

חצי

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
D I G I T A L
מודה בזה שמותר להתייעץ ולדיין,

מה שהתכוונתי הוא שכל פעם כשמדברים על נתיב ואפי' שאלה תמימה ביותר נעשה בתוך חצי שעה אשכול של 5 עמודים של השמצות והמלצות ואפי' כשמבקשים יפה לא להמשיך להתדיין לא מה שלא ראיתי על אתרוג/נטצח/וכו' ואל תגידו לי כי בנתיב יש יותר בעיות כי נסיתי כבר את שלושתם...
 

קריאייטיבית

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י חצי;1572090:
מודה בזה שמותר להתייעץ ולדיין,

מה שהתכוונתי הוא שכל פעם כשמדברים על נתיב ואפי' שאלה תמימה ביותר נעשה בתוך חצי שעה אשכול של 5 עמודים של השמצות והמלצות ואפי' כשמבקשים יפה לא להמשיך להתדיין לא מה שלא ראיתי על אתרוג/נטצח/וכו' ואל תגידו לי כי בנתיב יש יותר בעיות כי נסיתי כבר את שלושתם...

יפה שאת מודה!
ועם כל הכבוד, אם זה מה שקורה כל פעם... לא נראה לך שאולי יש בכך משהו?
תביני שאנשים לא נוהגים סתם לשבת ולהשמיץ בלי סיבה... בטוחני שזה הצטברות
של תסכול וחוסר אונים מול ה'יחיד המאושר' הזה!
מלבד זאת , תבינו את, וכל שכמוך אחת ולתמיד דבר בסיסי -
אם את לא נתקלת בבעיות מיוחדות בנתיב, אין בכך שום ראיה שאחרים
לא ניזוקו או אפילו ויתרו ויתור קל בגלל שלא היתה להם סבלנות לכל
הפרוצדורות (והכסף) שדורשים שם על כל פיפס... זה לא אומר שאחרים לא
ניזוקו מהם !!!
מה רציתם שכככל אחד יתקל בבעיה?
מספיק ש 10% ממשתמשי נתיב מרוטי עצבים!!!!!!
 

חצי

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
D I G I T A L
אחרי עשרות פעמים שהיה תקלה באינטרנט במשרד וקללו את נתיב שהם אשמים וב99% היה אשמים או בזק או הספק או המחשב
 

shraga0

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
שלום לכם!
אני רואה כאן את הדיון ורציתי להעיר כמה הערות:
1. עוד מעט הדיון לא יהיה רלוונטי, יש כבר את Net Free עם הסינון הטכנולוגיה המחיר והשירות הטובים ביותר - מומלץ לעבור, 100 אחוז שלא תתחרטו!!!.
2. אני מכיר את כל ספקי הסינון השונים: נתיב רימון אתרוג נטצח ונטנקי, המעלה בנתיב היא החסימה האדוקה, וכמו שכתבו מעליי "המעלה בנתיב שהם מוציאים לך את החשק מהאינטרנט... כל מה שאת לוחצת- קיר, ועד שהוא נפתח...". מבחינה טכנולוגית הם נמצאים לדעתי בתחתית הרשימה, בעניין באגים ותקלות בחסימה לכל חברה יש פאשלות, מנסיון.
3. בתור לקוח של נתיב לא סבלתי מהם, אבל משיטוט בפורום יש אשכולים בשפע על נתיב (ולא לטובה) משא"כ אין כמעט אם בכלל תלונות על שאר ספקי הסינון.
4. מבחינה כשרותית, כל קהילה יש לה את האינטרנט הכשר המועדף עליה, וכל אחד ינהג כדעת רבותיו, ואוסיף מה שכתב mat לגבי נטפרי שאמנם אין להם כרגע הכשרים אך זה הסינון הכשר ביותר, וזה שלחברה פלונית יש הכשר אין זה תירוץ לעצום עיניים.
 

למען דעת

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
...
נכתב ע"י אחד ממנהלי נתיב באישי:
מישהו שם חי בחלום שהלקוחה קיבלה שירות בגלל האשכול בפרוג
אין כאן אפילו נציג אחד שיודע על האשכול ההוא
ולי ולא לאף אחד אחר אין מושג מה השם משתמש של המשתמשת הזו בנתיב
 

שמח לעזור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
מקצוען, אני ממש זועם על החופש שלך להשתלח בלי שום פרופורציות בחברת נתיב.

תקשיב טוב, אין לי מושג אם אתה מקצוען, אבל אני בהחלט מבין ושוחה הרבה באינטרנט. אני לקוח של נתיב, וגם של רימון ועוד.
יש לי המון טענות על נתיב. אבל אתה? בשיטתיות, מודיע לרבים שזו החברה גרועה מכל בחינה.

ובכן, דבר ראשון יידע קהל הקוראים - ציבור הנחשפים לחופש הביטוי של "מקצוען", שיש אי מי, ניק אלמוני בדיוק כמו "מקצוען", היינו הניק שלי ששמו "שמח לעזור" שסבור שנתיב היא הסינון הטוב ביותר לרוב הסיטואציות, ושהיא עושה הרבה מאוד, ומבחינת עלות/תועלת הם יוצאים בעלי חסד גדולים.

יאמר הגולש/המבקר "נו נו. אחד אומר ככה ואחד אומר ככה, אולי המצדד ה"שמח לעזור" הוא ממחלקת המכירות ואולי נגיעה אחרת בדבר. אם אחד מתעקש שהם כה גרועים אז לפחות חצי אמת. אין עשן בלי אש.".

אז אנא ממכם גולשים יקרים. שימו לב ש"מקצוען" עצמו אומר על לקוחות נתיב כברים האלה:
נכתב ע"י המקצוען;1571864:
התמימות האין סופית של לקוחות נתיב, היא זו שגורמת לכם עצמכם את כל הטירוף הזה.
כלומר אתה מקצוען טוען שמעצבן אותך ההרגשה של לקוחות נתיב כאילו זו חברה מצויינת, ואתה אומר להם "צאו מהבועה"! אתם טועים! זה גרוע! כלומר פיך ענה בך שמשום מה לקוחות נתיב מאוד מרוצים וגאים בבחירתם ואתה רוצה "לפקוח את עיניהם".

ובכן אתה מזלזל באינטלגנציה של אנשים.
ואתה משמיץ ללא בסיס. לא יודע כמה זמן חווית תסכול עם נתיב אני איתם כארבע שנים! ואני הרבה פעמים מתעצבן. נו? על רימון אני מתעצבן פי עשרה. כל טכנאי רשת שני כואב לו העיניים שמתחילים לדבר על רימון. ואני לא מאישם אותם, זה תופעת לוואי של סוג הסינון מבוסס הספק. אבל שירות? התחשבות? לא ראיתי שנתיב נופלים בשום דבר. ולעומת זאת, נתיב לוקחים אחריות מעל ומעבר למחוייבותם בגלל אופי החסימה שהוא על המחשב, מה שמחייב אותם הרבה יותר שירות ותמיכה בעשרות מקרים שהם בכלל לא קשורים. לידיעתך תמיכה במוצר שנמצא על מחשב הלקוח עולה לארגונים עשרות ש"ח בחודש על כל עמדה, בלי קשר לשירות ולאפיו.

וכעת, אני לא חושב שתחזור בך, אז אני דורש ממך להציע לאנשים אלטרנטיבה. אמרת שתיים: אתרוג ונטפרי. יאללה, תסביר לאבא עם מחשב נייד, איך לחסום אינטרנט גם לגלישה אלחוטית (כשהוא עצמו כן רוצה להשתמש בה עם חסימה כמובן). בבקשה, אשמח לשמוע אלטרנטיבות לחסימה ברמת המחשב.

בקשר לשקרים אחרים שאנשים מפיצים בלי לחשוב פעמיים. אדיקות הסינון בנתיב היא לצד החיובי ברוב המקרים. כי לצד ההטרדה בצרכי התכנים המקצועיים נתיב בכלל לא בעייתיים כ"כ, אפי' רימון גרועים יותר. לא מדבר על אתרוג, שלבנות אתרים שמה זה כרוך בלשכור מזכירה לטלפן על המאה בעיות הראשונות.
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  26  פעמים

לוח מודעות

למעלה