דרוש מידע העיתון הכי נקרא בבני ברק

בץ.

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
כח הפרסום, לענין, או חזק?
 

גלידה

משתמש מקצוען
מי שהחלוקה שלו הכי טובה,
כי מה שיש בתיבת דואר את זה מעלים, ואם אין אז לא ראינו...
 

חכם עתיק יומין

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
לדעתי מי שמפרסמים אצלו הכי הרבה.
סימן שהוא הכי חזק.
ובמקרה דנן "כח הפרסום"
 

נדנדה

משתמש מקצוען
בעבר ההייתי אומרת כח הפרסום דווקא בחצי הראשון של החוברת (לא תמיד אני מספיקה לדפדף בכל החוברת)
אבל לאחרונה אני מוצאת את עצמי עוברת יותר על לעניין מכמה סיבות
1. זה מגיע יותר מוקדם (לרוב בראשון לפנ"צ) לעומת כח הפרסום שמאחר יותר לפעמים בשני ולפעמים בכלל לא.
2. פחות עמ' לדפדף.
3. היות ששם מתפרסם מבצעים של צרכניות גדולות וזה מעניין אותי לרפרף על זה אז יותר מהר אני ניגשת לזה.
 

חכם עתיק יומין

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
מה עם יתד?
מרכז העניינים?
קול העיר?
זה עיתונים רק של גברים:(
 

ר' יעקב ישראל

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
עימוד ספרים
מה עם יתד?
מרכז העניינים?
קול העיר?
זה עיתונים רק של גברים:(
מבחינת פרסום ממוקד בעיר מסוימת ודאי שבעיתוני הפרסום יש יותר חשיפה, (העיתונים הגדולים, גם המחיר למודעה הרבה יותר גבוה, וגם ההתמקדות בפרסומות הרבה יותר נמוכה, עקב החדשות וכו')
 

אלעזר פרידמן

משתמש פעיל
לדעתי "כח הפרסןם" (אם כי יש כאלה שפותחים רק את "חזק" כי יש שם סיפור , "או את "לענין" כי יש שם מדור חידות.

ודרך אגב: לדעתי הכי שווה לפרסם בעמודים השחורים (כח" הפרסום") כי שם נמצאים ההודעות המענינות. (אני למשל קורא רק את זה)
 

ותן חלקנו!!!

משתמש פעיל
בעבר ההייתי אומרת כח הפרסום דווקא בחצי הראשון של החוברת (לא תמיד אני מספיקה לדפדף בכל החוברת)
אבל לאחרונה אני מוצאת את עצמי עוברת יותר על לעניין מכמה סיבות
רוב האנשים לא קוראים מהסוף להתחלה?
 

SRADT

משתמש פעיל
כח הפרסום.
ואגב, יש אפשרות לקבל כח הפרסום לאימייל כל מוצ"ש למי שטוען שלו מגיע אליו....
 

דני נוימן

מהמשתמשים המובילים!
כח הפרסום\לעניין עיתונים פצצה ובמחיר הוגן לעומת זאת חזק נותנים לך פרסום בכמה ערים בארץ ואין אופצייה לרק בני ברק והמחיר הוא כפול ארבע אם אני זוכר טוב אז לעניין הכי זולים ויש להם חשיפה גדולה לדעתי לעניין הכי משתלם
 

צ'וק

משתמש מקצוען
מניסיון, לעניין אותו דבר כמו כח הפרסום, ואולי עם עדיפות ללענין
היו שאמרו לי 'ראיתי בכח הפרסום' - כשפרסמתי בלעניין....
לדעתי הלקוחות לא מבחינים בהבדל וקוראים את שניהם
וכאמור במבחן התוצאה, ההבדל הוא במחיר (לעניין זול יותר)
ובשירות (אין על לעניין)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ו

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד:ב יְהוָה אַל בְּאַפְּךָ תוֹכִיחֵנִי וְאַל בַּחֲמָתְךָ תְיַסְּרֵנִי:ג חָנֵּנִי יְהוָה כִּי אֻמְלַל אָנִי רְפָאֵנִי יְהוָה כִּי נִבְהֲלוּ עֲצָמָי:ד וְנַפְשִׁי נִבְהֲלָה מְאֹד (ואת) וְאַתָּה יְהוָה עַד מָתָי:ה שׁוּבָה יְהוָה חַלְּצָה נַפְשִׁי הוֹשִׁיעֵנִי לְמַעַן חַסְדֶּךָ:ו כִּי אֵין בַּמָּוֶת זִכְרֶךָ בִּשְׁאוֹל מִי יוֹדֶה לָּךְ:ז יָגַעְתִּי בְּאַנְחָתִי אַשְׂחֶה בְכָל לַיְלָה מִטָּתִי בְּדִמְעָתִי עַרְשִׂי אַמְסֶה:ח עָשְׁשָׁה מִכַּעַס עֵינִי עָתְקָה בְּכָל צוֹרְרָי:ט סוּרוּ מִמֶּנִּי כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן כִּי שָׁמַע יְהוָה קוֹל בִּכְיִי:י שָׁמַע יְהוָה תְּחִנָּתִי יְהוָה תְּפִלָּתִי יִקָּח:יא יֵבֹשׁוּ וְיִבָּהֲלוּ מְאֹד כָּל אֹיְבָי יָשֻׁבוּ יֵבֹשׁוּ רָגַע:
נקרא  35  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה